27 cent per halve liter. Ik gebruik dat voor als iemand een klein biertje vraagt: Fles open, halve inhoud in de gootsteen, fles geven.quote:Op maandag 9 mei 2016 00:05 schreef MCH het volgende:
Mensen die haten op Oettinger.![]()
Beste prijs/kwaliteit weizener die er is.
En zelf pak je een flesje Heineken?quote:Op maandag 9 mei 2016 14:34 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
27 cent per halve liter. Ik gebruik dat voor als iemand een klein biertje vraagt: Fles open, halve inhoud in de gootsteen, fles geven.
De gezichten die dat oplevert zijn gewoon leuk
Heb net eendenborstfilet bij Netto gekocht.quote:Op maandag 9 mei 2016 16:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Goed, zullen we het weer over de winkels hebben?
Je bent niet eens blauw. We praten toch over producten die je in Duitse winkels kunt kopen.quote:Op maandag 9 mei 2016 16:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Goed, zullen we het weer over de winkels hebben?
Zoals Heinekenquote:Op maandag 9 mei 2016 17:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Je bent niet eens blauw. We praten toch over producten die je in Duitse winkels kunt kopen.
Post nog niet gelezen tot nu, maar ik raad ook Mönchshof aan. Dat vind ik denk ik het beste pils en het kellerbier is ook wel goed.quote:Op maandag 9 mei 2016 00:03 schreef MCH het volgende:
En XL heeft een aardig beginnetje gemaakt met wat pilsner tips. Toch mis ik nog een paar grotere merken met een net iets andere twist en die toch goed verkrijgbaar zijn. Bij deze zou ik dan ook nog Flensburger, Leikeim en Stortebeker willen nomineren. Wat vooral relaxed is aan een aanbieding van Flensburger en Leikeim is dat dan al hun verschillende biertjes in de aanbieding zijn (voor dezelfde prijs). Dan maak je dus gewoon een mix in je eigen krat en kun je toch een beetje experimenteren met andere biersoorten. Dus in een krat van 20 flesjes pak je 16 flesjes pilsner en dan b.v. nog eens een kellerbier, helles, landbier etc.
Tannenzapfle is trouwens baas.Helaas sporadisch in de aanbieding.
![]()
Zag helaas een significante toename van mensen die Heineken aan het drinken waren in Berlijn dit weekend.quote:
Die hebben ook vaak wel een 6-pack met 6 verschillende bieren voor een schappelijk prijsje.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:09 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Post nog niet gelezen tot nu, maar ik raad ook Mönchshof aan. Dat vind ik denk ik het beste pils en het kellerbier is ook wel goed.
Mooi toch?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Zag helaas een significante toename van mensen die Heineken aan het drinken waren in Berlijn dit weekend.
Ken ik niet. Alleen 4-packs voor 2,49 met hetzelfde bier.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Die hebben ook vaak wel een 6-pack met 6 verschillende bieren voor een schappelijk prijsje.
Dat is een leuke streek. Echt duits, maar met wat franse invloeden, wijn, kaas, elzasser flammkuchen.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:22 schreef emil23 het volgende:
[..]
We brengen de zomervakantie dit jaar door in Saarburg. Volgens mij ligt dat midden in een fijne wijnstreek.
Heb in het Saarland naar de totale zonsverduistering gekeken, wanneer was dat? 99? Vers Verliefd onderweg en wegrijdend voor bewolking, uiteindelijk in Bliesdalheim gestopt en zitten kijken, keihard pink Floyd op met shine on you crazy Diamondquote:Op maandag 9 mei 2016 22:14 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Dat is een leuke streek. Echt duits, maar met wat franse invloeden, wijn, kaas, elzasser flammkuchen.
Dus wel dikke worsten bij je glaasje wijn
Mooi stadje ook trouwens, met waterval in de stad (nouja, groot dorp)
Erdinger en Franzizkaner alcoholvrije weizen zijn trouwens erg goed te doen, drink dat liever dan fris als ik nog moet rijden.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:16 schreef Spanky78 het volgende:
En oja, de Lidl heeft prima bier. Ik houd wel van Hefe weisse, Lowenbrau vind ik het lekkerst, maar de lidl is bijna net zo lekker. Minstens zo goed als Franziskaner of Erdinger, de verschillen zijn minimaal.
Met een mooi herinnering is alles leuk natuurlijkquote:Op maandag 9 mei 2016 22:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb in het Saarland naar de totale zonsverduistering gekeken, wanneer was dat? 99? Vers Verliefd onderweg en wegrijdend voor bewolking, uiteindelijk in Bliesdalheim gestopt en zitten kijken, keihard pink Floyd op met shine on you crazy Diamond
De mensen vriendelijk, de prijzen moderaat, de porties royaal, de keuken interessant (maar wel ff verder kijken), de toiletten schoon, het bier koud en lekker, weinig criminaliteit, agenten niet corrupt, het landschap mooi. Het is dat ik er woon anders zou ik er ook op vakantie gaanquote:Op maandag 9 mei 2016 22:22 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Met een mooi herinnering is alles leuk natuurlijk
Duitsland is best leuk, groot voordeel is dat alles er ook gewoon goed geregeld is itt de puinzooi die je in Frankrijk of Spanje vrijwel altijd aantreft...
Ha! Maar geen zee... tenminste, bijna niet... en soms een beetje te formeel (herr dr. professor) en iets teveel op de regeltjes... Maarja, elk nadeel hep z'n voordeel...Maar die noemde je alquote:Op maandag 9 mei 2016 22:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De mensen vriendelijk, de prijzen moderaat, de porties royaal, de keuken interessant (maar wel ff verder kijken), de toiletten schoon, het bier koud en lekker, weinig criminaliteit, agenten niet corrupt, het landschap mooi. Het is dat ik er woon anders zou ik er ook op vakantie gaan
En waarom doe je dat niet? Wij gaan heel vaak in DLD op vakantie. Zijn net terug van een paar dagen Pfalz. Zomervakantie wordt ook DLD, er is zoveel te zien, zoveel verschillende streken en landschappen...quote:Op maandag 9 mei 2016 22:26 schreef Pietverdriet het volgende:
De mensen vriendelijk, de prijzen moderaat, de porties royaal, de keuken interessant (maar wel ff verder kijken), de toiletten schoon, het bier koud en lekker, weinig criminaliteit, agenten niet corrupt, het landschap mooi. Het is dat ik er woon anders zou ik er ook op vakantie gaan
Was een grapjequote:Op dinsdag 10 mei 2016 06:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En waarom doe je dat niet? Wij gaan heel vaak in DLD op vakantie. Zijn net terug van een paar dagen Pfalz. Zomervakantie wordt ook DLD, er is zoveel te zien, zoveel verschillende streken en landschappen...
Ik ben benieuwd. We wilden eens wat anders dan de Hollandse kust. Ik laat me verrassen.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:14 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Dat is een leuke streek. Echt duits, maar met wat franse invloeden, wijn, kaas, elzasser flammkuchen.
Dus wel dikke worsten bij je glaasje wijn
Mooi stadje ook trouwens, met waterval in de stad (nouja, groot dorp)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |