Die spelers zijn beter dan ongeveer alle haalbare spelers uit de eredivisie (dus geen Ajacieden of PSVers en geen Janssen en Ziyech)quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kongolo is gewoon een centrale verdediger, zo simpel is het.
En dan komen met Berghuis, Fer, Rekik, van Wolfswinkel. Daar kan ik met de pet niet bij.
Kongolo is beter als centraal vind ik. Als LB in Oranje heb je Willems of Blind nog voor je, dus kwa positie zou centraal het verstandigst zijn. Zeker aangezien het elke interland weer andere namen zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:06 schreef satecl het volgende:
[..]
Waarom willen mensen nog steeds Kongolo centraal!? Ik kan daar met de pet niet bij. Kijken diegene geen wedstrijden van Feyenoord?
Onder Koeman: Prima debuurseizoen op LB en mocht zelfs mee naar het WK
Onder Rutten: Centraal, begon slecht, daarna sterk maar daarna elke wedstrijd DRA-MA-TISCH
Onder Gio: Weer back, en in mijn ogen samen met Vermeer de beste van afgelopen seizoen. Ik kan me geen blunder van KingKong herinneren dit seizoen.
Laat hem gewoon lekker back worden. Heeft een goeie voorzet, kan meevoetballen en is heel snel met zijn rushes.
Verder was de opstelling van mij leuk en aardig, maar zwaar onrealistisch.
[..]
Rekik, van Wolfwinkel, Fer en Berghuis is in totaal denk ik 12 miljoen transfergeld en ruim 3 miljoen salaris. Of Immers moet voor 15 miljoen verkocht worden.
#PrayforLex
Bord op schoot scouting. Goed bezig Mart.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die spelers zijn beter dan ongeveer alle haalbare spelers uit de eredivisie (dus geen Ajacieden of PSVers en geen Janssen en Ziyech)
Tja, dat heb ik niet gezien. Ik zag jou erop reageren en ik reageer op jouquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:38 schreef satecl het volgende:
[..]
Berghuis, Fer, Rekik, van Wolfswinkel deed ik als reactie van DrMikey die ermee aan kwam zetten.
Dat iemand centrale verdediger is lijkt me best een aardig argument.quote:Verder weer goeie argumenten betreft Kongolo. Ben ik van je gewend
correct me if i'm wrong, maar Blind is tegenwoordig toch ook een centrale linkerverdediger geworden bij Man Utd? (en doet dat niet eens onverdienstelijk).quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Kongolo is beter als centraal vind ik. Als LB in Oranje heb je Willems of Blind nog voor je, dus kwa positie zou centraal het verstandigst zijn. Zeker aangezien het elke interland weer andere namen zijn.
Jij ziet allerlei exotische verrassingen komen deze zomer?quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bord op schoot scouting. Goed bezig Mart.
Gio weet alleen dat hij geen betere linksback heeft. Zodra we een normale TD hebben die wel een fatsoenlijke linksback haalt, hoort Kongolo gewoon centraal, daar heeft hij alles voor en dat is ook zijn positie. Een betere CV heb je ook niet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:50 schreef satecl het volgende:
[..]
correct me if i'm wrong, maar Blind is tegenwoordig toch ook een centrale linkerverdediger geworden bij Man Utd? (en doet dat niet eens onverdienstelijk).
Verder boeit het me niet hoeveel kansen hij heeft bij Oranje. Bij Feyenoord waren zijn beste wedstrijd als back, kijk de wedstrijden er maar op terug. Ik ben blij dat Gio het daar mee eens is.
Dat zeg ik niet. Zolang Mart TD is zullen die bord op schoot scouting spelers inderdaad wel komen, maar dat is niet wat ik hoop en wil.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jij ziet allerlei exotische verrassingen komen deze zomer?
Gio had ook Woudenberg kunnen houden en Botteghin kunnen weg laten. Scheelde 2,5 miljoen. Of van die 2,5 miljoen een knappe LB halen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gio weet alleen dat hij geen betere linksback heeft. Zodra we een normale TD hebben die wel een fatsoenlijke linksback haalt, hoort Kongolo gewoon centraal, daar heeft hij alles voor en dat is ook zijn positie. Een betere CV heb je ook niet.
Overigens speelt Blind in Manchester waar ze iemand te kort komen. Dus of centraal, of linskback, of middenveld. Zal nooit een bepalende speler worden, en het is te kansloos voor woorden dat hij zoveel minuten krijgt daar.
Woudenberg is toch getest in de voorbereiding afgelopen jaar? Schijnbaar vond men hem (toen) niet goed genoeg. Botteghin is gekomen als stand in van van Beek, da's in eerste instantie namelijk een RCV, geen LCV. Van der Heijden is gehaald als LCV.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:10 schreef satecl het volgende:
[..]
Gio had ook Woudenberg kunnen houden en Botteghin kunnen weg laten. Scheelde 2,5 miljoen. Of van die 2,5 miljoen een knappe LB halen.
Nee, Kongolo is nu LB en blijft LB. Zet het maar op een briefje.
Tja.quote:Rick Karsdorp staat naar verluid op het verlanglijstje van vier grote clubs uit de Italiaanse Serie A. Het gaat om Sassuolo, Undinese en de twee clubs uit Rome: Lazio, en oud Europa League tegenstander AS Roma.
Dit komt uit de pen van het Italiaanse TuttoMercatoWeb. Hoewel de doorgebroken verdediger niet het beste seizoen uit zijn carrière achter de rug heeft, heeft hij over belangstelling dus niet te klagen. In de jeugd gold Karsdorp als een groot talent op het middenveld, dat heeft hij als rechtsback waar kunnen maken.
Koemanquote:Het is wél gelukt om Koeman destijds naar Feyenoord te brengen. “Daar kan ik mijzelf wel honderd procent de credits voor geven”, aldus Albers tegen de NOS. “Daar heb ik heel veel energie in gestoken en het is me uiteindelijk gelukt, door Martin van Geel te blijven bellen en aan te geven dat Koeman een fantastische keuze zou zijn. Het was geen stalken, maar ik ben gewoon heel vasthoudend.”
Kent iemand deze jongen?quote:Feyenoord heeft interesse in de 17-jarige Ajax-verdediger Ruben Hoogenhout. Hoogenhout die uitkomt voor Ajax B1 is weggestuurd bij zijn huidige club en Feyenoord lijkt hem op te willen pikken, dat meldt Varkenoordwatch. De talentvolle verdediger staat ook in belangstelling van onder meer FC Utrecht.
Hoogenhout is één van de vele jeugdspelers die moet vertrekken uit Amsterdam, omdat Ajax volgend jaar geen A2 elftal meer heeft.
Update 14:50
Naar verluid mengt Sparta zich in de strijd om Hoogenhout, de verwachting is dat de verdediger deze week zijn keuze kenbaar zal maken.
Dat wil iedereen, ik ook. Toch is het niet zo dat alle eredivisiespelers talentloos zijn. Zo'n Pröpper of Dijks hadden wij ook kunnen hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Zolang Mart TD is zullen die bord op schoot scouting spelers inderdaad wel komen, maar dat is niet wat ik hoop en wil.
Ik heb graag spelers waar meer gedachtes achter zitten dan "oh die deed het dit jaar leuk in de eredivisie! halen!".
gustafson, elia, pelle en guidetti zijn toch wel waardevolle transfers gebleken die niet uit dat soort scouting voortkwamenquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Zolang Mart TD is zullen die bord op schoot scouting spelers inderdaad wel komen, maar dat is niet wat ik hoop en wil.
Ik heb graag spelers waar meer gedachtes achter zitten dan "oh die deed het dit jaar leuk in de eredivisie! halen!".
Hoe hadden wij hen kunnen hebben als Ajax of PSV ook interesse heeft?quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat wil iedereen, ik ook. Toch is het niet zo dat alle eredivisiespelers talentloos zijn. Zo'n Pröpper of Dijks hadden wij ook kunnen hebben.
TuttoMercatoWeb lijkt mij een Voetbalzone-variant in Italië, niet heel betrouwbaar dus, maar ik mag toch hopen dat ie niet denkt dat ie al toe is aan een stap hogerop.quote:
Het is toch algemeen bekend dat Koeman geen 1e keus was?quote:[..]
Koeman. Maar zelfs die zet lijkt dus niet heel soepel te zijn geweest. Ik dacht dat hij en Martin altijd zulke dikke maatjes waren.
Eerder handelen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe hadden wij hen kunnen hebben als Ajax of PSV ook interesse heeft?
boeit ons dat pestkanjer oranjequote:Op woensdag 11 mei 2016 15:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Kongolo is beter als centraal vind ik. Als LB in Oranje heb je Willems of Blind nog voor je, dus kwa positie zou centraal het verstandigst zijn. Zeker aangezien het elke interland weer andere namen zijn.
Van Vitesse naar Feyenoord is geen stap vooruit in z'n carrière? Een kleinere stap dan naar PSV, dat lijkt me duidelijk, maar hij was niet onhaalbaar lijkt me.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo zou hij naar Feyenoord gaan op dat moment? Totaal geen stap vooruit in zijn carrière.
Waarom zou Pröpper naar Feyenoord willen als op dat moment er zeer onzekere tijden voor Feyenoord zijn en PSV kampioen is geworden? Al maanden was bekend dat PSV en Ajax interesse hadden, beiden in Gudelj en Pröpper.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van Vitesse naar Feyenoord is geen stap vooruit in z'n carrière? Een kleinere stap dan naar PSV, dat lijkt me duidelijk, maar hij was niet onhaalbaar lijkt me.
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou Pröpper naar Feyenoord willen als op dat moment er zeer onzekere tijden voor Feyenoord zijn en PSV kampioen is geworden? Al maanden was bekend dat PSV en Ajax interesse hadden, beiden in Gudelj en Pröpper.
En Nelom aanvoerder. Wie had dat twee jaar geleden gedacht? Martin van Geel waarschijnlijk.quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:12 schreef Caland het volgende:
'Meerdere clubs geinteresseerd in Immers' http://www.fr12.nl/nieuws(...)seerd-in-immers.html
10 miljoen.
quote:Rick Karsdorp heeft deze zomer de clubs voor het uitkiezen. Althans, dat meldt het Italiaanse Tuttomercatoweb. Vier Serie A-clubs azen op de Feyenoorder.
Het zou gaan om Sassuolo, Udinese en de tweede hoofdstedelijke clubs AS Roma en SS Lazio. Het Italiaanse transfermedium maakt melding van de belangstelling, maar komt verder niet met details. De vraag is waarop de geruchten zijn gebaseerd, zeker doordat het medium geen al te betrouwbare status heeft.
Toch is de vermeende belangstelling uit Italië voor Karsdorp wel vermeldenswaardig. In de komende weken worden naar verluidt de onderhandelingen opgestart. De Feyenoord-back heeft een transferwaarde van ongeveer vier miljoen euro.
Karsdorp leverde dit seizoen tien assists in de Eredivisie en kan terugkijken op een geslaagd jaar, waarin hij debuteerde in het Nederlands elftal. Een vormdip rond de winterperiode – mede door blessures – liet hem hoe dan ook niet koud. Van de vier genoemde clubs zou Lazio de belangrijkste kanshebber zijn. Met Stefan de Vrij speelt daar al een oud-Feyenoorder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |