Bedoel je niet zeebotje?quote:Op maandag 9 mei 2016 14:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niks mis met je voorkomen. Misschien 'ns met een zeebonk over straat. Snappen ze er helemaal niks meer van.
Jij altijd met je zeebonk.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niks mis met je voorkomen. Misschien 'ns met een zeebonk over straat. Snappen ze er helemaal niks meer van.
quote:
Best erg ja die zon als je in je gezicht bleker bent dan de gemiddelde kont.quote:
Heb je ook een plaatje van een zeebotje?quote:
Fylax doet het lijken alsof albinisme een keus is.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:08 schreef Catkiller het volgende:
Best erg ja die zon als je in je gezicht bleker bent dan de gemiddelde kont.
Je vermaakt jezelf prima zo te zienquote:Op maandag 9 mei 2016 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
Jezus wie maakt dit soort shit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niels maar om een selfie?quote:
Je moet wat met allemaal van die saaie losers hier.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je vermaakt jezelf prima zo te zien
quote:Op maandag 9 mei 2016 14:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Best erg ja die zon als je in je gezicht bleker bent dan de gemiddelde kont.
Lijkt op die animaties van i am bread en who's your daddy.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
Jezus wie maakt dit soort shit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ken ik ook nietquote:Op maandag 9 mei 2016 14:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Lijkt op die animaties van i am bread en who's your daddy.
Who's your daddy is dat spel met die baby die zichzelf moet killen (met bijv. batterijen en bleekmiddel) en die vader die dat moet voorkomen.quote:
Oja offcourse!quote:Op maandag 9 mei 2016 14:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Who's your daddy is dat spel met die baby die zichzelf moet killen (met bijv. batterijen en bleekmiddel) en die vader die dat moet voorkomen.
Heb je het nou over je werkplek?quote:Op maandag 9 mei 2016 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je moet wat met allemaal van die saaie losers hier.
Ja, maar ook over deze SCquote:
Het is of coursequote:Op maandag 9 mei 2016 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja offcourse!die ken ik wel
![]()
Nu je het zegt, echt van die hele oude simpele graphics, ja
quote:Op maandag 9 mei 2016 14:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is of course
Braddie went off course
Heb je niks beters te doen ofzo? Beetje sneu hoorquote:Op maandag 9 mei 2016 14:25 schreef Chai het volgende:
brb ff kijken of hij nog heeft geraged op autoweek
Nee moest even wat anders lezen dan saaie onderzoeken.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je niks beters te doen ofzo? Beetje sneu hoor
Fiets.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:29 schreef Chai het volgende:
En er is een spannend moment aangebroken in de soap: to Twingo or not to Twingo?
Civic van Opa van D.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee moest even wat anders lezen dan saaie onderzoeken.
En er is een spannend moment aangebroken in de soap: to Twingo or not to Twingo?
carequote:Op maandag 9 mei 2016 14:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee moest even wat anders lezen dan saaie onderzoeken.
Wat is dit voor nerdenshit, wij zijn veel te stoer om naar de lucht te gaan kijkenquote:Op maandag 9 mei 2016 14:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Even een waarschuwing mijnerzijds:
Mocht je naar mercurius willen kijken kijk dan niet recht in de zon
het is maar dat je het weet he
veiligheid voor alles
nou kus kus en toi toi toi
Pa Slee gaat aangifte doen.quote:
Consequences will never be the samequote:Er word net gedaan als of ik niet naar andere hun adviezen luister, dit is zeker niet waar en dit doe ik WEL. Maar nogmaals, ook ik moet roeien met de riemen die ik heb, de band met m`n vader is er niet meer (Iets met aangifte wat 'ie wil gaan doen) En tot voor kort ging alles gewoon met zo min mogelijk geld enzonder uurloon (Door dezelfde vader) Nu heb ik dan m`n oom die het voor mij wil fixen deze keer.. Maar als dat gefixt is dan ga ik gewoon verstandig wezen en er mee naar een fatsoenlijke garage en dan betaal ik maar uurloon.
Is ter bescherming van niels.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat is dit voor nerdenshit, wij zijn veel te stoer om naar de lucht te gaan kijken
Wow.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Pa Slee gaat aangifte doen.
[..]
Consequences will never be the same
Haha, Braddie in plaats van slachtoffer straks de dader in Internetpesters Aangepakt.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Pa Slee gaat aangifte doen.
[..]
Consequences will never be the same
quote:
Ahhh oke.quote:
Oh, wat een engel is die WCH toch ook soms.quote:
Doe normaal anders doe ik aangifte!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |