abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162059216
Deezertje, wat stel je je eigenlijjk voor bij een relatie? Netflix&Chill 24/7???
pi_162059220
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:00 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Door een baan en collega's te hebben straks?
Dat is niet hetzelfde als aansluiting vinden, net zoals het hebben van klasgenoten ook niet betekent dat je aansluiting met ze hebt.
pi_162059222
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:14 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

Maar dat wil hij niet.
En dit is de hele crux. Snap ook niet waarom er maar topics blijven komen. Net zoals dit topic, is alweer nummer 4 in de reeks en er wordt precies hetzelfde gezegd in het eerste deeltje _O-

Heb je 1 gelezen, dan weet je de rest ook. Het is gewoon een welles nietes topic.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_162059269
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:08 schreef Chai het volgende:

[..]

Is dat in die spoiler een opdracht?

In jouw geval zou ik eens de verhaallijnen van films die jij gezien hebt waarin hetzelfde onderwerp centraal stond erbij pakken voor inspiratie.
Ja. Ik denk meer aan juist dat je altijd wel een relatie hebt: mensen die je dagelijks tegenkomt maar dus pas kent als je met ze praat (de welbekende 'voorbijgangers)' of mensen die altijd dezelfde trein nemen.
pi_162059290
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:16 schreef MMunkun het volgende:
Deezertje, wat stel je je eigenlijjk voor bij een relatie? Netflix&Chill 24/7???
Als het ff zou kunnen ;) maar gewoon samen tijd doorbrengen, buiten het vaste stramien van werk. Samen een verbintenis hebben, wakker worden etc.
pi_162059306
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:19 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Als het ff zou kunnen ;) maar gewoon samen tijd doorbrengen, buiten het vaste stramien van werk. Samen een verbintenis hebben, wakker worden etc.
Mag je vriendin wel een eigen leven leiden zonder jou?
pi_162059322
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:19 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoe komt die verbintenis volgens jou tot stand?
  dinsdag 10 mei 2016 @ 13:23:06 #233
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162059349
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:20 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

Mag je vriendin wel een eigen leven leiden zonder jou?
Boeiende vraag.
Mag ze uit gaan met vrienden Deezer?
Mag ze een avondje bij een vriend film kijken?
pi_162059376
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:15 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Wat ga jij een fijne werktijd tegemoet als dit je houding is.. 40 uur per week genegeerd worden lijkt me geen pretje.
Wij hebben sinds twee weken een nieuwe collega die ook bar weinig interesse in ons toont. Wanneer je binnenkomt en netjes 'heej, alles goed?' zegt krijg je alleen en 'ja' terug. :') Heb al een paar keer contact proberen maken door gewoon wat simpele vragen te stellen, maar er is weinig respons. Het is echt heel vervelend om met iemand te werken die geen interesse toont, ook meteen een hele andere sfeer als zij er is. Ik vrees dat het bij Deezertje niet veel anders gaat worden. Binnen een paar uur hebben mensen al door dat er iets schort.
pi_162059429
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:09 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

jaja, daarom heeft hij tig topics over vrienden willen en aansluiting vinden
Met aansluiting bedoelt hij gewoon aansluiting met de professionals/beroepsbevolking. Met vrienden bedoelt hij een activiteitenmaat. Je moet al zijn uitspraken letterlijk opvatten zoals als hij zegt dat hij onder mensen is bedoelt hij dat er onbekende mensen om hem heen zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door wiskundenoob op 10-05-2016 13:36:26 ]
pi_162059465
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:27 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Met aansluiting bedoelt hij gewoon aansluiting met de professionals/beroepsbevolking. Met vrienden bedoelt hij een activiteitenmaat. Je moet al zijn uitspraken letterlijk opvatten zoals als hij zegt dat hij onder mensen is bedoelt hij dat er onbekende mensen om hem heen is.
Als dit je beeld van de wereld is dan heb je er imho niet veel van begrepen.
pi_162059491
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:18 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja. Ik denk meer aan juist dat je altijd wel een relatie hebt: mensen die je dagelijks tegenkomt maar dus pas kent als je met ze praat (de welbekende 'voorbijgangers)' of mensen die altijd dezelfde trein nemen.
Kan, maar dan moet je wel iets bedenken waardoor het leven van jouw hoofdpersonen voor- en tijdens of na die relatie verschillend is.

Je hebt vast wel handvaten gekregen om met een creatieve opdracht om te gaan lijkt mij? Bijv. eerst brainstormen en daarna keuzes maken mbt hoofdlijnen.
pi_162059559
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:27 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Met aansluiting bedoelt hij gewoon aansluiting met de professionals/beroepsbevolking. Met vrienden bedoelt hij een activiteitenmaat. Je moet al zijn uitspraken letterlijk opvatten zoals als hij zegt dat hij onder mensen is bedoelt hij dat er onbekende mensen om hem heen is.
Zou hij met aansluiting iets van handboeien of kettingen bedoelen? En dat wij al die tijd zijn topics verkeerd begrijpen?
  dinsdag 10 mei 2016 @ 13:33:13 #239
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162059561
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:24 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Wij hebben sinds twee weken een nieuwe collega die ook bar weinig interesse in ons toont. Wanneer je binnenkomt en netjes 'heej, alles goed?' zegt krijg je alleen en 'ja' terug. :') Heb al een paar keer contact proberen maken door gewoon wat simpele vragen te stellen, maar er is weinig respons. Het is echt heel vervelend om met iemand te werken die geen interesse toont, ook meteen een hele andere sfeer als zij er is. Ik vrees dat het bij Deezertje niet veel anders gaat worden. Binnen een paar uur hebben mensen al door dat er iets schort.
heel herkenbaar. Bij ons is er nu een jongen die bij ons is om de Nederlandse taal beter te leren, prima, niets mis mee. Maar hij praat met niemand, als mensen hem groeten groet hij niet terug, als het pauze is komt hij niet bij de anderen zitten maar gaat alleen buiten staan kijken. Wij zijn verschillende keren naar hem toe gelopen met het idee dat hij misschien niet snapt hoe het werkt en met de bedoeling hem mee te nemen maar komt alleen maar 'hoeft niet' Tja.......Ten eerste vraag ik me af hoe je dan Nederlands wil gaan leren maar goed.
Maar voor de vakantie kwam zijn begeleider om te kijken hoe het ging en die vertelde dat *naam collega* het zo jammer vond dat hij geen aansluiting had met het team........eeuhmmm :{

Dus Deezer, ergens werken wil niet zeggen dat het dan zomaar vanzelf gaat, ook dan moet je er wel iets voor doen natuurlijk
pi_162059860
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 12:46 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Opdrachten zijn nu een fijne afleiding ja. maar dus in pauzes en de weg naar huis besef je weer dat je sociaal stilstaat en niet meekomt. En qua school heeft het inderdaad geen zin meer, laat staan als ik straks na de zomer nog 1 ding moet doen ofzo.
Het is een misvatting te denken dat school of werk jouw sociale vaardigheden bij brengt. Het zijn eerder plekken waar je die vaardigheden kunt onderhouden als je ze al hebt.

Het is niet echt de aangewezen plek waar men je die vaardigheden nog gaat aanleren. Dat hebben de meeste mensen al gedaan in de eerdere fases van hun leven, omringd in de veilige omgeving van hun ouders en basisschool.

Als je eenmaal op de middelbare school of hoger zit, neemt men aan dat je die vaardigheden al bezit. En je weet, assumption is the mother of all .... ups. Dus daarmee op die plek ben jij niet geholpen, denk ik in alle bescheidenheid.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_162060036
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:33 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

heel herkenbaar. Bij ons is er nu een jongen die bij ons is om de Nederlandse taal beter te leren, prima, niets mis mee. Maar hij praat met niemand, als mensen hem groeten groet hij niet terug, als het pauze is komt hij niet bij de anderen zitten maar gaat alleen buiten staan kijken. Wij zijn verschillende keren naar hem toe gelopen met het idee dat hij misschien niet snapt hoe het werkt en met de bedoeling hem mee te nemen maar komt alleen maar 'hoeft niet' Tja.......Ten eerste vraag ik me af hoe je dan Nederlands wil gaan leren maar goed.
Maar voor de vakantie kwam zijn begeleider om te kijken hoe het ging en die vertelde dat *naam collega* het zo jammer vond dat hij geen aansluiting had met het team........eeuhmmm :{

Dus Deezer, ergens werken wil niet zeggen dat het dan zomaar vanzelf gaat, ook dan moet je er wel iets voor doen natuurlijk
Ook eens meegemaakt dat een collega na het werk (horeca) met haar laptop drie tafels verder ging zitten en met niemand sprak. Na een week nam ze ontslag met de mededeling dat ze niet in het team werd opgenomen. Ja gek.. :')

Deezer, doe jezelf een plezier en toon vanaf dag één interesse in iedereen. Wacht niet af tot een ander naar jou toe komt.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 14:08:11 #242
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162060300
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:04 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Als ik die baan heb, hebben de rest van mijn collega's sowieso al verplicht contact met mij ;) Die bepalen meestal niet of ik er wel of niet kom te werken, die hebben het er maar mee te doen.
Dat valt ook te zeggen van je medestudenten in al die jaren.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:05 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Als ik weet dat ze op vakantie is geweest wel. Maar daarvoor moet je mensen kennen, vaker zien, vaker praten, band opbouwen..
Maar dat heb je tot nu toe ook altijd kunnen doen, maar nooit gedaan. Waarom zou je dat nu wel doen?
1 + 1 = blauw
pi_162061157
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 21:19 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

Welke 1000 opties? Hij heeft er niet veel, want hij kan niet veel en dat komt omdat hij niet veel wil.

Enige opties die hem rest zijn:
1) Diploma halen, werkloos thuiszitten en wegkwijnen achter de geraniums omdat hij weigert te erkennen dat zijn ASS zijn leven overheerst, want hij zal never nooit niet nimmer ergens tussendoor komen en automatisch vanuit daar sociale contacten opbouwen en vanuit daar vriendschappen en relaties onderhouden, want het papiertje gaat daarvoor niet zorgen. Het brengt hem een stapje verder, maar niet meer dan dat.
2) Diploma niet halen, stoppen met de opleiding ( :') dan ben je ook echt de grootste mongool als je dat echt doet)/een jaartje door en dan heb je het allemaal aan jezelf te danken en moet je een jaar overnieuw en krijgen we weer een jaar aan topics met gejank en gezeik, en reacties van de grootste trolls waaronder jij die erop geilen en vervolgens verontwaardigd gaan doen als hun reactie wordt verwijderd/geëdit.
Beste reactie ooit in deze reeks:P
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_162061443
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 10:56 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Interesse voor de medemens, de wereld iets meer transparant maken en onrecht wat moet worden aangepakt.
Oké, maar aangezien je dat niet echt vindt, denk je dat je dat geloofwaardig over kunt brengen?
  dinsdag 10 mei 2016 @ 15:30:57 #245
416931 yats
(non) Average Joe
pi_162062285
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 08:10 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Geen idee. Soms vraag ik mij wel ook eens af of mensen nog op zoek zijn naar real Life aansluiting. De meeste mensen zitten uren op Facebook en Instagram foto's, reacties en berichten van anderen te kijken.. Best triest en ik heb dat gelukkig niet zo.
De meeste mensen? Ik ken eigenlijk bijna niemand die dat doet. Sterker nog, ik hoor steeds vaker dat mensen hun Facebook of instagram verwijderen en ik gebruik zelf mijn Facebook eigenlijk ook bijna niet meer buiten contacten met buitenlandse vrienden onderhouden. Irl gesprekken hebben is niet moeilijk.

Was jij overigens niet de persoon die via Facebook checkte of een vrouw vrijgezel was?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_162062300
Interesse voor de medemens. :') Hoe kun je toch zo'n betonblok voor je kop hebben. :')
pi_162062346
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:31 schreef Bananenpap het volgende:
Interesse voor de medemens. :') Hoe kun je toch zo'n betonblok voor je kop hebben. :')
Vanuit een antropologisch kader.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 15:34:41 #248
416931 yats
(non) Average Joe
pi_162062374
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 08:50 schreef Deezertje het volgende:
Stel ik haal mijn studie niet, waar ligt dat dan aan volgens jullie? Hebben mensen zoals ik het zwaarder met creatieve/sociale opdrachten bijvoorbeeld?
Nee, dat ligt aan jouw eigen uitstelgedrag en angst voor het onbekende. Als ik je hier soms hoor zuchten over hoe hard je gewerkt hebt terwijl je in die tijd grotendeels op fok zat staat je in het werkende leven nog wat te wachten. Journalistiek is geen rocketscience, zeker vergeleken bij veel bèta studies.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_162062474
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:31 schreef Bananenpap het volgende:
Interesse in wat ze mogelijk voor hem zouden kunnen betekenen. ;) Daarom wil hij ook geen contact met bezette vrouwen en mede ASSers.
pi_162062739
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:34 schreef yats het volgende:

[..]

Nee, dat ligt aan jouw eigen uitstelgedrag en angst voor het onbekende. Als ik je hier soms hoor zuchten over hoe hard je gewerkt hebt terwijl je in die tijd grotendeels op fok zat staat je in het werkende leven nog wat te wachten. Journalistiek is geen rocketscience, zeker vergeleken bij veel bèta studies.
Maar je moet je wel in kunnen leven in anderen of waar je geen zin in hebt. Ik moet voor vrijdag nog fotoreportages schieten maar heb geen van wie of wat en mijn keuzes over het hoe en waarom van de foto's verantwoorden. Lekker hoor, die vrijheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')