Wat wil je doen??quote:
ja FUCK FYLAX!quote:Op zondag 8 mei 2016 21:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zullen we boos worden op fylax net als dp gisterennacht
dp die er wel ok mee is dat journalisten stenen koppenquote:Op zondag 8 mei 2016 21:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
inb4 fylaxquote:Op zondag 8 mei 2016 21:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb het liever kaalquote:Op zondag 8 mei 2016 21:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jeetje jij laat er geen gras over groeien
wie ben jij ;squote:Op zondag 8 mei 2016 21:52 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Normaal doen is n goed begin
Poepoequote:Op zondag 8 mei 2016 21:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
dp die er wel ok mee is dat journalisten stenen koppen
KIJK NAAR MIJN VERHAALquote:Op zondag 8 mei 2016 21:55 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
hoezo snaps? :s kreeg er maar 1
je kunt altijd bij mij terecht als je dark souls 3 wilt co-open of een medic/tank koppel wilt zijn in overwatch hoorquote:Op zondag 8 mei 2016 21:54 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja dan heb ik niemand meer om spelletjes mee te spelen
Kanoquote:Op zondag 8 mei 2016 21:56 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ohja je zat in n bootje toch
Jeetje, daarna wel je make-up bijgewerkt hoop ik?quote:Op zondag 8 mei 2016 21:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kano
Ik zat in een fucking kano, zeiknat.
bedankt hermann jij bent echt een kei goede bffquote:Op zondag 8 mei 2016 21:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt altijd bij mij terecht als je dark souls 3 wilt co-open of een medic/tank koppel wilt zijn in overwatch hoor
Broodje met Alison Brie zou ik teder oplikkenquote:Op zondag 8 mei 2016 21:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ciabatta broodje met salami en brie uit de oven, bohhh
Mijn eyeliner was still on fleek dus neequote:Op zondag 8 mei 2016 21:57 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Jeetje, daarna wel je make-up bijgewerkt hoop ik?
quote:Op zondag 8 mei 2016 21:58 schreef Crip het volgende:
brb buying this
http://nl.aliexpress.com/(...)76-8ccd-f3deb8c71bd3
aaaahwquote:Op zondag 8 mei 2016 21:54 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja dan heb ik niemand meer om spelletjes mee te spelen
kun je reviven in overwatch?quote:Op zondag 8 mei 2016 21:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt altijd bij mij terecht als je dark souls 3 wilt co-open of een medic/tank koppel wilt zijn in overwatch hoor
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is SantaClausNorthPole.. Kan je niet lezen of zo
bedoel je andere mensen reviven? dat kan maar met 1 personage. open beta is nog 2 dagen speelbaar als je zelf wil proberenquote:Op zondag 8 mei 2016 21:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kun je reviven in overwatch?
en waar speel je de game op?
ja oh k nee lijkt me geen fijne gamequote:Op zondag 8 mei 2016 22:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedoel je andere mensen reviven? dat kan maar met 1 personage. open beta is nog 2 dagen speelbaar als je zelf wil proberen
en ps4 natuurlijk
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:01 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik wacht nog op excuses van Frass
leukste spel dat ik in een lange tijd heb gespeeld, ik denk dat ik er wel een paar honderd uur zoet mee ga zijnquote:Op zondag 8 mei 2016 22:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja oh k nee lijkt me geen fijne game
ik keek even op youtube maar lijkt me echt zo'n spray & pray game.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
leukste spel dat ik in een lange tijd heb gespeeld, ik denk dat ik er wel een paar honderd uur zoet mee ga zijn
juist niet, je hebt 21 personages met allen hun eigen wapen en skills en als je alleen maar een beetje ga sprayen bende zo doodquote:Op zondag 8 mei 2016 22:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik keek even op youtube maar lijkt me echt zo'n spray & pray game.
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
juist niet, je hebt 21 personages met allen hun eigen wapen en skills en als je alleen maar een beetje ga sprayen bende zo dood
Is snel character, dus snelle speelstijlquote:Op zondag 8 mei 2016 22:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind dit behoorlijk spray & pray ja en gevlieg en gestuiter
het andere team is gewoon kut, normaal kun je nooit zulke killstreaks maken tenzij je bietje zit te campen met een sentry ofzoquote:Op zondag 8 mei 2016 22:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind dit behoorlijk spray & pray ja en gevlieg en gestuiter
vind die Tracer wel een kutvijand, godverdomme steeds naar voor en dan naar achter en jezus christusquote:Op zondag 8 mei 2016 22:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is snel character, dus snelle speelstijl
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is snel character, dus snelle speelstijl
maar een headshot is geen noodzaak klaarblijkelijkquote:Op zondag 8 mei 2016 22:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het andere team is gewoon kut, normaal kun je nooit zulke killstreaks maken tenzij je bietje zit te campen met een sentry ofzo
Is ook zo dood en meestal heel voorspelbaarquote:Op zondag 8 mei 2016 22:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind die Tracer wel een kutvijand, godverdomme steeds naar voor en dan naar achter en jezus christus
Jawel, headshot doet meer damage.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
maar een headshot is geen noodzaak klaarblijkelijk
jawel, je hebt ook sniper en boogschutter en doe doen veel meer damage bij een headshotquote:Op zondag 8 mei 2016 22:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
maar een headshot is geen noodzaak klaarblijkelijk
quote:
dus één headshot is niet een kill?quote:Op zondag 8 mei 2016 22:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel, je hebt ook sniper en boogschutter en doe doen veel meer damage bij een headshot
en die tracer moet je gewoon niet dichtbij laten komen, vanaf een beetje afstand doet ze amper damage
doeiquote:Op zondag 8 mei 2016 22:13 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Wat is dit voor rare praat
Frass en ik vinden dit niet interessant
Wel met een sniper class.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
dus één headshot is niet een kill?
dus gewoon spray & pray jaa
bij een normaal wapen niet nee, ieder personage heeft ook een andere hoeveelheid health dus zou beetje kut zijn als je als tank al met 1 headshot van een kutwapen dood gingquote:Op zondag 8 mei 2016 22:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
dus één headshot is niet een kill?
dus gewoon spray & pray jaa
nee dat is skillquote:Op zondag 8 mei 2016 22:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bij een normaal wapen niet nee, ieder personage heeft ook een andere hoeveelheid health dus zou beetje kut zijn als je als tank al met 1 headshot van een kutwapen dood ging
samequote:Op zondag 8 mei 2016 22:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
PC, shooters kan ik niet handlen met een controller.
Echt hequote:Op zondag 8 mei 2016 22:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wel goeie port van Blizzard, gewoon 1080p 60fpsquote:Op zondag 8 mei 2016 22:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moest je voor ingeschreven staan volgens mehn.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
same
nou waar kan ik die beta downloaden dan?
Da's niet misquote:Op zondag 8 mei 2016 22:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel goeie port van Blizzard, gewoon 1080p 60fps
oh.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moest je voor ingeschreven staan volgens mehn.
nee, is nu open betaquote:Op zondag 8 mei 2016 22:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moest je voor ingeschreven staan volgens mehn.
dit hoort standaard te zijn ipv speciaalquote:Op zondag 8 mei 2016 22:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel goeie port van Blizzard, gewoon 1080p 60fps
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |