Een toko in Kleve? Das nieuw voor mij, kan je niet beter naar Arnhem?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:52 schreef _Multiply86_ het volgende:
Weten jullie toevallig een goede toko in Kleve? Zag wel wat adressen, maar wie weet weten jullie een goede!
Zou er zomaar een of meer kunnen zijn in Kleve, veel asiatische studenten aan de Hochschule daarquote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:21 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dan is Nijmegen dichterbij voor mij, maar dacht misschien zit er eentje in Kleve of net erbuiten. Dat zou wel handig zijn;)
Bij mij weten zit er slechts 1 toko in Kleve. deze heeft meer de slavische keuken. en niet de aziatische keuken.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:52 schreef _Multiply86_ het volgende:
Weten jullie toevallig een goede toko in Kleve? Zag wel wat adressen, maar wie weet weten jullie een goede!
SPOILER: zoek de verschillenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Klopt, meestal is het hier duurder.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Niets nieuws onder de zon, is bij de Aldi trouwens net zo
Zal ook wel met distributie te maken hebben, spullen van NL naar Duitsland en bij de Aldi weer van Duitsland naar NL ofzo.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:09 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Klopt, meestal is het hier duurder.
Alleen bij de Action is het andersom, bij de Duitse Action zijn veel artikelen duurder dan hier.
Ze hebben toch per land distributiecentra? Neem aan dat ze het bestellen en dat het dan rechtstreeks naar de distributiecentra gaat.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:14 schreef davedavy het volgende:
[..]
Zal ook wel met distributie te maken hebben, spullen van NL naar Duitsland en bij de Aldi weer van Duitsland naar NL ofzo.
quote:Op zondag 29 mei 2016 15:19 schreef derLudolf het volgende:
Ben je überhaupt wel eens bij de Duitse Lidl geweest? Ongeveer alles is daar goedkoper.SPOILER: zoek de verschillenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
Nee eigenlijk kom ik nooit bij Aldi en Lidl. Bij de Duitse al helemaal niet eigenlijk.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:47 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ben je überhaupt wel eens bij de Duitse Lidl geweest? Ongeveer alles is daar goedkoper.
Het meeste wel ja, alleen is verse groente er vaak wel duurder, vooral koolsoorten. De meeste koolsoorten zijn per kilo geprijsd in plaats van per stukquote:Op zondag 29 mei 2016 18:47 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ben je überhaupt wel eens bij de Duitse Lidl geweest? Ongeveer alles is daar goedkoper.
Moet je om half zeven op zaterdag gaan. Heel veel halve prijs.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:08 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Het meeste wel ja, alleen is verse groente er vaak wel duurder, vooral koolsoorten. De meeste koolsoorten zijn per kilo geprijsd in plaats van per stuk
Zal eens een keer kijken rond die tijd. Ik ga meestal 's ochtends rond een uur of 10.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Moet je om half zeven op zaterdag gaan. Heel veel halve prijs.
Dat ken ik nog niet. Heb je die in DE en NL of alleen in NL? Heb er nog nooit een gezien.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:38 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Aldi Outlet heeft trouwens vaak wel spotgoedkope spullen. Zag laatst tuinstoelen liggen voor 4 euro per stuk, frituurpan voor nog geen 10 euro, spotgoedkope pannensets. Heb alleen geen idee hoeveel van die outlets er zijn in Nederland.
Winschoten? Bedoel je die bij de parkeerplaats waar ook het pand van C1000 heeft gestaan? Daar heeft weleens een Aldi Outlet gezeten maar dat pand staat nu al een hele tijd leeg te verpauperen. Sowieso heeft er sinds begin 2014 (toen kwam ik er vlakbij wonen) al niets meer in dat pand gezeten, was alleen af en toe open toen de "gewone" Aldi nog aan de Venne zat in dat pand waar ze een grote kerk van hebben gemaakt.quote:Op zondag 29 mei 2016 21:00 schreef marcel.nl het volgende:
Ik ken Aldi Outlet alleen in Winschoten. Zijn zo nu en dan open en ruimen dan partijen op
Is een winkel waarbij ze non food artikelen verkopen die zijn overgebleven. Geen eten/drinken e.d. Beetje te vergelijken met de Maxx.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2016 15:19 schreef derLudolf het volgende:
Zijn die folders van dezelfde weken?SPOILER: zoek de verschillenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Meestal verschilt het een week. Zie het ook vaak.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zijn die folders van dezelfde weken?
Durf ik niet te zeggen, niet mijn foto's. Aldi NL en D zit vaak een weekje, dat weet ik wel.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zijn die folders van dezelfde weken?
Ah ok.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:34 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Meestal verschilt het een week. Zie het ook vaak.
Soms hebben ze weleens dezelfde aanbiedingen, vooral tegen de zomervakantie.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen, niet mijn foto's. Aldi NL en D zit vaak een weekje, dat weet ik wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |