Ja, dat zou helemaal wat zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:35 schreef CarloV het volgende:
[..]
Als beloning voor onze tegenstem bij het referendum
quote:
Hoe erg moeten je oren beschadigd zijn wil je Azerbeidzjan dit jaar geweldig vinden?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:58 schreef Greys het volgende:
Ik keek net de WiWi bespreking over de jury rehearsals. Zestien minuten die ik nooit meer terug krijg. Vier personen die het bespreken. Nul woorden over Douwe. And they absolutely looooooove Azerbeidzjan. En dat, beste mensen, is waarom ik er nog niet zeker van ben morgen..
Ze vinden de staging briljant, haar erg mooi, het vuurwerk schitterend en het lied enig. En zij zaten in de zaal en vonden het prima klinken. Op eentje na, die vond haar vocals slightly off, maar it's more about the beautiful show. Tsja..quote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoe erg moeten je oren beschadigd zijn wil je Azerbeidzjan dit jaar geweldig vinden?![]()
Ik heb eksters in de tuin die mooier zingen.
Nou had ik alm ijn twijfels bij de WiWi-crew, maar nu helemaal.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze vinden de staging briljant, haar erg mooi, het vuurwerk schitterend en het lied enig. En zij zaten in de zaal en vonden het prima klinken. Op eentje na, die vond haar vocals slightly off, maar it's more about the beautiful show. Tsja..
Ik heb dit nog niet gezien en heb sowieso geen hoge pet op van Wiwi, maar DIT MEEN JE NIET!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:58 schreef Greys het volgende:
Ik keek net de WiWi bespreking over de jury rehearsals. Zestien minuten die ik nooit meer terug krijg. Vier personen die het bespreken. Nul woorden over Douwe. And they absolutely looooooove Azerbeidzjan. En dat, beste mensen, is waarom ik er nog niet zeker van ben morgen..
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:21 schreef CarloV het volgende:
Wiwi is vals.
Azerbeidzjan is vals.
Dus wiwi is azerbeidzjan
Nou ja aan de andere kant, waarom zou ze. Veel positiefs zal er toch niet uit komen, wiwi kennende. Dus het niet noemen van Nederland is gewoon positief wat dat betreft.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:34 schreef hole1988 het volgende:
En dat meisje is Nederlandse, dat die het nog niet even aanhaalde.
Hebben ze zelf ook verteld idd en wrs in de finale nog een keer. Zo krijgen ze nog meer het idee dat ze er officieel bij horen en heel belangrijk zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 06:50 schreef Cee het volgende:
De WiWi-Hovi zit ook in dat krijsfilmpje dat tijdens de break voor DB's optreden te zien is trouwens. Hoorde ik een van de Hoofden zeggen gisteren tijdens de jury-show.
Anderzijds kan het ook in ons voordeel werken indien die scores niet meegeteld kunnen worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik vrees dat alle punten van Rusland gediskwalificeerd gaan worden en dat is vrij klote voor NL, want 7 punten uit zo'n groot ESF land bied potentie voor de finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |