abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 mei 2016 @ 22:02:22 #26
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_162048164
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 22:00 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Niet alleen mijn eigen ervaring hoor, mijn ouders hebben ook mensen op 't werk die het vooral heel goed kunnen vinden met hun collega's/leidinggevenden maar het bij een andere baas gewoon niet zouden redden vanwege gebrek aan capaciteiten. Als je sociaal bent kom je met een hoop weg.
Je denkt nu in of/of, maar zou je niet eens moeten kijken naar en/en, dus het zowel van je analytische capaciteiten als je (te ontwikkelen) sociale capaciteiten willen hebben omdat je dan voor de werkgever helemaal een schot in de roos bent en ze simpelweg niet om je heen kunnen, zodat zelfs je eventuele uitloop op je studie en allicht gebrekkige werkervaring als sneeuw voor de zon verdwijnt?
pi_162048179
quote:

[..]

Niet alleen mijn eigen ervaring hoor, mijn ouders hebben ook mensen op 't werk die het vooral heel goed kunnen vinden met hun collega's/leidinggevenden maar het bij een andere baas gewoon niet zouden redden vanwege gebrek aan capaciteiten. Als je sociaal bent kom je met een hoop weg.
Dat zijn de uitzonderingen. Het overgrote deel functioneert prima. Klanten nemen bijvoorbeeld geen genoegen met een gebrek aan capaciteiten ;) En de baas zijn baas vaak ook niet.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_162048189
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 21:45 schreef syndroom het volgende:

[..]

Hij heeft wel bewezen HBO werk- en denkniveau te hebben, dat is een groot voordeel op zowel de relatiemarkt als arbeidsmarkt. Hij kan nog overal terecht, dat hoeft niet per se in het vakgebied te zijn waarin hij zijn studie gevolgd heeft.
Dat hbo werk- en denkniveau betwijfel ik ernstig
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_162048262
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 22:02 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Dat hbo werk- en denkniveau betwijfel ik ernstig
Ik zit er nog 28 studiepunten vanaf.
pi_162048362
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 21:45 schreef syndroom het volgende:

[..]

Hij heeft wel bewezen HBO werk- en denkniveau te hebben, dat is een groot voordeel op zowel de relatiemarkt als arbeidsmarkt. Hij kan nog overal terecht, dat hoeft niet per se in het vakgebied te zijn waarin hij zijn studie gevolgd heeft.
Een HBO-werkniveau heb je als je werkt op HBO-niveau, niet met enkel een diploma.
pi_162048629
quote:

[..]

Het is allebei belangrijk. Als je niks kan ben je natuurlijk niet geschikt, maar je moet ook wel met mensen kunnen omgaan, ook al zijn dat alleen je collega's en zie je geen klanten. Als je een sociaal incapabel persoon bent die vanaf dag 1 alleen in een hoekje gaat zitten en niemand durft aan te spreken red je het net zomin.
pi_162049688
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 22:04 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik zit er nog 28 studiepunten vanaf.
Een half jaar werk in 6 weken willen doen?
"Pools are perfect for holding water"
pi_162049702
Maar Deezer, stel je slaagt met vlag en wimpel en weet binnen een korte tijd een baan binnen te halen. Hoe denk je daar dan aansluiting te kunnen vinden? Want dat is toch een beetje de rode draad van al je topic. Het is je de afgelopen 13 jaar niet gelukt, hoe dan nu wel?
  maandag 9 mei 2016 @ 22:44:57 #34
47102 Elvi
miemkwien
pi_162049721
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 22:04 schreef Deezertje het volgende:

Heb je nog naar die link gekeken die ik in het vorige topic heb geplaatst?
pi_162049799
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 22:43 schreef probeer het volgende:

[..]

Een half jaar werk in 6 weken willen doen?
Scriptie is af en levert straks 15 punten op, de rest zijn opdrachten die in een dag te doen zijn (vandaar nu even doorpakken) en anders inderdaad herkansen tot ik er bij neer val. De opdrachten had ik liever al afgerond gezien, maar daar stond mijn mind echt niet naar de afgelopen tijd. Nu afstuderen omdat het nú moet anders ben je weer een half jaar verder. Nu proberen, juli eventueel herkansen, en als het dan nog niet goed is na de zomer (hopelijk niet veel meer) verder.
pi_162049936
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 22:44 schreef Bananenpap het volgende:
Maar Deezer, stel je slaagt met vlag en wimpel en weet binnen een korte tijd een baan binnen te halen. Hoe denk je daar dan aansluiting te kunnen vinden? Want dat is toch een beetje de rode draad van al je topic. Het is je de afgelopen 13 jaar niet gelukt, hoe dan nu wel?
Zijn eerste doelstelling was toch werk vinden en uit huis gaan?
pi_162049980
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 22:52 schreef syndroom het volgende:

[..]

Zijn eerste doelstelling was toch werk vinden en uit huis gaan?
Dat alles gaat vrij lastig zonder aansluiting. Op jezelf misschien nog wel, maar werk vinden no way als je niet collegiaal/sociaal bent.
pi_162050074
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 22:53 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Dat alles gaat vrij lastig zonder aansluiting. Op jezelf misschien nog wel, maar werk vinden no way als je niet collegiaal/sociaal bent.
Hij is 25, dan kan hij toch eigenlijk niet meer nog een paar jaar bij zijn ouders blijven wonen?
pi_162050123
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 22:55 schreef syndroom het volgende:

[..]

Hij is 25, dan kan hij toch eigenlijk niet meer nog een paar jaar bij zijn ouders blijven wonen?
Ken mensen die ouder zijn en thuiswonend. Inderdaad mag hij wel eens het huis uit, maar daarmee zijn de onderliggende problemen niet weg. Na het afstuderen (of eerder) de psych bellen en eerst aan ASS werken, anders gaat de rest ook weinig kans hebben.

Hoe staat het met jou eigenlijk? Loop jij nog ergens bij een psych ofzo?
pi_162050289
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 22:57 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ken mensen die ouder zijn en thuiswonend. Inderdaad mag hij wel eens het huis uit, maar daarmee zijn de onderliggende problemen niet weg. Na het afstuderen (of eerder) de psych bellen en eerst aan ASS werken, anders gaat de rest ook weinig kans hebben.

Ik ken inderdaad ook mensen die fulltime werken, richting de dertig gaan en nog thuiswonen. Zijn niet de meest sociale personen (hoe ze op het werk zijn weet ik niet) maar die zitten allen zonder relatie. Dus tja ik ontken niet dat dat straks misschien voor mij ook wel realiteit gaat worden, maar als het even kan ga ik op mezelf als ik straks in rustig vaarwater terecht kom.
pi_162050501
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 22:57 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Het is ook een stukje ontwikkeling he, voor de dames geeft het wel status als een man zelfstandig is en op eigen benen staat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162050564
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 23:01 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik ken inderdaad ook mensen die fulltime werken, richting de dertig gaan en nog thuiswonen. Zijn niet de meest sociale personen (hoe ze op het werk zijn weet ik niet) maar die zitten allen zonder relatie. Dus tja ik ontken niet dat dat straks misschien voor mij ook wel realiteit gaat worden, maar als het even kan ga ik op mezelf als ik straks in rustig vaarwater terecht kom.
Maar dat is toch het gene wat je niet wilt? En je wilt toch aansluiting? Hoe denk je straks zonder professionele hulp aansluiting te kunnen vinden met je collega's?
pi_162050721
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 23:08 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Maar dat is toch het gene wat je niet wilt? En je wilt toch aansluiting? Hoe denk je straks zonder professionele hulp aansluiting te kunnen vinden met je collega's?
Als ik goed in mijn werk ben en een beetje mee kan lullen, ben ik tevreden. Dan zie ik wel of er iets uitrolt of niet.
pi_162050744
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 23:13 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Als ik goed in mijn werk ben en een beetje mee kan lullen, ben ik tevreden. Dan zie ik wel of er iets uitrolt of niet.
'Een beetje meelullen' vond je toch onzin?
pi_162050770
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 23:14 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

'Een beetje meelullen' vond je toch onzin?
Als je helemaal niet lult blijf je altijd die vreemde eend.
pi_162050771
quote:

[..]

Dat is op de middelbare school en het hbo ook goed gekomen?
pi_162050788
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 23:15 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Als je helemaal niet lult blijf je altijd die vreemde eend.
Als je geen enkele interesse hebt in anderen ook. En terecht.
pi_162050906
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 23:15 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dat is op de middelbare school en het hbo ook goed gekomen?
Het meelullen wel, maar iets structureels opbouwen niet. Kan prima een praatje maken, maar daar blijft het dan ook, onderneem verder geen sociale activiteiten.
  maandag 9 mei 2016 @ 23:20:22 #49
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162050924
quote:

[..]

Nou dan kan je de topivs wel stoppen. Want blijkbaar heb je dus geen probleem
pi_162050984
Bel nou maar gewoon je huisarts en vraag om een doorverwijzing naar de psych.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')