Vertel...quote:Op maandag 9 mei 2016 13:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee joh
heb me weer lomp gedragen tegenover haar een maandje geleden..
ze wilde wel gesweettalked worden maja..
tetten in aanbouwquote:Op maandag 9 mei 2016 13:04 schreef BozeHaas het volgende:
fylax heeft gwn de goodlife nu, beetje fokken en stiekem naar zwetende tienermeisjes gluren
iddquote:Op maandag 9 mei 2016 13:04 schreef BozeHaas het volgende:
fylax heeft gwn de goodlife nu, beetje fokken en stiekem naar zwetende tienermeisjes gluren
Dat doe je altijd dus dat is een ongelofelijke kutexcuus.quote:
Laten we het hopen.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat doe je altijd dus dat is een ongelofelijke kutexcuus.
Sowieso dat je 90% van gymlessen hebt gemist. Als je docent een goede is geeft ie jou een vette onvoldoende en mag je niet meedoen met examens
is slappe papgeneratie. Altijd moe, altijd ziek zwak misselijk.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:15 schreef Chai het volgende:
Kan me niet herinneren dat wij bij voorbaat al aan de kant mochten gaan zitten zonder blessure. Sowieso eerst proberen mee te doen.
Het is buiten, dus als hij over zijn nek gaat is het ook niet gelijk een bende die schoongemaakt moet worden.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
is slappe papgeneratie. Altijd moe, altijd ziek zwak misselijk.
logisch al je tot 3uur snachts opblijft om got te kijkenquote:Op maandag 9 mei 2016 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh is dat niet zo danquote:Op maandag 9 mei 2016 13:25 schreef Crip het volgende:
mnsen gaan vandaag zo zwaar dneken dt ik bij isis hoor
is geen racisme als het waar isquote:Op maandag 9 mei 2016 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft Fylax wel mooi tijd om nog een racistische artikel te schrijven voor op FP
Provoceer je?quote:Op maandag 9 mei 2016 13:25 schreef Crip het volgende:
mnsen gaan vandaag zo zwaar dneken dt ik bij isis hoor
Fylax is wel een extreem voorbeeld.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
Haha mad, omdat je zelf allochtoon bent.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft Fylax wel mooi tijd om nog een racistische artikel te schrijven voor op FP
Gewoon een telegraaf artikel voorzien van een nog dikker lui waardeoordeel.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |