Ik snap het niet.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben AA gent, stotterde de Anderlecht supporter.
Aan de reesing ?quote:Op maandag 9 mei 2016 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben AA gent, stotterde de Anderlecht supporter.
quote:Op maandag 9 mei 2016 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[
[..]
quo
[..]
te][ afbeelding ] Op maandag 9 mei 2016 22:11 schreef tong80 het volgende:
Geen idee. Totaal onbelangrijk.
Ben weg.
Alles goed, maar niet weten dat Gouweleeuw niet meer in Nederland speeltquote:Op maandag 9 mei 2016 22:14 schreef hafcfan het volgende:
Ik wist alleen die uitleenclub van David niet
Bizar dat hij alles goed heeftquote:Op maandag 9 mei 2016 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn beredeneringen begint wel zo langzamerhand een beetje te haperen
Tis altijd tijd voor bierquote:Op maandag 9 mei 2016 22:17 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind het tijd voor nog een biertje. Dat mag, want ik heb vanaf vandaag 13 dagen weekend
Zo slecht is hij ook niet natuurlijk. Hij durft in tegenstelling tot andere deelnemers alleen wel goede vermoedens met zekerheid te spelen waardoor hij niet in de stress komt.quote:
Goffedomme jaloers. Al ben ik in mijn 4daagse weekend 3 kilo aangekomen dus het is misschien maar beter ook.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:17 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind het tijd voor nog een biertje. Dat mag, want ik heb vanaf vandaag 13 dagen weekend
Jij kan dat vast hebbenquote:Op maandag 9 mei 2016 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo slecht is hij ook niet natuurlijk. Hij durft in tegenstelling tot andere deelnemers alleen wel goede vermoedens met zekerheid te spelen waardoor hij niet in de stress komt.
Nu stop ik wel met het analyseren van een willekeurige man op tv hoor.
[..]
Goffedomme jaloers. Al ben ik in mijn 4daagse weekend 3 kilo aangekomen dus het is misschien maar beter ook.
Als je denkt naar Matchmaker zit te kijken, zit je in het verkeerde topicquote:Op maandag 9 mei 2016 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Echt geen idee. Ik heb door Matchmaker al ondervonden dat ik werkelijk niks van het WK2014 heb onthouden
Ik vind John nou eenmaal een woest aantrekkelijk man vandaar de verwarring.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je denkt naar Matchmaker zit te kijken, zit je in het verkeerde topic
Zeer begrijpelijk natuurlijkquote:Op maandag 9 mei 2016 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind John nou eenmaal een woest aantrekkelijk man vandaar de verwarring.
quote:Op maandag 9 mei 2016 22:30 schreef hafcfan het volgende:
Deze wist ik nie. Alles verdrongen gelukkig
Ah wacht jij loopt achterquote:Op maandag 9 mei 2016 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In mijn verdediging heb ik vorig seizoen vrijwel geen voetbal gekeken.
Ik snap echt niet waarom Horizon.nl het zo kut doet bij mijquote:Op maandag 9 mei 2016 22:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah wacht jij loopt achter
Ik vond je C al vreemd
Je hebt hafc en mij tochquote:Op maandag 9 mei 2016 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
GHANA, Gyan
Ik had vandaag ook weer gewonnen. Al heb ik eigenlijk geen vrienden die voetbal iets boeit
Welterustenquote:Op maandag 9 mei 2016 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jeetje, met deze gedachte vers in het hoofd ga ik snel naar bed.
quote:Op maandag 9 mei 2016 22:39 schreef hafcfan het volgende:
Ik dacht Leerdam. Dit is C immers natuurlijk
Dan krijg je opeens zo een vraag over Italiëquote:Op maandag 9 mei 2016 22:33 schreef Tagliano het volgende:
Echt, zet Stijn hier neer en hij wint 5 van die quizzen achter elkaar
Die zit dan ook op de vriendenbankquote:Op maandag 9 mei 2016 22:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan krijg je opeens zo een vraag over Italië![]()
en dan is Hafc een van de weinige die daar verstand van heeft.
Ik heb daar ook EVERT en @AAD300 zien zittenquote:Op maandag 9 mei 2016 22:50 schreef Coco98 het volgende:
Stijn gaat niet vrijwillig in 1 ruimte met Leo Driessen zitten.
Zou bizar zijn. Loopt een of andere kneus die zeker weet dat Gouweleeuw in Nederland voetbalt en Uruguay niet eens tegen CR speelde met 10.000 weg en deze nietquote:
En dat Koeman geen trainer van Utrecht wasquote:Op maandag 9 mei 2016 23:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou bizar zijn. Loopt een of andere kneus die zeker weet dat Gouweleeuw in Nederland voetbalt en Uruguay niet eens tegen CR speelde met 10.000 weg en deze niet
Dat ook nog inderdaadquote:Op maandag 9 mei 2016 23:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En dat Koeman geen trainer van Utrecht was
Ik zocht laatst naar waar de finale in 2017 ook alweer gevoetbald wordt en toen kwam ik erachterquote:
Wesley Sneijder Ajax Real Madrid 27mil 2007quote:Op maandag 16 mei 2016 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voor hoeveel ging Sneijder destijds weg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah oké. Ik had altijd het idee dat hij voor meer geld de deur uit ging dan Ruud.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wesley Sneijder Ajax Real Madrid 27mil 2007
quote:Op maandag 16 mei 2016 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh zat met de gedachte vanuit Nederland naar buitenland en dan had ik het nog fout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
Mindfuck deze vraagquote:Op maandag 16 mei 2016 22:23 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Oh zat met de gedachte vanuit Nederland naar buitenland en dan had ik het nog fout.![]()
Was puur gevoel. Weet dat Huntelaar nooit zo duur is geweest en vanuit Nederland zelf spelers nooit voor 35+ weggaanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |