Komt ook omdat Atletico Madrid niet steeds aankomt met de leuk presterende spelers van Real Valladolid.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Verschil in begroting mag geen argument zijn voor het forse verschil tussen Feyenoord en die andere twee clubs. Atletico Madrid heeft ook een veel mindere begroting dan Real en Barcelona, maar doet nu toch al een paar jaar mee in de Europese top. Kwestie van een goed beleid, de juiste trainer en het scouten van spelers die passen bij de filosofie van de club. Dat laatste ontbreekt er bij Feyenoord meestal aan. Ik heb het idee dat er niet goed wordt nagedacht of potentiële aanwinsten wel passen bij de club.. types als Kramer, Jan Arie, Vejinovic.. het is allemaal slappe meuk.
Wat ik vorig jaar ook vreemd vond is dat Van Geel eerst achter Dijks aan zat (die past dan weer wel bij Feyenoord), maar toen dat niet lukte werd er geen andere linksback gehaald. Wat dan de gedachte is achter het transferbeleid is mij een raadsel, komt allemaal wat hap-snap over
Wat een domme vergelijking. Het verschil tussen 400 en 600 miljoen is veel kleiner dan het verschil tussen 40 en 60 miljoen in de voetballerij.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Verschil in begroting mag geen argument zijn voor het forse verschil tussen Feyenoord en die andere twee clubs. Atletico Madrid heeft ook een veel mindere begroting dan Real en Barcelona, maar doet nu toch al een paar jaar mee in de Europese top. Kwestie van een goed beleid, de juiste trainer en het scouten van spelers die passen bij de filosofie van de club. Dat laatste ontbreekt er bij Feyenoord meestal aan. Ik heb het idee dat er niet goed wordt nagedacht of potentiële aanwinsten wel passen bij de club.. types als Kramer, Jan Arie, Vejinovic.. het is allemaal slappe meuk.
Wat ik vorig jaar ook vreemd vond is dat Van Geel eerst achter Dijks aan zat (die past dan weer wel bij Feyenoord), maar toen dat niet lukte werd er geen andere linksback gehaald. Wat dan de gedachte is achter het transferbeleid is mij een raadsel, komt allemaal wat hap-snap over
Ze doen het erg goed ja. Maar binnen Europa spelen ze veelal tegen clubs met vergelijkbare of mindere begrotingen. Als je in Spanje zelf kijkt dan is Altetico de laatste 40 jaar 3x kampioen geworden. Even vaak als Feyenoord.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Verschil in begroting mag geen argument zijn voor het forse verschil tussen Feyenoord en die andere twee clubs. Atletico Madrid heeft ook een veel mindere begroting dan Real en Barcelona, maar doet nu toch al een paar jaar mee in de Europese top.
Atletico heeft een begroting van rond de 150 miljoen, tot voor kort in ieder geval. Dat is fors minder dan die twee andere clubsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:01 schreef TVKijkert het volgende:
[..]
Wat een domme vergelijking. Het verschil tussen 400 en 600 miljoen is veel kleiner dan het verschil tussen 40 en 60 miljoen in de voetballerij.
Dat zie je maar weer aan Leicester.
Ik bedoel ook het Atletico sinds Simeone er zit. Die club heeft weliswaar het geld om goede spelers te halen, het is nog altijd veel moeilijker voor hen dan voor Barca en Real. Maar ik heb het idee dat er een helder beleid wordt gevoerd bij die club en dat ze een goed oog hebben voor de spelers die passen bij de filosofie van Simeone. Bij Feyenoord zie ik werkelijk helemaal niks.. geen visie bij de trainer.. geen visie bij de technisch directeur.. geen visie op de jeugd.. ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen maar ik zie de toekomst van Feyenoord op deze manier niet zo rooskleurig.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze doen het erg goed ja. Maar binnen Europa spelen ze veelal tegen clubs met vergelijkbare of mindere begrotingen. Als je in Spanje zelf kijkt dan is Altetico de laatste 40 jaar 3x kampioen geworden. Even vaak als Feyenoord.
Je hebt niets aan een verdediger die de boel goed neerzet, als de speler die hij neerzet zijn man voorbij laat lopen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:54 schreef Antaris het volgende:
Misschien denk ik iets te simpel, maar je hebt in een team maar 4 goede spelers nodig, een keeper, een verdediger dat alles achterin regelt, een goede middenvelder dat het verschil kan maken en uiteraard een spits (een redelijk probleem)
Ja want wij hadden goede verdedigers met BMI, De Vrij. In Clasie een middenvelder die het verschil kon maken én een goede spits met Guidetti/Pelle. En toen werden we kampio... Oh wacht...quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:54 schreef Antaris het volgende:
Misschien denk ik iets te simpel, maar je hebt in een team maar 4 goede spelers nodig, een keeper, een verdediger dat alles achterin regelt, een goede middenvelder dat het verschil kan maken en uiteraard een spits (een redelijk probleem)
Snap je punt maar BMI kan er natuurlijk geen klote van.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja want wij hadden goede verdedigers met BMI, De Vrij. In Clasie een middenvelder die het verschil kon maken én een goede spits met Guidetti/Pelle. En toen werden we kampio... Oh wacht...
PSV en Ajax zijn dan nog altijd beter.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja want wij hadden goede verdedigers met BMI, De Vrij. In Clasie een middenvelder die het verschil kon maken én een goede spits met Guidetti/Pelle. En toen werden we kampio... Oh wacht...
dat maakt geen ruk uit...quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:12 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
PSV en Ajax zijn dan nog altijd beter.
Het had in dat ene jaar waarin Feyenoord 2e werd en Ajax redelijk tegenviel moeten gebeuren.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:14 schreef Elan het volgende:
[..]
er moet nu een trainer (a la peter bosz of ron jans) staan die een duidelijke voetbalvisie heeft en het elftal gewoon lekker laat voetballen..quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:19 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Het had in dat ene jaar waarin Feyenoord 2e werd en Ajax redelijk tegenviel moeten gebeuren.
Dan had je nu de aansluiting gehad, nu moet er weer 10 jaar gewacht worden.
Iemand als Fred Rutten bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:23 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
er moet nu een trainer (a la peter bosz of ron jans) staan die een duidelijke voetbalvisie heeft en het elftal gewoon lekker laat voetballen..
Gio is een beginnende trainer die zijn spelers nog niet in een bepaalde tactiek kan laten voetballen..
dat beginnende wist je van te voren , maar dat ie zo weinig toevoegde is mij toch nog erg tegengevallen...
vrees voor het aankomende seizoen wederom hetzelfde..
Dan nog had het een incident geweest.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:19 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Het had in dat ene jaar waarin Feyenoord 2e werd en Ajax redelijk tegenviel moeten gebeuren.
Dan had je nu de aansluiting gehad, nu moet er weer 10 jaar gewacht worden.
Er moet poen bij, anders kun je het schudden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan nog had het een incident geweest.
In potentie is Feyenoord zoveel groter als PSV, tijd dat er een keer iemand komt die dat er uit haalt.
Maar goed, wanbeleid is eigenlijk structureel in Rotterdam Zuid. Geloof niet meer in titel ooit.
Tuurlijk wel, en daar teren we dan weer 20 jaar op.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan nog had het een incident geweest.
In potentie is Feyenoord zoveel groter als PSV, tijd dat er een keer iemand komt die dat er uit haalt.
Maar goed, wanbeleid is eigenlijk structureel in Rotterdam Zuid. Geloof niet meer in titel ooit.
inderdaad zo iemand, maar dan een die wel luistert naar andere opvattingen mbt fitheid van spelers.quote:
Geld op zich is het probleem niet. Dit seizoen niet eens zo heel veel minder uitgegeven dan onze 'concurrenten'. PSV en Ajax werken ook met salarisplafond. Onze jeugd is beter dan die van PSV.... Ergens diep in de fundamenten van de club gaat het gewoon structureel mis, want 25 jaar geleden hadden mensen ook al dit soort discussies.quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Er moet poen bij, anders kun je het schudden.
Ik denk dat het voor een deel ook momentum is, doordat PSV CL speelde waren ze interessant voor spelers van het kaliber Guardado en Van Ginkel. Aan de andere kant zijn die gasten natuurlijk ook slim gescout/binnen gehengeld.quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Geld op zich is het probleem niet. Dit seizoen niet eens zo heel veel minder uitgegeven dan onze 'concurrenten'. PSV en Ajax werken ook met salarisplafond. Onze jeugd is beter dan die van PSV.... Ergens diep in de fundamenten van de club gaat het gewoon structureel mis, want 25 jaar geleden hadden mensen ook al dit soort discussies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |