Ik snap de adrenaline wel als je Ajax van zo'n stunt kan afhouden. Iedereen die erover sprak dat Ajax daar wel even zou winnen heeft toch wat kwaad bloed gezet. Dan is dit toch een mooie stunt voor hun, en een oppepper voor de play-offs.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik verbaas me ook wel over de mate waarin er gisteren werd feestgevierd in Doetinchem, alsof ze kampioen waren geworden. Dat je je inzet als sportieve plicht is vanzelfsprekend maar harder juichen omdat een tegenstander iets niet heeft gewonnen terwijl je zelf nog steeds keihard kunt degraderen vond ik vrij sneu
Toen dachten we allemaal nog dat het een incident wasquote:Op maandag 9 mei 2016 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen gingen we eruit tegen Steaua![]()
Puur door onderschatting daar verloren, terwijl ze zichzelf al in de 1/8e finale tegen Chelsea zagen.
Kijken of ze nog zo hard feesten bij een degradatiequote:Op maandag 9 mei 2016 19:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik verbaas me ook wel over de mate waarin er gisteren werd feestgevierd in Doetinchem, alsof ze kampioen waren geworden. Dat je je inzet als sportieve plicht is vanzelfsprekend maar harder juichen omdat een tegenstander iets niet heeft gewonnen terwijl je zelf nog steeds keihard kunt degraderen vond ik vrij sneu
God wat een kutresultaten heeft Ajax toch behaald in die EL de laatste jarenquote:Op maandag 9 mei 2016 19:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toen dachten we allemaal nog dat het een incident was
Hé Sjaak, jij ook hier?quote:Op maandag 9 mei 2016 19:03 schreef TheVulture het volgende:
Salzburg, Dnjepr, Steaua, Jablonec, Wien, Celtic, Fenerbahce, Moldequote:Op maandag 9 mei 2016 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
God wat een kutresultaten heeft Ajax toch behaald in die EL de laatste jaren![]()
Die wedstrijd tegen Salzburgwat was dat slecht zeg
En wat moeten we toch blij zijn met De Boerquote:Op maandag 9 mei 2016 19:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Salzburg, Dnjepr, Steaua, Jablonec, Wien, Celtic, Fenerbahce, Molde
Man man man
Ik wil best toegeven dat hij in de nationale competitie zijn eerste 3 jaar goed gepresteerd heeft (wat weliswaar ook mocht met dat materiaal, maar goed)quote:Op maandag 9 mei 2016 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En wat moeten we toch blij zijn met De Boer
En zelfs toen waren er al de meest vreemde keuzes te bespeuren, en viel alles pas op zijn plaats na blessures en schorsingen.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wil best toegeven dat hij in de nationale competitie zijn eerste 3 jaar goed gepresteerd heeft (wat weliswaar ook mocht met dat materiaal, maar goed)
Eens, maar toen viel het ten minste nog op zijn plekquote:Op maandag 9 mei 2016 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En zelfs toen waren er al de meest vreemde keuzes te bespeuren, en viel alles pas op zijn plaats na blessures en schorsingen.
En als je naar dat puntenaantal kijkt liet de concurrentie het ook wel erg afweten natuurlijk.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eens, maar toen viel het ten minste nog op zijn plek
Ik kijk er iets objectiever naar dan ome Sjaak, maar ik vind het juichen tegen een club in plaats van voor jezelf altijd sneu.quote:
Tsja, als je een wedstrijd als een formaliteitje ziet wil dat nog wel eens kwaad bloed zetten.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kijk er iets objectiever naar dan ome Sjaak, maar ik vind het juichen tegen een club in plaats van voor jezelf altijd sneu.
Ze hebben toch een punt gepakt tegen Ajax thuis?quote:Op maandag 9 mei 2016 19:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kijk er iets objectiever naar dan ome Sjaak, maar ik vind het juichen tegen een club in plaats van voor jezelf altijd sneu.
Vent grow upquote:Op maandag 9 mei 2016 19:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Totaal overlopen, de CL seizoenen vond ik erger. Milaanquote:Op maandag 9 mei 2016 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
God wat een kutresultaten heeft Ajax toch behaald in die EL de laatste jaren![]()
Die wedstrijd tegen Salzburgwat was dat slecht zeg
Alleen dat seizoen met Lyon, Real en Zagreb was ik echt mad.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Totaal overlopen, de CL seizoenen vond ik erger. Milaan![]()
![]()
geen onderschatting. Gebrek aan kwaliteitquote:Op maandag 9 mei 2016 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen gingen we eruit tegen Steaua![]()
Puur door onderschatting daar verloren, terwijl ze zichzelf al in de 1/8e finale tegen Chelsea zagen.
Hij heeft niet goed gepresteerd. De rest heeft buitengewoon zwak gepresteerd.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wil best toegeven dat hij in de nationale competitie zijn eerste 3 jaar goed gepresteerd heeft (wat weliswaar ook mocht met dat materiaal, maar goed)
Dit jaar en de paar jaar ervoor? Eensquote:Op maandag 9 mei 2016 20:18 schreef TVKijkert het volgende:
[..]
Hij heeft niet goed gepresteerd. De rest heeft buitengewoon zwak gepresteerd.
Zagrebgodenquote:Op maandag 9 mei 2016 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen dat seizoen met Lyon, Real en Zagreb was ik echt mad.
Echt veel meer mad dan gisteren.
Dat ook, maar ook onderschatting omdat we thuis nog makkelijk van ze wonnen.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:17 schreef TVKijkert het volgende:
[..]
geen onderschatting. Gebrek aan kwaliteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |