De enige spelers die naar mijn mening meer gaven dan 110% waren Gudelj, Veltman en misschien Younes gisteren. De rest liep er een beetje bij alsof het een gemiddelde wedstrijd in het seizoen was.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb zeer weinig spelers zien verzaken op dingen als inzet en dergelijke. Het is imo meer een kwestie van kwaliteit, een goed spelidee en wellicht ook pieken op het goede moment
De hitte zal ook een rol hebben gespeeld. Ik doelde overigens meer op het hele seizoen dan alleen op gisterenquote:Op maandag 9 mei 2016 17:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
De enige spelers die naar mijn mening meer gaven dan 110% waren Gudelj, Veltman en misschien Younes gisteren. De rest liep er een beetje bij alsof het een gemiddelde wedstrijd in het seizoen was.
Willems is nog erger.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet wel dat ik volgend seizoen niet nog een Eindhovens kampioenfeest trek.
Vooral dat zelfingenomen gezicht van Luuk de Jong
O vast, maar in een wedstrijd die je MOET winnen kun je toch iets extra's of niet? Of hadden de jochies teveel spanning?quote:Op maandag 9 mei 2016 17:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De hitte zal ook een rol hebben gespeeld. Ik doelde overigens meer op het hele seizoen dan alleen op gisteren
of misschien ontbrak er kwaliteit?quote:Op maandag 9 mei 2016 17:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
O vast, maar in een wedstrijd die je MOET winnen kun je toch iets extra's of niet? Of hadden de jochies teveel spanning?
Spanning, hou op. Ligt gewoon aan kapitale blunders van FdB. Die wissels zijn in een adem te noemen met Dick Advocaat.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik hou het op spanning, na die 1-1 was het een lamgeslagen bende
Ik hou het op de warmte . Raspaardjes konden het daarin niet volhoudenquote:Op maandag 9 mei 2016 18:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik hou het op spanning, na die 1-1 was het een lamgeslagen bende
Milik is al weken je levensader in barre tijden. Ik kan me niet heugen wanneer een andere de hoofdrol puur voor zichzelf op heeft geëist dit seizoen. Daarna Younes en El Ghazi waarvan El Ghazi al sinds augustus niets meer heeft goed geraakt.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:12 schreef BobW het volgende:
Wissel was ik niet mee eens, maar zelfs met die wissel hadden ze alsnog 'gewoon' kunnen winnen natuurlijk.
Klaassen oogt al weken 'op'quote:Op maandag 9 mei 2016 17:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
De enige spelers die naar mijn mening meer gaven dan 110% waren Gudelj, Veltman en misschien Younes gisteren. De rest liep er een beetje bij alsof het een gemiddelde wedstrijd in het seizoen was.
Of juist een onbegrepen geniequote:Op maandag 9 mei 2016 18:17 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Die heeft een IQ van een struisvogel
Voor eredivisiebegrippen niet, maar met Veltman en Riedewald centraal hoef je Europees wederom weinig te verwachten. Komen die jongens, in elk geval in deze fase van hun loopbaan, gewoon tekort voor.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:31 schreef Brammess het volgende:
[..]
De verdediging is absoluut het kleinste probleem in de selectie.
Die jongen is nog niet eens in staat om het woord genie foutloos te spellen.quote:
Hij is wel extreem goed in kansberekeningen.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die jongen is nog niet eens in staat om het woord genie foutloos te spellen.
quote:Op maandag 9 mei 2016 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is wel extreem goed in kansberekeningen.
Het NRC weet het en niet alleen Luuk krijgt meer ook Guardado en Morenoquote:Op maandag 9 mei 2016 18:24 schreef GewoneBurger het volgende:
Korte analyse in het NRC van vandaag. PSV durft geld wat ze met de CL verdienen wel te investeren, Ajax niet. PSV heeft bijvoorbeeld een uitzondering gemaakt op het salaris plafond voor Luuk de Jong. Plafond is net als bij Ajax 1 miljoen maar Luuk krijgt 1,4.
Calimero Sjaakquote:Op maandag 9 mei 2016 18:26 schreef hafcfan het volgende:
http://www.ajaxprimeur.nl(...)t-gered-hebben-.html
Sjaak![]()
![]()
Een plafond met uitzonderingen is eigenlijk geen plafond natuurlijk.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:24 schreef GewoneBurger het volgende:
Korte analyse in het NRC van vandaag. PSV durft geld wat ze met de CL verdienen wel te investeren, Ajax niet. PSV heeft bijvoorbeeld een uitzondering gemaakt op het salaris plafond voor Luuk de Jong. Plafond is net als bij Ajax 1 miljoen maar Luuk krijgt 1,4.
quote:Op maandag 9 mei 2016 18:27 schreef TruusHenk het volgende:
[..]
Een plafond met uitzonderingen is eigenlijk geen plafond natuurlijk.. Ajax heeft dat in het verleden ook gedaan, wat financiele gokjes nemen, met wisselend succes. Het is nogal vreemd om structureel beleid af te rekenen op of zo'n goal tegen de Graafschap wel of niet valt. Kansen genoeg, maar gemist. Dat kan gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |