Vaker kijkenquote:Op zondag 8 mei 2016 22:39 schreef Bolasie het volgende:
Ik heb nog nooit een winnaar gezien bij dit programma (ik kijk niet zo vaak).
Riet is een topwijf jaquote:Op zondag 8 mei 2016 22:39 schreef essnhills het volgende:
Wat een fantastisch leuke reactie van Riet
Als die vraag fout had, ben je gewoon een landverrader.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:40 schreef Bos81 het volgende:
Wilhelmus van Oranje ben ik van Dietschen bloed
Uiteraardquote:Op zondag 8 mei 2016 22:40 schreef Zorro het volgende:
Bij twijfel B is de juiste strategie
Ess en ik wisten dat natuurlijk allang.
Joh. Maar ze zette hem bij de eerste willekeurige vraag in waarin ze nog tegen 1 tegenstander was....quote:
die vraag fout hebbenquote:Op zondag 8 mei 2016 22:40 schreef Bos81 het volgende:
hihahoquote:Op zondag 8 mei 2016 22:40 schreef luckass het volgende:
[..]
een kurk
het rijmt niet maar het dicht wel![]()
![]()
Dat is te laatquote:
Oh zoquote:Op zondag 8 mei 2016 22:41 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Joh. Maar ze zette hem bij de eerste willekeurige vraag in waarin ze nog tegen 1 tegenstander was....
Ze had hem moeten bewaren tot... Koningshuizen.
Wist je moeder er maar weinig vanquote:Op zondag 8 mei 2016 22:41 schreef Tagliano het volgende:
Gelukkig weet ik heel weinig van pasgeboren baby's
Ik moet nog m'n sollicitatiebrief afschrijvenquote:Op zondag 8 mei 2016 22:42 schreef Bolasie het volgende:
[..]
22:55 ongeveer
Daarna Studio Voetbal, zeker kijken
Het is Duitschen en niet Dietschen.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:40 schreef Bos81 het volgende:
Het is veel minder leuk zonder Rietquote:
Feitelijk onjuistquote:Op zondag 8 mei 2016 22:42 schreef -0- het volgende:
[..]
Het is Duitschen en niet Dietschen.
Maar dat Duitschen heeft helemaal niks met Duitsland te maken. Als je daardoor Duitsland koos deed je het dus om de verkeerde reden.
Ja dat en na dagen bier en bbq's is slapen ook belangrijk met een wekker om 5:00quote:
De vraag luidde in welke huidige land.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:42 schreef -0- het volgende:
[..]
Het is Duitschen en niet Dietschen.
Maar dat Duitschen heeft helemaal niks met Duitsland te maken. Als je daardoor Duitsland koos deed je het dus om de verkeerde reden.
Daarna opetenquote:Op zondag 8 mei 2016 22:45 schreef F1gamer het volgende:
Kastanje zijn die groene stekeldingen. Vroegah op het schoolplein trapte ik die dingen altijd kapot om de kastanjes eruit te halen
Ook dan gaat het in het Wilhelmus hoogstwaarschijnlijk gewoon om Nederlands.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja dat en na dagen bier en bbq's is slapen ook belangrijk met een wekker om 5:00
[..]
De vraag luidde in welke huidige land.
Op zijn tijd ook vermakelijkquote:Op zondag 8 mei 2016 22:46 schreef thabit het volgende:
Da's het nadeel als de kandidaat uit alle 100 gekozen moet worden. Dan krijg je met vrij grote kans een domme sufkut.
Ik voorzie ook weinig toekomst met Trump. Dus wat dat betreft past het wel weerquote:Op zondag 8 mei 2016 22:46 schreef Zorro het volgende:
Hier een escape, ik voorzie weinig toekomst voor deze man in dit spel.
Met Hillary ook. We zijn verdoemdquote:Op zondag 8 mei 2016 22:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik voorzie ook weinig toekomst met Trump. Dus wat dat betreft past het wel weer
verliefd?quote:Op zondag 8 mei 2016 22:47 schreef essnhills het volgende:
Ik ben flabbergasted door zijn escape-inzet
ja sorry ik ga wel saplenquote:
Jaquote:
Zeker. Bartquote:
slapenquote:
Een goede nachtrust gewenst en niet teveel getroll bittequote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Zonde van de brandstof... Ik zou thuisblijven.
Thanks!quote:
Moessoe Jan Joerie en nog iemand ik dacht PJér nquote:
Daar sluit ik me bij aanquote:
Jaaaaaaaaaaaa jajajajajajajajajaja onvoorstelbaar.quote:
Jij ook hier, dan kan deze avond niks minder dan puur genot wordenquote:Op zondag 15 mei 2016 21:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa jajajajajajajajajaja onvoorstelbaar.
Hij is er weer hoor.
Deze hele dag is al puur genotquote:Op zondag 15 mei 2016 21:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij ook hier, dan kan deze avond niks minder dan puur genot worden
Ik moet zeggen, het is een leukere zondag dan ik verwachttequote:
Ik vind het wel jammer dat ik niet kan afsluiten met Studio Voetbalquote:Op zondag 15 mei 2016 21:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, het is een leukere zondag dan ik verwachtte
Dat is wel zeer jammer. Terwijl er toch een ruime keuze is aan onderwerpen, zoals het altijd relevante Nederlands Elftalquote:Op zondag 15 mei 2016 21:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat ik niet kan afsluiten met Studio Voetbal
Ja zeker, Blind heeft z'n belvrees overwonnenquote:Op zondag 15 mei 2016 21:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is wel zeer jammer. Terwijl er toch een ruime keuze is aan onderwerpen, zoals het altijd relevante Nederlands Elftal
Dan is de titel in 2026 wel binnen denk ikquote:Op zondag 15 mei 2016 21:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja zeker, Blind heeft z'n belvrees overwonnen
Wat een gezellige UI. Waar heb je die aan te danken?quote:
een maand Jos-UI bij winst van Max vandaagquote:Op zondag 15 mei 2016 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat een gezellige UI. Waar heb je die aan te danken?
Ik had mijn Ron de Rijk UI al klaar voor als Douwe wonquote:Op zondag 15 mei 2016 21:18 schreef luckass het volgende:
[..]
een maand Jos-UI bij winst van Max vandaag
Ik heb volgens mij ergens in het topic geroepen dat ik een Bryan Smeets UI zou doenquote:Op zondag 15 mei 2016 21:18 schreef luckass het volgende:
[..]
een maand Jos-UI bij winst van Max vandaag
Kloptquote:Op zondag 15 mei 2016 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ergens in het topic geroepen dat ik een Bryan Smeets UI zou doen
Dat heb ik ook voorbij zien komen jaquote:Op zondag 15 mei 2016 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ergens in het topic geroepen dat ik een Bryan Smeets UI zou doen
Ja ik was het alweer vergetenquote:
Bosjequote:
Hoe ging je sollicitatie eigenlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ohja! Goed, ik ben door naar de volgende rondequote:Op zondag 15 mei 2016 21:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoe ging je sollicitatie eigenlijk
Patience uiteraard
Alles beter dan die Strootbakkusquote:Op zondag 15 mei 2016 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt weer een brakke kut-UI omdat ik geen zin heb in photoshop
Dat is uitstekend om te horenquote:Op zondag 15 mei 2016 21:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja! Goed, ik ben door naar de volgende ronde
Zekerquote:
Mooi he!!!quote:Op zondag 15 mei 2016 21:24 schreef Szura het volgende:
Jullie weten wel wat ik van dat filmpje vond he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |