abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162029602
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 00:09 schreef Zipportal het volgende:
wilfredgenee twitterde op maandag 09-05-2016 om 00:04:52 Misschien moeten wij het morgen in @VoetbalInside dan maar over @PSV hebben #kampioen reageer retweet
Dit is effectbejag.
pi_162029661

Hard tegen hard
  maandag 9 mei 2016 @ 00:50:30 #103
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_162029689
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2016 00:48 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]

Hard tegen hard
Wordt Ajax nou vergeleken met Hitler? :D. Dit is om veel redenen hilarisch,
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_162029833
Ik keek voor de gein studio voetbal mee, maar man man man er werd echt drie keer over PSV gepraat en na 10/20 seconde waren we weer over naar ajax of iets anders _O-
  maandag 9 mei 2016 @ 01:00:44 #105
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_162029845
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2016 00:48 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]

Hard tegen hard
Goede vergelijking
Ik ben inmiddels overleden.
pi_162030167
quote:
15s.gif Op maandag 9 mei 2016 00:20 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Nee. Dan gewoon de publieke omroep afschaffen. Of mensen zelf laten bepalen of ze bijdragen.
^O^ ^O^ ^O^
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_162030406
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 00:09 schreef Zipportal het volgende:
wilfredgenee twitterde op maandag 09-05-2016 om 00:04:52 Misschien moeten wij het morgen in @VoetbalInside dan maar over @PSV hebben #kampioen reageer retweet
baas :D
pi_162030567
http://voetbalflitsen.nl/(...)kampioen-is-geworden

RobScheepers twitterde op maandag 09-05-2016 om 00:59:22 Heb tóch gemeend 'n verhaaltje te moeten schrijven over de gênante uitzending van #StudioVoetbal van vanavond: https://t.co/sx8qsBwquQ #PSV reageer retweet
https://www.facebook.com/(...)ts/892882344154073:0

[ Bericht 74% gewijzigd door Max23 op 09-05-2016 07:04:59 ]
  Redactie Sport maandag 9 mei 2016 @ 06:49:47 #109
274204 crew  Mexicanobakker
pi_162030588
Studio neus was weer bezig? Je verwacht het niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_162030619
Zal PSV - Feyenoord gewoon in de Arena gespeeld worden? Genot :D
  maandag 9 mei 2016 @ 07:03:48 #111
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162030620
Tommie Boy had zelfs geen tijd ingeruimd voor Heracles Heracles

pi_162030660
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 07:03 schreef Max23 het volgende:
Zal PSV - Feyenoord gewoon in de Arena gespeeld worden? Genot :D
Tuurlijk bekerfinale is toch ook altijd in de kuip ook al staat Feyenoord niet in de finale
  maandag 9 mei 2016 @ 07:32:59 #113
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_162030706
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 06:43 schreef Max23 het volgende:
http://voetbalflitsen.nl/(...)kampioen-is-geworden

RobScheepers twitterde op maandag 09-05-2016 om 00:59:22 Heb tóch gemeend 'n verhaaltje te moeten schrijven over de gênante uitzending van #StudioVoetbal van vanavond: https://t.co/sx8qsBwquQ #PSV reageer retweet
https://www.facebook.com/(...)ts/892882344154073:0
Ik vind dit niet zo geslaagd :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 9 mei 2016 @ 08:04:37 #114
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_162030858
Ben erg benieuwd of de NOS ook maar op enige manier op al deze heisa gaat reageren.

Denk van niet. :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  maandag 9 mei 2016 @ 08:16:03 #115
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_162030925
Deze samenvatting maakten ze ervan:

@NOSSport
In #studiovoetbal lof voor leiderschap van Luuk de Jong en speculaties over Frank de Boer. nos.nl/l/2103944
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_162031054
Dat Studio Voetbal een Ajax-programma is, was al lang duidelijk, maar het moment dat het er gisteren wel erg bovenop lag was die column over Ajax. Die ging over hoe zielig het wel niet is om als supporter van een andere club te juichen als Ajax de titel verspeelt.
pi_162031802
Ze zijn wel vergeten om het te hebben over PEC Zwolle dat PSV geen strobreed in de weg legde, waar Ajax stuitte op een onverzettelijk De Graafschap.
  FOK!fotograaf maandag 9 mei 2016 @ 10:05:10 #118
842 Zorro
Z
pi_162032016
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 08:16 schreef Szura het volgende:
Deze samenvatting maakten ze ervan:

@NOSSport
In #studiovoetbal lof voor leiderschap van Luuk de Jong en speculaties over Frank de Boer. nos.nl/l/2103944
Even van Tweakers geplukt, maar die hadden het ook ergens anders vandaan. Een betere weergave:

quote:
WELKOM BIJ STUDIO VOETBAL
Tom:
Goedenavond beste kijkers. Dit is Studio Voetbal.
Mijn gasten van vanavond zijn Jan Mulder, Youri Mulder, Sjoerd Mossou en Pierre van Hooijdonk.
Heren, PSV is landskampioen. Dat zag niemand aankomen.
Jan:
Jaaaa. En Ajax is geen kampioen Tom. Werkelijk waar, door die ene misser van Cerny. Die kost óns het kampioenschap Tom. Laten we het daar eens over hebben. En over die onbegrijpelijke vrije trap van Cilissen 25 seconden voor tijd. ON-BE-GRIJ-PE-LIJK Tom. En waarom wisselt Frank de Boer Milik? Die had ons kunnen redden. Ja toch Tom? Zijn daar beelden van Tom? Van Milik? Met dat wisselen en zo?
Tom:
Misschien straks Jan. Feit is dat PSV kampioen is. En daarom gaan we nu even kijken naar hoe Frank de Boer, de trainer van Ajax, in de bus zat na de wedstrijd.
< 2 minuten beeld van Frank de Boer die in een bus zit. >
Jan:
Hij zit in een bus Tom. In de Ajax spelersbus. Werkelijk waar. Bij het raam. Iedereen kan hem zien zitten. Typisch Ajax dit. Zal je ze bij PSV niet zien doen dit, zomaar in een bus gaan zitten. Wij bij Ajax wel Tom. Wij doen dat.
Sjoerd:
Maar zullen we het nu even over PSV hebben? Want die zijn kampioen.
Jan:
Nou kampioen. Ze hebben twee punten meer Sjoerd. Laten we niet overdrijven. Het is eigenlijk gewoon bijna hetzelfde hoor. Dit is niet een manier waarop bijvoorbeeld AJAX kampioen zou willen worden hoor. Wij doen het toch echt liever op eigen kracht Sjoerd. Want heb je die Smeets van de Graafschap gezien Tom? Toen ie de 1-1 binnen schoot? Heb je gekeken? Die juichte wel héél hard hè Tom? Vond ik. Vond ik wel. Beetje gênant. Waarom is dat toch? Wij bij Ajax juichen zo niet. Wij gaan wiegen met de armpjes. Of bij de cornervlag staan en dat dan een andere speler doet alsof ie je schoenen poetst. Gewoon, normaal vieren dat je gescoord hebt. Maar hard juichen met twee armen in de lucht en roepen en zo is absoluut niet des Ajax. Maar in de provincie schamen ze zich nergens voor hoor. Dat werd vandaag maar weer eens duidelijk hè Youri?
Youri:
Ja pap.
Tom:
We gaan even naar een column heren. En daarna gaan we weer verder over het kampioenschap van PSV.
< Column over waarom niet-Ajacieden een hekel hebben aan de arrogantie van Ajax >
Jan:
Goede column Tom. Want waarom leeft dat nou zo? Wat doen wij fout? Wij zijn Ajax. Wij zijn de beste.
Tom:
Wie vonden jullie trouwens de beste speler van dit seizoen?
Jan:
Vincent Jansen! Absoluut Tom. Wat een speler. Zou naar Ajax moeten komen. Fan-tas-ti-sche progressie maakt die jongen door. Kunnen wij wel gebruiken bij Ajax.
Tom:
Vincent Jansen Jan? Niet Hakim Ziyech bijvoorbeeld?
Jan:
Ook prima. Als het maar niet een speler van PSV is.
Sjoerd:
Moeten we het trouwens niet even over PSV hebben? Want die zijn kampioen geworden.
Tom:
Nee, want we gaan nu kijken naar Andrea Bocelli die kwam zingen bij Leicester City.
< 2 minuten beeld van Andrea Bocelli die zingt bij Leicester City >
Pierre:
Wie is er trouwens kampioen in Nederland geworden? Want ik geloof niet dat we het daar vandaag al over hebben gehad.
Tom:
Goed dat je het even meldt Pierre. We hebben namelijk beelden van de PSV selectie in de bus op weg naar huis. Kijk. Hier kijken ze allemaal naar de tv. Zien jullie het? En nu gaan ze juichen want de Graafschap scoort. Kijk ze blij worden die PSV’ers…
< 14 seconden beeld van juichende PSV’ers in de bus >
Jan:
Weer dat juichen Tom. En ook dat banale feesten van ze. Met bier en gezelligheid. Kan ik sowieso al niet tegen, gezelligheid. Dit is helemaal niet zoals wij bij Ajax in een bus zitten hoor. Kun je dat beeld nog eens laten zien Tom? Van hoe Frank de Boer bijvoorbeeld in een bus zit. Heel anders. Zonder dat overdreven gejuich en zo.
Tom:
Tuurlijk Jan. Komt het beeld nog een keer.
< 2 minuten beeld van Frank de Boer die in een bus zit. >
Jan:
Kijk. Dát is in een bus zitten. Dán ben je een échte kampioen vind ik.
Sjoerd:
Maar PSV is toch kampioen?
Tom:
Inderdaad Sjoerd. Daarom gaan we nu even kijken naar een mini docu van een vergeten ouwe lul uit de jaren ’60, Jan Boskamp, die voetbalde voor … even kijken … oh ja, voor Ajax.
Jan:
Ah lekker. Ajax.
< 4 minuten beeld van een ouwe lul die bij Ajax voetbalde en ook nog aan toneel deed >
Tom:
PSV is kampioen. Laten we daar mee beginnen.
En laten we daar mee afsluiten. Want dit is alweer het einde van deze uitzending.
Ajax is bijna gedeeld eerste geworden, en heeft daardoor, heel knap, voorronde Champions League bereikt. Felicitaties aan Ajax zijn daarom wel op z’n plek.
Het was een picobello uitzending naar mijn mening. Youri, Jan, Sjoerd en Pierre bedankt voor jullie aanwezigheid.
En u thuis bedankt voor het kijken.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_162032384
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 09:48 schreef WethouderHekking het volgende:
Ze zijn wel vergeten om het te hebben over PEC Zwolle dat PSV geen strobreed in de weg legde, waar Ajax stuitte op een onverzettelijk De Graafschap.
PEC ging er vol voor. Het verschil: PSV ook. Ajax was onmachtig. Beschamend.
pi_162032438
quote:
6s.gif Op maandag 9 mei 2016 10:05 schreef Zorro het volgende:

[..]

Even van Tweakers geplukt, maar die hadden het ook ergens anders vandaan. Een betere weergave:

[..]

Het mooiste is nog wel dat als je de uitzending niet gezien hebt je denkt dat het wel een parodie moet zijn omdat Mulder natuurlijk nooit zo dom uit de hoek kan komen als 'het scheelt maar twee punten, dus eigenlijk is het ex aequo'... Maar dat heeft hij dus bloedserieus gezegd.

Zelfs bij Koefnoen wordt dat geschrapt als zijnde te idioot!
pi_162032546
Ik geniet nog na. Volgens mij doen ze het er gewoon om. Heb echt gelachen om de frustratie, subjectiviteit en achterlijkheid van de heren aan tafel. Wát uit je nek lullen zeg en dan ook nog geloven dat je op hoog niveau voetbaljournalistiek bedrijft :')
Kunnen ze dit programma voortaan niet op ajax tv uitzenden? :')
pi_162032594
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 10:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

PEC ging er vol voor. Het verschil: PSV ook. Ajax was onmachtig. Beschamend.
Zou kunnen, ik heb die wedstrijd niet gezien. Het was ook meer cynisch bedoeld.
In het PEC topic waren ze wel erg ontevreden :

quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 17:21 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Lam was weer eens om te janken. Man man man man man. :') De 0-2 en 1-3 waren zo slecht verdedigd. Er is volgens mij geen team dat zo slecht is in aanvallende en verdedigende corners als PEC....

Yes, donderdag thuis en zondag uit.
  maandag 9 mei 2016 @ 10:41:55 #123
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_162032634
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 10:37 schreef Stefanovich het volgende:
Ik geniet nog na. Volgens mij doen ze het er gewoon om. Heb echt gelachen om de frustratie, subjectiviteit en achterlijkheid van de heren aan tafel. Wát uit je nek lullen zeg en dan ook nog geloven dat je op hoog niveau voetbaljournalistiek bedrijft :')
Kunnen ze dit programma voortaan niet op ajax tv uitzenden? :')

Ik moest wel echt hardop lachen toen ze als afsluiter nog even De Graafschap een sneer gaven omdat ze te hard hadden zitten juichen

Zo. Veel. Genot.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_162032653
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 10:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik moest wel echt hardop lachen toen ze als afsluiter nog even De Graafschap een sneer gaven omdat ze te hard hadden zitten juichen

Zo. Veel. Genot.
Dat heb ik net gemist :( Na werk ff de uitzending terugkijken voor dat stukje :D
pi_162032672
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 10:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Zo. Veel. Genot.
Heb ik helaas gemist. Ik was letterlijk in slaap gevallen bij Studio Voetbal. Dat is mij overigens al eerder overkomen en ik heb zo maar het idee dat dat niet aan mij ligt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')