Ik vind het juist wel goed, ik erger me dood aan die breaks, dus val je van de ergernis in de opluchting wat mij betreftquote:Op maandag 9 mei 2016 17:35 schreef Pluto1975 het volgende:
wel jammer dat we direct achter zo'n break zitten....
Echt, he.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:38 schreef Greys het volgende:
Nul vals
Whaaaaaaaaaaaa. Zelfs met die kutstream klinkt dit supergoed
Kwaliteitsinjectie na de bagger, zoals verwachtquote:Op maandag 9 mei 2016 17:38 schreef Greys het volgende:
Nul vals
Whaaaaaaaaaaaa. Zelfs met die kutstream klinkt dit supergoed
Ik hoorde op Radio 1 dat ie wel een beetje last had van zijn stem door de airco in het hotelquote:
Als hij het morgen goed doet, mag hij wat mij betreft lekker vals zingen in de finale. Zolang we maar weer de finale halen.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:39 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik hoorde op Radio 1 dat ie wel een beetje last had van zijn stem dor de airco in het hotel
Jury's is vanavond pas, dus geen zorgenquote:Op maandag 9 mei 2016 17:41 schreef Childofthe90s het volgende:
Beetje vreemd zo zonder publiek natuurlijk, ik weet niet hoe dat op de jury's gaat overkomen.
Je zag niks, echt. Je zag Douwe niet eens, zo ver weg was het. En het lied heb je hem al goed horen zingenquote:
Jep, dit is de dress rehearsal. Jury is wel publiek bij!quote:Op maandag 9 mei 2016 17:42 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Huh, moet hij nog een keer optreden? Is er dan wel publiek bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |