Nee, jij staart.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:10 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Geen idee. Soms vraag ik mij wel ook eens af of mensen nog op zoek zijn naar real Life aansluiting. De meeste mensen zitten uren op Facebook en Instagram foto's, reacties en berichten van anderen te kijken.. Best triest en ik heb dat gelukkig niet zo.
Jawel, want je doet niks anders dan FOK!ken en studeren. Je gaat nooit uit met anderen. Je hebt geen vrienden en je hebt geen social skills. Je overschat jezelf en de situatie enorm.quote:
Jij zou willen dat je uren op facebook zat, te kijken naar wat al je vrienden aan het posten zijn en samen uitjes regelen en dingen doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:10 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Geen idee. Soms vraag ik mij wel ook eens af of mensen nog op zoek zijn naar real Life aansluiting. De meeste mensen zitten uren op Facebook en Instagram foto's, reacties en berichten van anderen te kijken.. Best triest en ik heb dat gelukkig niet zo.
Paar jaar niet nee, maar je moet niet zo overdreven doen. Maat van me is op z'n 24e ook weer bij zijn ouders gaan wonen voor 1,5 jaar. Studie was klaar, eigen bedrijfje begonnen... het kwam financieel beter uit als hij weer even bij zijn ouders ging wonen.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:55 schreef syndroom het volgende:
[..]
Hij is 25, dan kan hij toch eigenlijk niet meer nog een paar jaar bij zijn ouders blijven wonen?
Want dan moet je weg?quote:Op maandag 9 mei 2016 22:55 schreef syndroom het volgende:
[..]
Hij is 25, dan kan hij toch eigenlijk niet meer nog een paar jaar bij zijn ouders blijven wonen?
Voor een kans op een baan moet je normaal gesproken eerst een sollicitatie gesprek hebben. Voor het succesvol afronden van een gesprek heb je op zijn minst enige sociale vaardigheden nodig.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:05 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Meer kans op een baan ongeacht sector en dus ook op collega's. Voor simpele (zomer)baantjes wordt ik nu al niet meer aangenomen en is het lastig aansluiting te vinden bij mensen die nog op de middelbare school zitten bijvoorbeeld.
Luiheid.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:50 schreef Deezertje het volgende:
Stel ik haal mijn studie niet, waar ligt dat dan aan volgens jullie? Hebben mensen zoals ik het zwaarder met creatieve/sociale opdrachten bijvoorbeeld?
Sociaal minder sterke mensen. Onze school wil sociale cohesie/samenwerking maar wat graag uitstralen. Je hebt ook mensen die puur hun opdrachten maken en so be it.quote:
Weinig discipline.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:50 schreef Deezertje het volgende:
Stel ik haal mijn studie niet, waar ligt dat dan aan volgens jullie? Hebben mensen zoals ik het zwaarder met creatieve/sociale opdrachten bijvoorbeeld?
Zou goed kunnen. Toevallig heeft iemand die ik ken daar onderzoek naar gedaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:50 schreef Deezertje het volgende:
Dus de mensen die puur de opdrachten maken redden het dus ook gewoon? Dus blijkbaar heeft sociaal sterk/minder sterk er weinig mee te maken.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Sociaal minder sterke mensen. Onze school wil sociale cohesie/samenwerking maar wat graag uitstralen. Je hebt ook mensen die puur hun opdrachten maken en so be it.
Op zich blijven nu nog de opdrachten over die ik alleen moet doen, de rest in groepsverband allemaal gehaald dus de kans dat ik het gewoon kan redden is aanwezig, maar onzekerheid is voor mij killing. Ik weet pas na 1 juni een beetje zekerheid: ik maak kans, ik maak nog een beetje kans of ik maak geen kans. En dat belemmert mij nu de opdrachten in te leveren, ik maak ze wel maar weet niet of het goed is voor minimaal een 6. Scoor ik lager, voelt het aan als verloren tijd, maar dat is het niet want ik waag een poging.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus de mensen die puur de opdrachten maken redden het dus ook gewoon? Dus blijkbaar heeft sociaal sterk/minder sterk er weinig mee te maken.
En daar heeft iedere student last van. Gewoon zorgen dat jij je best doet en hard werkt.. dan kan je achteraf hoe dan ook zeggen dat je eruit hebt gehaald wat kon.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Op zich blijven nu nog de opdrachten over die ik alleen moet doen, de rest in groepsverband allemaal gehaald dus de kans dat ik het gewoon kan redden is aanwezig, maar onzekerheid is voor mij killing. Ik weet pas na 1 juni een beetje zekerheid: ik maak kans, ik maak nog een beetje kans of ik maak geen kans.
Zie edit: ook al ben ik kapot na deze week en heb ik alles gegeven, geen garantie dat ik het haal en de tijd dus vruchtbaar is geweest (behalve dat als ik deze week helemaal niets doe, ik zeker weet dat het niks wordt).quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En daar heeft iedere student last van. Gewoon zorgen dat jij je best doet en hard werkt.. dan kan je achteraf hoe dan ook zeggen dat je eruit hebt gehaald wat kon.
Denk dat je hier aan het projecteren bent, wat betreft niet willen aansluiten. Pluis jij niet iemands leven op Facebook uit nadat ze eenmaal oogcontact met jou hebben gemaakt?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:10 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je niets doet haal je ook niets, dus doe je best, lever het in en dan zie je het wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:10 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zie edit: ook al ben ik kapot na deze week en heb ik alles gegeven, geen garantie dat ik het haal en de tijd dus vruchtbaar is geweest (behalve dat als ik deze week helemaal niets doe, ik zeker weet dat het niks wordt).
Het is uit je handen, dus probeer het een beetje los te laten.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Op zich blijven nu nog de opdrachten over die ik alleen moet doen, de rest in groepsverband allemaal gehaald dus de kans dat ik het gewoon kan redden is aanwezig, maar onzekerheid is voor mij killing. Ik weet pas na 1 juni een beetje zekerheid: ik maak kans, ik maak nog een beetje kans of ik maak geen kans. En dat belemmert mij nu de opdrachten in te leveren, ik maak ze wel maar weet niet of het goed is voor minimaal een 6. Scoor ik lager, voelt het aan als verloren tijd, maar dat is het niet want ik waag een poging.
Hou jezelf maar weer voor de gek.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:10 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn niet op zoek hoor. Die hebben het al.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:10 schreef Deezertje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:47 schreef Koral het volgende:
[..]
Je FYI is me bekend. Is het je ook bekend dat hij vandaag aangaf wel hulp te gaan zoeken als hij in de put zou zitten deze zomer?Lijkt me klaar als een gesneden koekje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 + 1 = blauw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |