Wel een vroege vogel dan.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:16 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Boze moslim die het niet eens was met de Duitse normen en waarden?
Het lijkt mij dan ook gewoon een eenzame hakbar.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:18 schreef KoosVogels het volgende:
Beetje vreemd tijdstip en gekke locatie voor een gecoördineerde aanslag.
Als ik Risallah.com (hallo AIVD!) mag geloven zijn dit de tijden op dinsdag voor Amsterdam:quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:19 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Begint dat ochtendgebed van ze niet al om 5:00 ofzo?
Ik had toen ik s'ochtends vroeg nog met het OV moest ook weleens moordneigingen eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:21 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als ik Risallah.com (hallo AIVD!) mag geloven zijn dit de tijden op dinsdag voor Amsterdam:
Tuesday 3:15 5:52 1:37 5:48 9:23 11:45
Ik snap wel dat je bloedchagrijnig wordt als je op dinsdagochtend om 3:15 op een matje moet gaan zitten.
Ik weet niet of de Smullers al open is om 5:30, maar stel je voor dat jij net lekker gebeden hebt, de trein vervolgens een kwartier vertraging heeft, mokervol is en degene die tegen je aan gedrukt staat een patatje oorlog begint te eten, daarbij saus op je nieuwe pak morsend.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:26 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik had toen ik s'ochtends vroeg nog met het OV moest ook weleens moordneigingen eigenlijk.
Het is net zo vaak andersom, zie Keulen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:15 schreef Kosmoproleet het volgende:
De man riep tijdens de aanval volgens sommige ooggetuigen "Allahu Akbar" en "Allah ist gross". Andere ooggetuigen spreken dat tegen.
De dader is volgens de burgemeester van Grafing een Duitser. Sommigen zeggen dat hij een allochtone achtergrond heeft. De politie kan dat niet bevestigen.
Hij zou niet bij de politie bekend zijn.
Even de afkomst-obsessie voeden. Bedankt NOS.
Is wel de moeite waardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
In Marokko is dan ook geen jihad nodig omdat 99% moslim is en niet-moslims onderdrukt worden door de islamofascistische regering. België en Frankrijk (of eigenlijk Europa zeg maar) is het huis van de oorlog (dar al harb) voor de Islam.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:04 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Overal incidenten in Europa qua aanslagen terwijl er in Marokko sinds 2011 geen enkel incident meer is geweest, mijn moeder heeft een 16 daagse rondreis geboekt door Marokko ze zegt dat de kans in Frankrijk en België op dit moment groter is als daar, maar toch tril ik nu al van de zenuwen
http://nos.nl/artikel/210(...)ion-bij-munchen.htmlquote:De politie onderzoekt de achtergrond en het motief van de dader. Tot nu toe is alleen bekendgemaakt dat hij Paul H. heet en uit de deelstaat Hessen komt.
Paul Hakbar, dat kan niet anders.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/210(...)ion-bij-munchen.html
Zou wel zonde van het topic zijn als dit echt een verwarde man was.quote:
Paul H. Het topic zal langzaam doodbloeden.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En dan kun je geen moslim zijn?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Misschien gaat de moslim haat wel om wat er in hun koppie zit ipv hun huidskleur. Een beetje zoals mensen ook een hekel hebben aan andere gewelddadige superioriteitsbewegingen?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Paul H. Het topic zal langzaam doodbloeden.
Ik hoor gewoon de teleurstelling in je post. Wel ziek eigenlijk, als je erover nadenkt.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:01 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Misschien gaat de moslim haat wel om wat er in hun koppie zit ipv hun huidskleur. Een beetje zoals mensen ook een hekel hebben aan andere gewelddadige superioriteitsbewegingen?
Dat speelt nu eenmaal ook vaak bij moslimsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Maar het had toch met gefaalde integratie te maken?!
Toch nog gelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:03 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dat speelt nu eenmaal ook vaak bij moslims
Het gebeurd niet vaak dat psychische patiënten het zelf aangeven. Ga eens praten met een therapeut.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik hoor gewoon de teleurstelling in je post. Wel ziek eigenlijk, als je erover nadenkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |