heb alleen maar meer vragen gekregenquote:
hoop dat ze terug gaat naar Armeniëquote:Op zondag 8 mei 2016 23:42 schreef Crip het volgende:
[..]
petra gaat zo iets fucking gaars flikken he
ik zie maiskolf staan. is dt dt asian meisje die dr haren eruit laat plukken met een boormachine waar een maiskolf op zit? ;squote:Op zondag 8 mei 2016 23:43 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)el_maiskof_eten.html
ahahahahahah!
jaquote:Op zondag 8 mei 2016 23:43 schreef Crip het volgende:
[..]
ik zie maiskolf staan. is dt dt asian meisje die dr haren eruit laat plukken met een boormachine waar een maiskolf op zit? ;s
wat leukquote:Op zondag 8 mei 2016 23:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
jawel, cadeauset en een windlicht
en jij dan?
Ik schrijf het op mn notitieblokje.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik raad ook Justified aan wat in mijn top 5 series aller tijden zit maar iedereen aan wie ik het ooit heb aangeraden negeert het gewoon dus dat mag jij ook best doen
haha haar reactie op het eindquote:Op zondag 8 mei 2016 23:43 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)el_maiskof_eten.html
ahahahahahah!
gewoon chantage ditquote:Op zondag 8 mei 2016 23:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik schrijf het op mn notitieblokje.
Mss volg ik het wel als je verder gaat met Vikings, daar blijf ik weer van smullen
Kijk je al Bates Motel?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik schrijf het op mn notitieblokje.
Mss volg ik het wel als je verder gaat met Vikings, daar blijf ik weer van smullen
gewoon 1 serie op de 3698 andere series die je volgt, zie ik niet als chantagequote:
qtquote:Op zondag 8 mei 2016 23:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat leuk
vaas plantje chocolade
Nee, is dat Psycho gerelateerd?quote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:45 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds bij S04E02 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |