SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Ik geef Derksen volkomen gelijk.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik snap ook niet zo goed wat HMF nu weer te zeuren heeft, alsof Varkenoord zo'n geweldige naam is.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:40 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nee we moeten een joods jeugdcomplex Vught noemen. Wat is er mis met de naam van ons jeugdcomplex?
Ik ben inmiddels overleden.![]()
Dag 1,5:
Nog goed ziek van gisteren. Zeker als in Brabant woont is het moeilijk te verkroppen om die idioten feest te zien vieren.![]()
![]()
Mwoah, ik vind Varkenoord wel een aardige, historisch gewortelde naam. Het wordt pas erg wanneer de jeugd op het 'Vlieeeeeegwinkel.nl-veld'gaat trainen. De Toekomst is trouwens ook een prima naam, beetje humor, kleine knipoog.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:51 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik snap ook niet zo goed wat HMF nu weer te zeuren heeft, alsof Varkenoord zo'n geweldige naam is.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Varkenoord is natuurlijk gewoon een naam om het tuig af te schrikken waar Johan Derksen ons voor probeert te waarschuwen.![]()
Je plaatje doet het niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een prachtig plaatje jongens
Deze had echt beter gekund, wat een matigheid![]()
is dit zo'n cache gebeuren? Even uploaden danquote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Dumpert werkt niet he Mexquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had echt beter gekund, wat een matigheid
Niet dat trollen je gaat lukken maar goedMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Alleen goede trolls wil ik mijn topic.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
is dit zo'n cache gebeuren? Even uploaden dan![]()
even naar tinypicquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dumpert werkt niet he Mex
Niet dat trollen je gaat lukken maar goed[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Waarom ben je solo feest aan het vieren? Ga lekker op zoek naar (je) vrienden!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had echt beter gekund, wat een matigheidDie Lebenslust bringt dich um.![]()
Ik had vandaag iets anders geplandquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom ben je solo feest aan het vieren? Ga lekker op zoek naar (je) vrienden!kutleven
ja weet je laat ook maarquote:
het was dat simba vijverberg kutplaatje wat toch al iedereen 10x heeft gezien[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nou, je geeft wel een kickstart aan het topic op deze manier!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja weet je laat ook maar
het was dat simba vijverberg kutplaatje wat toch al iedereen 10x heeft gezienMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
dank jequote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou, je geeft wel een kickstart aan het topic op deze manier!
Dat Ajax het maximale heeft behaald met een zwakke selectie en dat PSV al 4 rondes geleden kampioen had moeten worden met het materiaal wat ze hebben.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ajax heeft helemaal niet het maximale bereikt.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat Ajax het maximale heeft behaald met een zwakke selectie en dat PSV al 4 rondes geleden kampioen had moeten worden met het materiaal wat ze hebben.![]()
Overdreven natuurlijk, gegeven dat Ajax 4 speelronden geleden op 74 punten stond had PSV dus 87 uit 30 moeten hebben om dit te bewerkstelligen. Dat is maximaal 1 verliespartij -> niet realistisch (als je meerekent dat PSV van Ajax had moeten winnen 84 -> 2 verliespartijen -> nog steeds niet realistisch).quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat Ajax het maximale heeft behaald met een zwakke selectie en dat PSV al 4 rondes geleden kampioen had moeten worden met het materiaal wat ze hebben.
Het verschil had best een paar puntjes meer mogen zijn maar meer ook niet hoor. Zo groot vond ik het krachtverschil niet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zo kennen we de PSV'ers. Was het een LAN-party? Je tante's 72e verjaardag? Het vierde lustrum van je scoutingclub 'immer voorwaarts, soms naar rechts'. Of toch de reservering met je vriendje/vriendinnetje/transgender bij snack-restaurant 'De Hongerige Berenklauw'?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had vandaag iets anders geplandkutleven
Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Nee, een verenigingsactiviteitquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zo kennen we de PSV'ers. Was het een LAN-party? Je tante's 72e verjaardag? Het vierde lustrum van je scoutingclub 'immer voorwaarts, soms naar rechts'. Of toch de reservering met je vriendje/vriendinnetje/transgender bij snack-restaurant 'De Hongerige Berenklauw'?. Maar leuk dat je het probeert.
Ik ben gisteren maar naar de stad geweest daarom[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee natuurlijk niet. Maar voorheen had Ajax nog een Suarez, een Vertonghen, een wereldspeler.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft helemaal niet het maximale bereikt.
Wie van de huidige selectie zal bij een topclub slagen? 0What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: