Jij hebt toch ook gekorfbald?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg zo'n vreselijke jeuk van het geschreeuw over ''na Europese duels worden bewezen meer punten verspeeld''
Ga dan niet op voetballen zitten, lekker korfballen met z'n allen.
Hij is gewoon uitgelogd en leest mee, dat kan ook.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Laatst gezien 6 uur en 7 minuten geleden
Behalve in de SC.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is gewoon uitgelogd en leest mee, dat kan ook.
Ah ja, dat kan ookquote:Op zondag 8 mei 2016 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is gewoon uitgelogd en leest mee, dat kan ook.
ajax verloor ook punten in de europese weken..... maar dan niet in de eredivisiequote:Op zondag 8 mei 2016 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg zo'n vreselijke jeuk van het geschreeuw over ''na Europese duels worden bewezen meer punten verspeeld''
Ze lijken wel een kater te hebben.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:07 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit een erg mooie foto
Na 120 minuten en pingels tegen Atletico ben je fysiek en mentaal moe. Op zich best wel een geldig excuus.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
50% van de nederlagen van Atletico komt na Europese duels, tegen godbetert Sporting en Levante. Er zit wel een kern van waarheid in.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerlijk.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:07 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Woont hier KingRoland?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:07 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |