Klopt, kwamen kijken voor een andere speler die totaal ruk presteerde en opeens was daar Suarez.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die scout van Groningen heeft alleen Suarez als succes gescout volgens mij, en dat was nog per ongeluk.
Daarbij zitten in Zuid-Amerika veel louche figuren om die spelers heen en Marc zal wel te lui zijn om daar werk van te maken. Ik weet nog hoe dat ging met Pereiro bij PSV volgend seizoen dat die zaakwaarnemer opeens meer geld wilde. Ajax had dan meteen afgehaakt en er niet voor gevochten
quote:Op maandag 9 mei 2016 21:37 schreef Morendo het volgende:
Het mooiste was nog toen Frank de AD van Utrecht belde met de vraag of Mike van der Hoorn het een beetje leuk deed op de trainingen. Indien ja, dan wilden Ajax 4.5 miljoen neer te leggen. Wat zou het antwoord geweest zijn......
Erger was dat ze al betaald hadden voor Gudelj en Overmars belde met Stewart om te vragen wat nou eigenlijk de kwaliteiten waren van Gudelj. Stewart wist niet wat hij hoorde.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:37 schreef Morendo het volgende:
Het mooiste was nog toen Frank de AD van Utrecht belde met de vraag of Mike van der Hoorn het een beetje leuk deed op de trainingen. Indien ja, dan wilden Ajax 4.5 miljoen neer te leggen. Wat zou het antwoord geweest zijn......
Het was volgens mij Jan Wouters die gebeld werd, maar soit. Men heeft echt geen idee. Het is de lamme die de blinde leidt bij Ajax. Ik zou dolgraag Brands en die biljartbal van PSV als TD en AD willen. Overmars en Van der Sar: triestheid troef.quote:
Zimling, kan er nog kwaad om worden.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het ontbreekt Ajax gewoon aan goede scouting. Ze hebben nooit een lijstje met potentiele versterkingen klaar liggen.
Komen ze 2 jaar terug met Zimling op proppen. Dat was pas genant
Ik hoopte dat je een geintje maaktequote:Op maandag 9 mei 2016 21:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het was volgens mij Jan Wouters die gebeld werd, maar soit. Men heeft echt geen idee. Het is de lamme die de blinde leidt bij Ajax. Ik zou dolgraag Brands en die biljartbal van PSV als TD en AD willen. Overmars en Van der Sar: triestheid troef.
Dat was echt genant ja.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:49 schreef Vermecelli het volgende:
Sjaak Swart, die is flink mad. Gek dat hij zich laat gebruiken om zo kort na dit zo'n filmpje te publiceren. Over een maand kan hij het veel beter analyseren.
We zijn niet echt mad Mex, toch leuk geprobeerdquote:Op maandag 9 mei 2016 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus wat ging ee mis jongens?
Zo zonde dit he!
De Boer trok niet zijn conclusies twee jaar terug.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus wat ging ee mis jongens?
Zo zonde dit he!
Onze professor ectrie kon vandaag beter trollen dan ikquote:Op maandag 9 mei 2016 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We zijn niet echt mad Mex, toch leuk geprobeerd
Ik zat een zelfde soort filmpje te kijken van na Ajax - Utrecht en daar roept hij eigenlijk exact hetzelfde. Waarom heb ik deze pareltjes nooit eerder ontdekt?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:49 schreef Vermecelli het volgende:
Sjaak Swart, die is flink mad. Gek dat hij zich laat gebruiken om zo kort na dit zo'n filmpje te publiceren. Over een maand kan hij het veel beter analyseren.
Misschien kan ie een tientje doneren.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:49 schreef Vermecelli het volgende:
Dat zegt een en anderquote:Op maandag 9 mei 2016 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Onze professor ectrie kon vandaag beter trollen dan ik
Ja, of was dat de verdienste van Eriksen, Vertonghen etc.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Overigens verwijt ik Frankgod niets, die heeft mooi wel gewoon 4 titels gepakt.
quote:
Op basis van de afgelopen 20 jaar is dat overduidelijk PSV.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja de grootste club. Wie vind jij dan de grootste club van Nederland?
Ernstig is het jaquote:Op maandag 9 mei 2016 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zat een zelfde soort filmpje te kijken van na Ajax - Utrecht en daar roept hij eigenlijk exact hetzelfde. Waarom heb ik deze pareltjes nooit eerder ontdekt?
Die is echt nog een stuk minder erg en houdt het meestal nog bij een columnpje. Dit is gewoon ronduit beschamend.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ernstig is het jaVan Hanegem is ook een pareltje wat dat betreft.
En Siem de Jong, Daley Blind etc.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:56 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, of was dat de verdienste van Eriksen, Vertonghen etc.
Gelukkig, jij begrijpt het. Al die anderen die maar blijven schreeuwen om het ontslag hebben er bitter weinig van begrepen.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Overigens verwijt ik Frankgod niets, die heeft mooi wel gewoon 4 titels gepakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |