Dit. En ter aanvulling: de meeste damesbroeken hebben ook geen 'damessluiting' meer dus het verschil zie je ook daar niet.quote:Op maandag 9 mei 2016 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij zien de meesten het verschil niet eens, dus ach. Vooral dragen waar je happy van wordt
Misschien kan je nog wat van je positiekleding uit je onderschrift aan hem kwijtquote:Op maandag 9 mei 2016 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij zien de meesten het verschil niet eens, dus ach. Vooral dragen waar je happy van wordt
ik denk dat als een man met een beetje respectabele bierpens zoiets aan zou trekken, hij nooit meer anders zou willenquote:Op maandag 9 mei 2016 13:04 schreef DonJames het volgende:
[..]
Misschien kan je nog wat van je positiekleding uit je onderschrift aan hem kwijt
quote:Op maandag 9 mei 2016 18:01 schreef Megara het volgende:
Maar post dan eens een foto, dan kunnen mensen pas zeggen wat ze vinden!
quote:
quote:Op maandag 9 mei 2016 21:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Deze dan? Is dezelfde meneer, komen tevoorschijn als je op die foto gaat zoeken![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad, en zo moet TS er ook maar over denken.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]Nou hij is in ieder geval vrolijk ondanks zijn strakke broek.
Hij is een sidekick van een talk show host, draagt een woman skinny jeans tbv een comedy sketch voor de grap, en is dus niet serieus te nemen of een reflectie van rl, waarschijnlijk is het zelfs een satire dat mannen steeds strakker dragen.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]Nou hij is in ieder geval vrolijk ondanks zijn strakke broek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |