Als je weet dat je een filmrecensie moet schrijven, weet je wat je kan verwachten qua beoordeling als je je eigen mening er in verwerkt, info geeft over acteurs, plot, regisseur, het genre zelf. Dus dat is veel makkelijker dan 'quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:46 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n beetje hoe journalistiek werkt, of zeg ik nou iets heel doms?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet iig nog naar de PO,dus één kwartiertje is alweer gevuldquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:48 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Wat ben je van plan te gaan doen als je over 1/2 weken geen schoolopdrachten meer hebt om je dagen mee op te vullen?
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je weet dat je een filmrecensie moet schrijven, weet je wat je kan verwachten qua beoordeling als je je eigen mening er in verwerkt, info geeft over acteurs, plot, regisseur, het genre zelf. Dus dat is veel makkelijker dan 'Combineer al je topics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat ga je concreet doen? Je kunt moeilijk hele dagen naar FOK staren, daar ga je de aansluiting die je zoekt niet vinden namelijk...quote:
Hoe ben je van plan om aansluiting te vinden? Dat was toch het centrale probleem?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik moet iig nog naar de PO,dus één kwartiertje is alweer gevuld. En dan is het grote afwachten begonnen, dus zoveel kan ik inderdaad niet doen. (ouders zijn 2 weken weg ook nog), dus mezelf lekker zien te redden. En als ik ook maar één opdracht onvoldoende terug krijg weet ik dat ik er nog niet ben en moet dus op zoek gaan naar een manier om dat wél voldoende te maken, dus in contact treden met docenten. Stel alles komt goed terug (kan 't me niet voorstellen maar goed) dan moet ik in juni nog een essay schrijven over hoe ik mijn toekomst zie als professional en dan eindgesprek.
Ik denk verplicht zoeken naar een bijbaan of dat gruwel van een rijbewijs maar proberen te halen (of nou ja, de beoordeling dan.. rijden schijnt leuk te zijn).quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:53 schreef gebakken-koekje het volgende:
Maar als je klaar bent met je studie, je hebt je diploma, druk bezig met zoeken naar werk maar dat heb je nog niet, hoe ga je je dagen DAN vullen?
Door een baan en collega's te hebben straks?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:54 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Hoe ben je van plan om aansluiting te vinden? Dat was toch het centrale probleem?
Hoe ga je dat anders aanpakken dan dat je in het verleden deed? Je vorige pogingen hadden weinig resultaat. Hoe ga je dat doen?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Door een baan en collega's te hebben straks?
Als ik die baan heb, hebben de rest van mijn collega's sowieso al verplicht contact met mijquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:03 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Hoe ga je dat anders aanpakken dan dat je in het verleden deed? Je vorige pogingen hadden weinig resultaat. Hoe ga je dat doen?
Als ik weet dat ze op vakantie is geweest wel. Maar daarvoor moet je mensen kennen, vaker zien, vaker praten, band opbouwen..quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:03 schreef gebakken-koekje het volgende:
Zoals vanochtend had ik een gesprek met mijn collega over de vakantie, wat ze had gedaan, waar ze was geweest, wat ze had gezien enz enz enz. Jij vraagt nooit spontaan eens iets aan mensen omdat het jou totaal niet boeit. Dus waarom gaat een collega jou boeiend vinden?
Hoe overtuig je iemand jou aan te nemen?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als ik die baan heb, hebben de rest van mijn collega's sowieso al verplicht contact met mijDie bepalen meestal niet of ik er wel of niet kom te werken, die hebben het er maar mee te doen.
Ja, net als je studiegenoten die verplicht de opdrachten met jou doen maar jou voor de rest links laten liggen......quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als ik die baan heb, hebben de rest van mijn collega's sowieso al verplicht contact met mijDie bepalen meestal niet of ik er wel of niet kom te werken, die hebben het er maar mee te doen.
Die drie verplichte woorden die nodig zijn om je taak te kunnen uitvoeren, betekenen niet dat je aansluiting hebt gevonden bij je collega's. Daar is veel meer voor nodig.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:04 schreef Deezertje het volgende:
hebben de rest van mijn collega's sowieso al verplicht contact met mij
Er wordt bedoeld echt sociaal contact, niet dat mensen elkaar iets vragen omdat dat er nou eenmaal bij hoort als collega's. Hoe ga je DAT regelen? Waarom ben je zo afwachtend en neem je niet gewoon zelf het initiatief (en toon je oprechte interesse)?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Misschien is hij helemaal niet uit op diepe band, maar is oppervlakkig contact voldoende. 8 uur per dag je collega's zien en de sporadische bedrijfsuitjes of borrels kunnen voor sommige mensen genoeg zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:06 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Ja, net als je studiegenoten die verplicht de opdrachten met jou doen maar jou voor de rest links laten liggen......
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je weet dat je een filmrecensie moet schrijven, weet je wat je kan verwachten qua beoordeling als je je eigen mening er in verwerkt, info geeft over acteurs, plot, regisseur, het genre zelf. Dus dat is veel makkelijker dan 'Is dat in die spoiler een opdracht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In jouw geval zou ik eens de verhaallijnen van films die jij gezien hebt waarin hetzelfde onderwerp centraal stond erbij pakken voor inspiratie.
jaja, daarom heeft hij tig topics over vrienden willen en aansluiting vindenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:08 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Misschien is hij helemaal niet uit op diepe band, maar is oppervlakkig contact voldoende. 8 uur per dag je collega's zien en de sporadische bedrijfsuitjes of borrels kunnen voor sommige mensen genoeg zijn.
En niet te vergeten een vriendin!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:09 schreef gebakken-koekje het volgende:
jaja, daarom heeft hij tig topics over vrienden willen en aansluiting vinden
Wat is dit nou weer voor insteek?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hij wil eigenlijk alleen een relatie, maar daarvoor moet hij zich op sociaal gebied eerst wat meer ontwikkelen is de insteek.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:09 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
jaja, daarom heeft hij tig topics over vrienden willen en aansluiting vinden
Maar dat wil hij niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij wil eigenlijk alleen een relatie, maar daarvoor moet hij zich op sociaal gebied eerst wat meer ontwikkelen is de insteek.
Wat ga jij een fijne werktijd tegemoet als dit je houding is.. 40 uur per week genegeerd worden lijkt me geen pretje.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |