abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162058646
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 12:46 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Dat is toch zo'n beetje hoe journalistiek werkt, of zeg ik nou iets heel doms?
Als je weet dat je een filmrecensie moet schrijven, weet je wat je kan verwachten qua beoordeling als je je eigen mening er in verwerkt, info geeft over acteurs, plot, regisseur, het genre zelf. Dus dat is veel makkelijker dan '
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162058693
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 12:48 schreef MMunkun het volgende:

[..]

Wat ben je van plan te gaan doen als je over 1/2 weken geen schoolopdrachten meer hebt om je dagen mee op te vullen?
Ik moet iig nog naar de PO,dus één kwartiertje is alweer gevuld :P. En dan is het grote afwachten begonnen, dus zoveel kan ik inderdaad niet doen. (ouders zijn 2 weken weg ook nog), dus mezelf lekker zien te redden. En als ik ook maar één opdracht onvoldoende terug krijg weet ik dat ik er nog niet ben en moet dus op zoek gaan naar een manier om dat wél voldoende te maken, dus in contact treden met docenten. Stel alles komt goed terug (kan 't me niet voorstellen maar goed) dan moet ik in juni nog een essay schrijven over hoe ik mijn toekomst zie als professional en dan eindgesprek.
pi_162058714
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 12:49 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Als je weet dat je een filmrecensie moet schrijven, weet je wat je kan verwachten qua beoordeling als je je eigen mening er in verwerkt, info geeft over acteurs, plot, regisseur, het genre zelf. Dus dat is veel makkelijker dan '
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Combineer al je topics.
pi_162058734
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 12:51 schreef Deezertje het volgende:
mezelf lekker zien te redden.
Maar wat ga je concreet doen? Je kunt moeilijk hele dagen naar FOK staren, daar ga je de aansluiting die je zoekt niet vinden namelijk...
  dinsdag 10 mei 2016 @ 12:53:52 #205
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162058745
Maar als je klaar bent met je studie, je hebt je diploma, druk bezig met zoeken naar werk maar dat heb je nog niet, hoe ga je je dagen DAN vullen?
pi_162058751
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 12:51 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik moet iig nog naar de PO,dus één kwartiertje is alweer gevuld :P. En dan is het grote afwachten begonnen, dus zoveel kan ik inderdaad niet doen. (ouders zijn 2 weken weg ook nog), dus mezelf lekker zien te redden. En als ik ook maar één opdracht onvoldoende terug krijg weet ik dat ik er nog niet ben en moet dus op zoek gaan naar een manier om dat wél voldoende te maken, dus in contact treden met docenten. Stel alles komt goed terug (kan 't me niet voorstellen maar goed) dan moet ik in juni nog een essay schrijven over hoe ik mijn toekomst zie als professional en dan eindgesprek.
Hoe ben je van plan om aansluiting te vinden? Dat was toch het centrale probleem?
pi_162058871
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 12:53 schreef gebakken-koekje het volgende:
Maar als je klaar bent met je studie, je hebt je diploma, druk bezig met zoeken naar werk maar dat heb je nog niet, hoe ga je je dagen DAN vullen?
Ik denk verplicht zoeken naar een bijbaan of dat gruwel van een rijbewijs maar proberen te halen (of nou ja, de beoordeling dan.. rijden schijnt leuk te zijn).
pi_162058876
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 12:54 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Hoe ben je van plan om aansluiting te vinden? Dat was toch het centrale probleem?
Door een baan en collega's te hebben straks?
  dinsdag 10 mei 2016 @ 13:01:42 #209
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162058894
Maar zoals ik al zei Deezer, waarom gaan die collega's jou in hun 'kring' accepteren als je geen sociale vaardigheden hebt?
pi_162058916
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:00 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Door een baan en collega's te hebben straks?
Hoe ga je dat anders aanpakken dan dat je in het verleden deed? Je vorige pogingen hadden weinig resultaat. Hoe ga je dat doen?
  dinsdag 10 mei 2016 @ 13:03:38 #211
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162058925
Zoals vanochtend had ik een gesprek met mijn collega over de vakantie, wat ze had gedaan, waar ze was geweest, wat ze had gezien enz enz enz. Jij vraagt nooit spontaan eens iets aan mensen omdat het jou totaal niet boeit. Dus waarom gaat een collega jou boeiend vinden?
pi_162058937
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:03 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Hoe ga je dat anders aanpakken dan dat je in het verleden deed? Je vorige pogingen hadden weinig resultaat. Hoe ga je dat doen?
Als ik die baan heb, hebben de rest van mijn collega's sowieso al verplicht contact met mij ;) Die bepalen meestal niet of ik er wel of niet kom te werken, die hebben het er maar mee te doen.
pi_162058953
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:03 schreef gebakken-koekje het volgende:
Zoals vanochtend had ik een gesprek met mijn collega over de vakantie, wat ze had gedaan, waar ze was geweest, wat ze had gezien enz enz enz. Jij vraagt nooit spontaan eens iets aan mensen omdat het jou totaal niet boeit. Dus waarom gaat een collega jou boeiend vinden?
Als ik weet dat ze op vakantie is geweest wel. Maar daarvoor moet je mensen kennen, vaker zien, vaker praten, band opbouwen..
  dinsdag 10 mei 2016 @ 13:05:35 #214
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162058965
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:04 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Als ik die baan heb, hebben de rest van mijn collega's sowieso al verplicht contact met mij ;) Die bepalen meestal niet of ik er wel of niet kom te werken, die hebben het er maar mee te doen.
Hoe overtuig je iemand jou aan te nemen?

DAarbij leuk dat ze met je te maken hebben, betekent nog niet dat ze je accepteren / sociaal met je gaan zijn.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 13:06:12 #215
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162058976
quote:

[..]

Ja, net als je studiegenoten die verplicht de opdrachten met jou doen maar jou voor de rest links laten liggen......
pi_162058978
quote:
hebben de rest van mijn collega's sowieso al verplicht contact met mij
Die drie verplichte woorden die nodig zijn om je taak te kunnen uitvoeren, betekenen niet dat je aansluiting hebt gevonden bij je collega's. Daar is veel meer voor nodig.
pi_162058989
quote:

[..]

Er wordt bedoeld echt sociaal contact, niet dat mensen elkaar iets vragen omdat dat er nou eenmaal bij hoort als collega's. Hoe ga je DAT regelen? Waarom ben je zo afwachtend en neem je niet gewoon zelf het initiatief (en toon je oprechte interesse)?
pi_162059026
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:06 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

Ja, net als je studiegenoten die verplicht de opdrachten met jou doen maar jou voor de rest links laten liggen......
Misschien is hij helemaal niet uit op diepe band, maar is oppervlakkig contact voldoende. 8 uur per dag je collega's zien en de sporadische bedrijfsuitjes of borrels kunnen voor sommige mensen genoeg zijn.
pi_162059035
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 12:49 schreef Deezertje het volgende:

[..]

SPOILER
Is dat in die spoiler een opdracht?

In jouw geval zou ik eens de verhaallijnen van films die jij gezien hebt waarin hetzelfde onderwerp centraal stond erbij pakken voor inspiratie.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 13:09:55 #220
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162059068
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:08 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Misschien is hij helemaal niet uit op diepe band, maar is oppervlakkig contact voldoende. 8 uur per dag je collega's zien en de sporadische bedrijfsuitjes of borrels kunnen voor sommige mensen genoeg zijn.
jaja, daarom heeft hij tig topics over vrienden willen en aansluiting vinden
pi_162059110
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:09 schreef gebakken-koekje het volgende:
En niet te vergeten een vriendin!
pi_162059111
quote:

[..]

Wat is dit nou weer voor insteek? :') Je wilde toch aansluiting in de vorm van vriendschap?
pi_162059151
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:09 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

Hij wil eigenlijk alleen een relatie, maar daarvoor moet hij zich op sociaal gebied eerst wat meer ontwikkelen is de insteek.
pi_162059171
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:12 schreef Chai het volgende:

[..]

Hij wil eigenlijk alleen een relatie, maar daarvoor moet hij zich op sociaal gebied eerst wat meer ontwikkelen is de insteek.
Maar dat wil hij niet.
pi_162059200
quote:

[..]

Wat ga jij een fijne werktijd tegemoet als dit je houding is.. 40 uur per week genegeerd worden lijkt me geen pretje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')