Onderbroek aan houdenquote:Op zondag 8 mei 2016 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Matige aflevering, maar ik vind het heerlijk om zo op de zondagavond in de onderbroek SBS te kijken.
Ik hoef alles niet te wetenquote:Op zondag 8 mei 2016 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Matige aflevering, maar ik vind het heerlijk om zo op de zondagavond in de onderbroek SBS te kijken.
Mijn broekje is ook uitquote:Op zondag 8 mei 2016 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tja doe dan je ajax shirt uitquote:Op zondag 8 mei 2016 22:06 schreef Pizzalucht het volgende:
Liepen net 2 Ajacieden op Rotterdam Centraal, werden helemaal verrot gescholden. Best zielig
Moeten ze ook maar niet in de mooiste stad van NL lopen. Terug naar je eigen kutstad.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:06 schreef Pizzalucht het volgende:
Liepen net 2 Ajacieden op Rotterdam Centraal, werden helemaal verrot gescholden. Best zielig
"Je mut ze schuppe"quote:Op zondag 8 mei 2016 22:06 schreef Pizzalucht het volgende:
Het is maar een spelletje.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Moeten ze ook maar niet in de mooiste stad van NL lopen. Terug naar je eigen kutstad.
Das vragen om problemen. Ik haal mn Heracles vaantje ook uit de auto als ik Enschede ik rij. Gewoon voor de zekerheid.quote:
Mensen moeten niet zo moeilijk doenquote:Op zondag 8 mei 2016 22:09 schreef Isane het volgende:
[..]
Das vragen om problemen. Ik haal mn Heracles vaantje ook uit de auto als ik Enschede ik rij. Gewoon voor de zekerheid.
Slaat Ties02 anders je autoruit in?quote:Op zondag 8 mei 2016 22:09 schreef Isane het volgende:
[..]
Das vragen om problemen. Ik haal mn Heracles vaantje ook uit de auto als ik Enschede ik rij. Gewoon voor de zekerheid.
Dit en meedoen is altijd nog belangrijker dan winnenquote:
Het is diep triest dat dat soort dingen nodig is.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:09 schreef Isane het volgende:
[..]
zet meteen de hele auto in de fikquote:
Helaas idd. Maar goed, verder met albertoooquote:Op zondag 8 mei 2016 22:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is diep triest dat dat soort dingen nodig is.
heb je al zon kutdag krijg je ditquote:Op zondag 8 mei 2016 22:06 schreef Pizzalucht het volgende:
Dat was mij ook al opgevallenquote:Op zondag 8 mei 2016 22:13 schreef Stickertje het volgende:
ze zijn niet erg kieskeurig als ze iemand zoals jessica willen inzetten als hoer
Overal is een markt voorquote:Op zondag 8 mei 2016 22:13 schreef Stickertje het volgende:
ze zijn niet erg kieskeurig als ze iemand zoals jessica willen inzetten als hoer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |