Wij doen niet aan vaderdag thuisquote:Op zondag 8 mei 2016 23:53 schreef Amarantha het volgende:
Zijn er meer mensen hier bij wie er niet (meer) aan Moederdag en Vaderdag wordt gedaan?
quote:
quote:
elke dag is kinderdagquote:Op zondag 8 mei 2016 23:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik boycot die ding zolang er geen kinderdag is
Ja bij ons.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:53 schreef Amarantha het volgende:
Zijn er meer mensen hier bij wie er niet (meer) aan Moederdag en Vaderdag wordt gedaan?
Echt hoor, en nu al die slappe aftrekselsquote:Op zondag 8 mei 2016 23:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Schitterend figuur, echt de gangmaker in KLB.
sinterklaas is toch een soort kinderdagquote:Op zondag 8 mei 2016 23:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik boycot die ding zolang er geen kinderdag is
ja dat kreeg ik van mijn ouders ook altijd te horenquote:
Simmonsquote:Op zondag 8 mei 2016 23:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom kijk je 15 afleveringen van een serie die je kut vindt?
Omdat geen vader ahahahaquote:Op zondag 8 mei 2016 23:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik durf niet te gokken waarom niet. Wat is de reden?
nee dat is een racismedagquote:Op zondag 8 mei 2016 23:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sinterklaas is toch een soort kinderdag
Roze maandagquote:Op zondag 8 mei 2016 23:56 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Wel een beetje jammer dat er geen een Homodag is.
wat is die homofiele parade door amsterdam danquote:Op zondag 8 mei 2016 23:56 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
jullie kunnen jaarlijks in een leren string op een bootje rondvarenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:56 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
hoezee voor Magemelvin en MrSalazarquote:Op zondag 8 mei 2016 23:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt hoor, en nu al die slappe aftreksels
hehequote:
Ze heeft me zowat verboden om vier uur te rijden om een kop soep te brengen dus hushquote:Op zondag 8 mei 2016 23:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoezo niet? ;s
en jij laat je zieke moeder op bed stikken helemaal niet aardig
moet je aan je vriend vragenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:57 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Waarom krijg ik dan nooit cadeautjes op die dag?
doe normaalquote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is die homofiele parade door amsterdam dan
Daar wil ik me van distantiëren.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
jullie kunnen jaarlijks in een leren string op een bootje rondvaren
Ook blanken hebben dode vaders ;ssssquote:
nee maar etsu is daar vast wel voor te porrenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:58 schreef MAHL het volgende:
Nog foksters die mij een pityfuck willen geven wegens Ajax?
Ligt aan je sociale omgevingquote:Op zondag 8 mei 2016 23:57 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Waarom krijg ik dan nooit cadeautjes op die dag?
XDquote:Op zondag 8 mei 2016 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee maar etsu is daar vast wel voor te porren
snapte porren
sryquote:
Cachie welquote:Op zondag 8 mei 2016 23:58 schreef MAHL het volgende:
Nog foksters die mij een pityfuck willen geven wegens Ajax?
wat een slap excuus had ik niet van je verwachtquote:Op zondag 8 mei 2016 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze heeft me zowat verboden om vier uur te rijden om een kop soep te brengen dus hush
Wil je met alle liefde de gracht in duwenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:58 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Goeie.
Frass, waarom krijg ik nooit cadeautjes van jou?
wowquote:Op maandag 9 mei 2016 00:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wil je met alle liefde de gracht in duwen
ja jij ook maatquote:
Zie, doe je het weer. Altijd maar negatief terwijl ik je al mijn liefde wil gevenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat een slap excuus had ik niet van je verwacht
Jij ook hermiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |