abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 mei 2016 @ 15:40:45 #226
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_162091770
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:30 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Kongolo is gewoon een centrale verdediger, zo simpel is het.

En dan komen met Berghuis, Fer, Rekik, van Wolfswinkel ;(. Daar kan ik met de pet niet bij.
Die spelers zijn beter dan ongeveer alle haalbare spelers uit de eredivisie (dus geen Ajacieden of PSVers en geen Janssen en Ziyech)
pi_162091796
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:06 schreef satecl het volgende:

[..]

Waarom willen mensen nog steeds Kongolo centraal!? Ik kan daar met de pet niet bij. Kijken diegene geen wedstrijden van Feyenoord?

Onder Koeman: Prima debuurseizoen op LB en mocht zelfs mee naar het WK
Onder Rutten: Centraal, begon slecht, daarna sterk maar daarna elke wedstrijd DRA-MA-TISCH
Onder Gio: Weer back, en in mijn ogen samen met Vermeer de beste van afgelopen seizoen. Ik kan me geen blunder van KingKong herinneren dit seizoen.

Laat hem gewoon lekker back worden. Heeft een goeie voorzet, kan meevoetballen en is heel snel met zijn rushes.

Verder was de opstelling van mij leuk en aardig, maar zwaar onrealistisch.

[..]

Rekik, van Wolfwinkel, Fer en Berghuis is in totaal denk ik 12 miljoen transfergeld en ruim 3 miljoen salaris. Of Immers moet voor 15 miljoen verkocht worden.
#PrayforLex
Kongolo is beter als centraal vind ik. Als LB in Oranje heb je Willems of Blind nog voor je, dus kwa positie zou centraal het verstandigst zijn. Zeker aangezien het elke interland weer andere namen zijn. :')
pi_162091881
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:40 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Die spelers zijn beter dan ongeveer alle haalbare spelers uit de eredivisie (dus geen Ajacieden of PSVers en geen Janssen en Ziyech)
Bord op schoot scouting. Goed bezig Mart.
pi_162091908
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:38 schreef satecl het volgende:

[..]

Berghuis, Fer, Rekik, van Wolfswinkel deed ik als reactie van DrMikey die ermee aan kwam zetten.
Tja, dat heb ik niet gezien. Ik zag jou erop reageren en ik reageer op jou :).

quote:
Verder weer goeie argumenten betreft Kongolo. Ben ik van je gewend ^O^
Dat iemand centrale verdediger is lijkt me best een aardig argument.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2016 15:47:06 ]
  woensdag 11 mei 2016 @ 15:50:08 #230
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_162091959
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:41 schreef Vasion het volgende:

[..]

Kongolo is beter als centraal vind ik. Als LB in Oranje heb je Willems of Blind nog voor je, dus kwa positie zou centraal het verstandigst zijn. Zeker aangezien het elke interland weer andere namen zijn. :')
correct me if i'm wrong, maar Blind is tegenwoordig toch ook een centrale linkerverdediger geworden bij Man Utd? (en doet dat niet eens onverdienstelijk).

Verder boeit het me niet hoeveel kansen hij heeft bij Oranje. Bij Feyenoord waren zijn beste wedstrijd als back, kijk de wedstrijden er maar op terug. Ik ben blij dat Gio het daar mee eens is.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 11 mei 2016 @ 15:52:54 #231
262211 hhh38
pi_162092017
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:45 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Bord op schoot scouting. Goed bezig Mart.
Jij ziet allerlei exotische verrassingen komen deze zomer?
pi_162092193
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:50 schreef satecl het volgende:

[..]

correct me if i'm wrong, maar Blind is tegenwoordig toch ook een centrale linkerverdediger geworden bij Man Utd? (en doet dat niet eens onverdienstelijk).

Verder boeit het me niet hoeveel kansen hij heeft bij Oranje. Bij Feyenoord waren zijn beste wedstrijd als back, kijk de wedstrijden er maar op terug. Ik ben blij dat Gio het daar mee eens is.
Gio weet alleen dat hij geen betere linksback heeft. Zodra we een normale TD hebben die wel een fatsoenlijke linksback haalt, hoort Kongolo gewoon centraal, daar heeft hij alles voor en dat is ook zijn positie. Een betere CV heb je ook niet.

Overigens speelt Blind in Manchester waar ze iemand te kort komen. Dus of centraal, of linskback, of middenveld. Zal nooit een bepalende speler worden, en het is te kansloos voor woorden dat hij zoveel minuten krijgt daar.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2016 16:05:08 ]
pi_162092234
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:52 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Jij ziet allerlei exotische verrassingen komen deze zomer?
Dat zeg ik niet. Zolang Mart TD is zullen die bord op schoot scouting spelers inderdaad wel komen, maar dat is niet wat ik hoop en wil.
Ik heb graag spelers waar meer gedachtes achter zitten dan "oh die deed het dit jaar leuk in de eredivisie! halen!".
  woensdag 11 mei 2016 @ 16:10:50 #234
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_162092380
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:01 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Gio weet alleen dat hij geen betere linksback heeft. Zodra we een normale TD hebben die wel een fatsoenlijke linksback haalt, hoort Kongolo gewoon centraal, daar heeft hij alles voor en dat is ook zijn positie. Een betere CV heb je ook niet.

Overigens speelt Blind in Manchester waar ze iemand te kort komen. Dus of centraal, of linskback, of middenveld. Zal nooit een bepalende speler worden, en het is te kansloos voor woorden dat hij zoveel minuten krijgt daar.
Gio had ook Woudenberg kunnen houden en Botteghin kunnen weg laten. Scheelde 2,5 miljoen. Of van die 2,5 miljoen een knappe LB halen.

Nee, Kongolo is nu LB en blijft LB. Zet het maar op een briefje.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_162092521
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:10 schreef satecl het volgende:

[..]

Gio had ook Woudenberg kunnen houden en Botteghin kunnen weg laten. Scheelde 2,5 miljoen. Of van die 2,5 miljoen een knappe LB halen.

Nee, Kongolo is nu LB en blijft LB. Zet het maar op een briefje.
Woudenberg is toch getest in de voorbereiding afgelopen jaar? Schijnbaar vond men hem (toen) niet goed genoeg. Botteghin is gekomen als stand in van van Beek, da's in eerste instantie namelijk een RCV, geen LCV. Van der Heijden is gehaald als LCV.

En wat je zegt kan heel goed hoor, dat hij LB blijft. Maar dat is niet zijn ideale positie. Ik geef je op een briefje dat hij daar het grootste deel van zijn carrière zal blijven spelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2016 16:18:37 ]
pi_162092769
quote:
Rick Karsdorp staat naar verluid op het verlanglijstje van vier grote clubs uit de Italiaanse Serie A. Het gaat om Sassuolo, Undinese en de twee clubs uit Rome: Lazio, en oud Europa League tegenstander AS Roma.

Dit komt uit de pen van het Italiaanse TuttoMercatoWeb. Hoewel de doorgebroken verdediger niet het beste seizoen uit zijn carrière achter de rug heeft, heeft hij over belangstelling dus niet te klagen. In de jeugd gold Karsdorp als een groot talent op het middenveld, dat heeft hij als rechtsback waar kunnen maken.
Tja.

quote:
Het is wél gelukt om Koeman destijds naar Feyenoord te brengen. “Daar kan ik mijzelf wel honderd procent de credits voor geven”, aldus Albers tegen de NOS. “Daar heb ik heel veel energie in gestoken en het is me uiteindelijk gelukt, door Martin van Geel te blijven bellen en aan te geven dat Koeman een fantastische keuze zou zijn. Het was geen stalken, maar ik ben gewoon heel vasthoudend.”
Koeman _O_. Maar zelfs die zet lijkt dus niet heel soepel te zijn geweest. Ik dacht dat hij en Martin altijd zulke dikke maatjes waren.

quote:
Feyenoord heeft interesse in de 17-jarige Ajax-verdediger Ruben Hoogenhout. Hoogenhout die uitkomt voor Ajax B1 is weggestuurd bij zijn huidige club en Feyenoord lijkt hem op te willen pikken, dat meldt Varkenoordwatch. De talentvolle verdediger staat ook in belangstelling van onder meer FC Utrecht.

Hoogenhout is één van de vele jeugdspelers die moet vertrekken uit Amsterdam, omdat Ajax volgend jaar geen A2 elftal meer heeft.

Update 14:50
Naar verluid mengt Sparta zich in de strijd om Hoogenhout, de verwachting is dat de verdediger deze week zijn keuze kenbaar zal maken.
Kent iemand deze jongen?
  woensdag 11 mei 2016 @ 16:32:28 #237
262211 hhh38
pi_162092888
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Zolang Mart TD is zullen die bord op schoot scouting spelers inderdaad wel komen, maar dat is niet wat ik hoop en wil.
Ik heb graag spelers waar meer gedachtes achter zitten dan "oh die deed het dit jaar leuk in de eredivisie! halen!".
Dat wil iedereen, ik ook. Toch is het niet zo dat alle eredivisiespelers talentloos zijn. Zo'n Pröpper of Dijks hadden wij ook kunnen hebben.
pi_162092950
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]

gustafson, elia, pelle en guidetti zijn toch wel waardevolle transfers gebleken die niet uit dat soort scouting voortkwamen

Ook psv en ajax kopen voornamelijk spelers uit Nederland, dat is heel gezond.
pi_162092978
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:32 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat wil iedereen, ik ook. Toch is het niet zo dat alle eredivisiespelers talentloos zijn. Zo'n Pröpper of Dijks hadden wij ook kunnen hebben.
Hoe hadden wij hen kunnen hebben als Ajax of PSV ook interesse heeft?
  woensdag 11 mei 2016 @ 16:37:02 #240
262211 hhh38
pi_162092989
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:26 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Tja.
TuttoMercatoWeb lijkt mij een Voetbalzone-variant in Italië, niet heel betrouwbaar dus, maar ik mag toch hopen dat ie niet denkt dat ie al toe is aan een stap hogerop.

quote:
[..]

Koeman _O_. Maar zelfs die zet lijkt dus niet heel soepel te zijn geweest. Ik dacht dat hij en Martin altijd zulke dikke maatjes waren.
Het is toch algemeen bekend dat Koeman geen 1e keus was?
  woensdag 11 mei 2016 @ 16:37:22 #241
262211 hhh38
pi_162092997
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:36 schreef Typisch het volgende:

[..]

Hoe hadden wij hen kunnen hebben als Ajax of PSV ook interesse heeft?
Eerder handelen.
pi_162093122
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:41 schreef Vasion het volgende:

[..]

boeit ons dat pestkanjer oranje
pi_162093184
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:37 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Eerder handelen.
Hoezo zou hij naar Feyenoord gaan op dat moment? Totaal geen stap vooruit in zijn carrière.
pi_162093203
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:43 schreef TVKijkert het volgende:

[..]

boeit ons dat pestkanjer oranje
Meer marktwaarde voor de spelers krijgen.
  woensdag 11 mei 2016 @ 16:47:59 #245
262211 hhh38
pi_162093219
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hoezo zou hij naar Feyenoord gaan op dat moment? Totaal geen stap vooruit in zijn carrière.
Van Vitesse naar Feyenoord is geen stap vooruit in z'n carrière? Een kleinere stap dan naar PSV, dat lijkt me duidelijk, maar hij was niet onhaalbaar lijkt me.
pi_162093281
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:47 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Van Vitesse naar Feyenoord is geen stap vooruit in z'n carrière? Een kleinere stap dan naar PSV, dat lijkt me duidelijk, maar hij was niet onhaalbaar lijkt me.
Waarom zou Pröpper naar Feyenoord willen als op dat moment er zeer onzekere tijden voor Feyenoord zijn en PSV kampioen is geworden? Al maanden was bekend dat PSV en Ajax interesse hadden, beiden in Gudelj en Pröpper.
  woensdag 11 mei 2016 @ 16:52:32 #247
262211 hhh38
pi_162093310
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Waarom zou Pröpper naar Feyenoord willen als op dat moment er zeer onzekere tijden voor Feyenoord zijn en PSV kampioen is geworden? Al maanden was bekend dat PSV en Ajax interesse hadden, beiden in Gudelj en Pröpper.
Je hebt gelijk.
  woensdag 11 mei 2016 @ 17:44:17 #248
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_162094446
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 08:12 schreef Caland het volgende:
'Meerdere clubs geinteresseerd in Immers' http://www.fr12.nl/nieuws(...)seerd-in-immers.html

10 miljoen.
En Nelom aanvoerder. Wie had dat twee jaar geleden gedacht? Martin van Geel waarschijnlijk.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_162095335
quote:
Rick Karsdorp heeft deze zomer de clubs voor het uitkiezen. Althans, dat meldt het Italiaanse Tuttomercatoweb. Vier Serie A-clubs azen op de Feyenoorder.

Het zou gaan om Sassuolo, Udinese en de tweede hoofdstedelijke clubs AS Roma en SS Lazio. Het Italiaanse transfermedium maakt melding van de belangstelling, maar komt verder niet met details. De vraag is waarop de geruchten zijn gebaseerd, zeker doordat het medium geen al te betrouwbare status heeft.

Toch is de vermeende belangstelling uit Italië voor Karsdorp wel vermeldenswaardig. In de komende weken worden naar verluidt de onderhandelingen opgestart. De Feyenoord-back heeft een transferwaarde van ongeveer vier miljoen euro.

Karsdorp leverde dit seizoen tien assists in de Eredivisie en kan terugkijken op een geslaagd jaar, waarin hij debuteerde in het Nederlands elftal. Een vormdip rond de winterperiode – mede door blessures – liet hem hoe dan ook niet koud. Van de vier genoemde clubs zou Lazio de belangrijkste kanshebber zijn. Met Stefan de Vrij speelt daar al een oud-Feyenoorder.
:')

Als die schele pastavreters niet met minimaal het dubbele aankomen vierkant uitlachen en uitzwaaien :W
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_162095354
Van alle teams het minste schoten tegen krijgen, en toch 40x moeten grabbelen ;(
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')