Maar dat kunnen ze toch ook nachecken?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:04 schreef CarloV het volgende:
[..]
Nee alleen maar mooi deze aandacht voor zowel NL als Armenie.
Sterker nog, dit is zelfs voordelig voor Rusland in het extreemste geval. Edit: Wat hier stond is natuurlijk onzin
Ja, ik denk dat ze het thuispubliek gewoon dubbel laten tellen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:04 schreef CarloV het volgende:
[..]
Nee alleen maar mooi deze aandacht voor zowel NL als Armenie.
Sterker nog, dit is zelfs voordelig voor Rusland in het extreemste geval. Edit: Wat hier stond is natuurlijk onzin
Klopt, maar als de jury bv. Douwe Bob serieus veel punten heeft gegeven, het publiek dat niet doet... En de jury stemmen ongeldig worden verklaard, terwijl die enkele stemmen dan weer ervoor zouden kunnen zorgen dat hij door gaat of wint ofzo.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:03 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Rusland hoeft sowieso niet wakker te liggen, die plaatsen zich (altijd) gegarandeerd.
Klopt, laten we hopen dat in ieder geval deze stemmen niet ongeldig worden verklaard, het is immers niet duidelijk of Nederland überhaupt punten kreeg van het jurylid, alleen dat het beter was dan Moldavië en Hongarije.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt, maar als de jury bv. Douwe Bob serieus veel punten heeft gegeven, het publiek dat niet doet... En de jury stemmen ongeldig worden verklaard, terwijl die enkele stemmen dan weer ervoor zouden kunnen zorgen dat hij door gaat of wint ofzo.
Als we deze post hier: http://www.escunited.com/(...)ewfull=1#post1606956 moeten geloven, wat we moeten geloven van een Kroatische fanpagina, is er te horen dat ze 7 punten toe kennen aan NL.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:08 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Klopt, laten we hopen dat in ieder geval deze stemmen niet ongeldig worden verklaard, het is immers niet duidelijk of Nederland überhaupt punten kreeg van het jurylid, alleen dat het beter was dan Moldavië en Hongarije.
Hoe weten ze dan al dat hij 7 punten krijgt? Er zijn er dan pas zes geweest...quote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:12 schreef CarloV het volgende:
[..]
Als we deze post hier: http://www.escunited.com/(...)ewfull=1#post1606956 moeten geloven, wat we moeten geloven van een Kroatische fanpagina, is er te horen dat ze 7 punten toe kennen aan NL.
Ja, dat is wel prettig idd.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:00 schreef Greys het volgende:
Het voordeel van het feit dat het op al die sites staat is dat het in elk geval mijn schuld niet is als ze gediskwalificeerd worden. Pfieuw.
Tsja, of ze hebben hun puntjes al mooi klaar liggen, of wat daar in die post staat is niet helemaal te vertrouwen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hoe weten ze dan al dat hij 7 punten krijgt? Er zijn er dan pas zes geweest...
Ze kunnen 7 invullen en later nog eens bekijken/aanpassenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:18 schreef CarloV het volgende:
[..]
Tsja, of ze hebben hun puntjes al mooi klaar liggen, of wat daar in die post staat is niet helemaal te vertrouwen.
Ook dat kan natuurlijk, of dat ze eerst rapportcijfers geven in plaats van officiele cijfers.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze kunnen 7 invullen en later nog eens bekijken/aanpassen
twitter:EBU_HQ twitterde op dinsdag 10-05-2016 om 01:10:40Reports about Russian jury vote video @Eurovision being looked into Further information Tues afternoon #Eurovision https://t.co/MvzmLzhIap reageer retweet
Ja, en het werd er tijd voor ook.quote:
Uhh volgens die kroatische site, is het gezegd tijdens een gesprek die ze voerden in het filmpje. Geen exact moment dus, maar goed ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:21 schreef iBenny het volgende:
Is er bekend op welk moment het wordt gezegd? Ik ken nog wel een Rus die ik kan vragen dingen te vertalen
quote:
* Die twee combineert*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Misschien.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:30 schreef Greys het volgende:
Eentje heeft er misschien gezegd 'ik geef dit een zeventje', zegt niks over het totaal. Er moesten nog twaalf landen.
Als beloning voor onze tegenstem bij het referendumquote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien.
Of de voorzitter heeft gezegd: laten we dit allemaal, geheel volgens afspraak met het kremlin, zeven punten geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |