Ja dat vond ik ook al, gelijk één van de eerste noten was al direct lekker er naastquote:Op maandag 9 mei 2016 17:28 schreef GlennQuagmire het volgende:
Jezus, ik hoop dat het aan de stream ligt maar freddie klinkt wel heel vals
Vind het sws een baggernummer. :$quote:Op maandag 9 mei 2016 17:30 schreef Em31 het volgende:
Dit klinkt niet echt lekker, maar kan ook aan de stream liggen.
Een stream verandert de toonsoort niet, dus met een beetje mazzel horen we DB straks niet vals zingenquote:Op maandag 9 mei 2016 17:32 schreef Childofthe90s het volgende:
Het zal toch wel aan de stream liggen, want het klinkt inderdaad allemaal slecht.
Vis een optie is zo gevonden, want dat was natuurlijk post-id 100.000.000.quote:Op maandag 9 mei 2016 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Peter, Roger, MissDynastie, Muis, Tinkepink, jouw irl naamgenote (weet niet meer hoe ze op FOK heet, van vis een optie) en nog veel mensen van FB en Twitter. Stuk of vijftig totaal. Ja kommmmm!
Hahaha oh ja! Ik zat mobiel te prutsenquote:Op maandag 9 mei 2016 17:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vis een optie is zo gevonden, want dat was natuurlijk post-id 100.000.000.
twitter:songfestivalNL twitterde op maandag 09-05-2016 om 17:34:12We hebben Nina uit Kroatië wel eens beter horen zingen.. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |