geen commentaarquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt er toch niet op gespoten?
Hier haal je een witvoetje mee hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is er ook KPD materiaal van de dames?
klinkt als Chai.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is wel meestal als ik ook in KLB post.
Soms lees je nog iets van eerder wat je gemist hebt en dan vraag je waar het overgaat en krijg je in dm soms hele verslagen met of zonder pics.
ga je opskeer doen?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:39 schreef Stimorol- het volgende:
Kapper is Surinaams. Wordt een lange zit zo wachtende tot ze is uitgepraat met haar klant.
Werd ook niet heel vrolijk ontvangen.
Als ze raad weet met je krullen is het het waard tochquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:39 schreef Stimorol- het volgende:
Kapper is Surinaams. Wordt een lange zit zo wachtende tot ze is uitgepraat met haar klant.
had je een afspraak?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:39 schreef Stimorol- het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is er ook KPD materiaal van de dames?
Ja, valt wel op dat ze zegt dat zij dat nooit heeft. Als iemand dat moet hebben is zij het welquote:
Is juist omdat ze denken dat ik het al heb natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, valt wel op dat ze zegt dat zij dat nooit heeft. Als iemand dat moet hebben is zij het wel
Ja daarom blijf ik braaf zittenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ze raad weet met je krullen is het het waard toch
Zeer goed mogelijk, idd. Iedereen weet wel dat jij alles altijd weet.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Is juist omdat ze denken dat ik het al heb natuurlijk.
Je klinkt nu als een ex-VBL modquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:41 schreef Kurovski het volgende:
Wat gaan jullie eten? Ik heb snijbonen, tartaar en aardappelen.
Zag dat er net al een bijdrage in KPD werd geplaatst, idd. Ziet er prima uit allemaal.quote:
Bijdrage van Stimo in KPD? Dan is topic meteen volquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zag dat er net al een bijdrage in KPD werd geplaatst, idd. Ziet er prima uit allemaal.
Echt zonde van je dag. Slapen overdag...quote:
sowwwwquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bijdrage van Stimo in KPD? Dan is topic meteen vol
Vliegtuigenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben cockpit filmpjes aan het kijken op YouTube. Dat is nog 1893728937289 keer interessanter
Politiefilmpjes van Rotterdam, die ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben cockpit filmpjes aan het kijken op YouTube. Dat is nog 1893728937289 keer interessanter
Hallo vriendquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bijdrage van Stimo in KPD? Dan is topic meteen vol
Dat mag niet meer, aangezien de daders in 95% van de gevallen black zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Politiefilmpjes van Rotterdam, die ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |