Sterkte.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:00 schreef Flylib het volgende:
Onrustig. Vorige week een familielid verloren. Ze is in het buitenland overleden en is zojuist in Nederland aangekomen zodat we eindelijk afscheid kunnen nemen. Ik voel haar aanwezigheid
Sterkte.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:00 schreef Flylib het volgende:
Onrustig. Vorige week een familielid verloren. Ze is in het buitenland overleden en is zojuist in Nederland aangekomen zodat we eindelijk afscheid kunnen nemen. Ik voel haar aanwezigheid
Verliefd?quote:
Beetje onrustige nacht, vervelende gedachten en herinneringen en ik kan me er niet toe zetten om de dingen te doen die ik moet doen.quote:
Goed om te wetenquote:Op donderdag 19 mei 2016 08:41 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Nee, maar heel erg blij / gelukkig. Dan voel ik her ook in m'n buik.
Single and ready to minglequote:Op donderdag 19 mei 2016 18:00 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Goed om te weten![]()
Nee grapje, ben blij voor je!
OT: gaat goed. Twee feestjes dit weekend
Ook gefeliciteerd dan!quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dit!
Fijne verjaardag gehad. Voel me prima. Op naar een goed en fijn weekend
quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:06 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Single and ready to mingle.
Jij veel plezier!
OT: groepsopdrachten zijn zo vermoeiend. Moe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit dusquote:
Ikeaquote:
Ja, vaste prikquote:Op zondag 22 mei 2016 19:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ikea
On topic, waarom duren weekenden zo kort?
D'awhhh!quote:Op zondag 22 mei 2016 21:26 schreef DaMook het volgende:
Nog niet 100% qua werk en depressie/werk gebied.
Wel verliefd, helpt goed tegen de depressie, als het echt wat wordt dan werkt het tegen alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |