abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162059051
Maar wat zeg ik dan tegen de huisarts? Ik ben blijkbaar een kei om dingen niet goed uitgelegd te krijgen. :')
  dinsdag 10 mei 2016 @ 13:09:51 #102
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162059064
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:09 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Maar wat zeg ik dan tegen de huisarts? Ik ben blijkbaar een kei om dingen niet goed uitgelegd te krijgen. :')
Heb je er nog steeds last van?
The love you take is equal to the love you make.
pi_162059074
Ow, en bedankt voor alle goede wensen eerder. Jullie zijn lief! O+
pi_162059115
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:09 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Misschien is het een idee om dingen op te schrijven?
Dan kun je er over nadenken en heb je meer tijd om je verhaal compleet te maken en eventueel verbeteren/veranderen als dat nodig is.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 13:13:37 #105
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162059163
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:09 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ook namens mij welkom. ^O^
Vragen om mee te mogen posten hoeft niet hoor, denk dat iedereen die hier post binnen is komen vallen zonder te kloppen. ;)

Ik ben al een tijdje terug van mijn afspraak bij pijnbestrijding.
Het was maar de vraag of ze door al dat ijzer in mijn rug wel er bij zouden kunnen maar na lang gewurm, gefriemel en vooral geprik is het gelukt.
En dat is mooi, goed nieuws. ^O^
Want dit was een proefbehandeling en er is niks geschroeid qua zenuwen zoals eerder.
Nu hebben ze eerst een contrastvloeistof ingespoten en die ging mooi naar beneden door het zenuwkanaal. Dus alles is bereikbaar! :)
Daarna een soort verdovingsvloeistof er in die de komende tijd z'n werk mag doen.
Vlak na de behandeling ging het lopen en zo prima, vrijwel geen krachtverlies gelukkig.

Plaatselijke verdoving is nu uitgewerkt en ik begin nu echt te voelen dat men aan het prikken is geweest, pijn neemt behoorlijk toe.
Maar daar was ik al voor gewaarschuwd dus dat is geen tegenvaller.
Behandeling zelf vond ik ook erg meevallen, sommige dingen waren natuurlijk wel vervelend maar mijn gevoel voor humor heb ik de hele tijd gehouden. :)

Nu moet ik een week lang mijn pijnscore bijhouden en die lijst opsturen.
Vandaag was het voor de behandeling een 7 en na de behandeling een 4, maar dat zal ook wel door de verdoving komen.
Zit nu op een 6 denk ik nu de verdoving is uitgewerkt en dat zal nog wel meer worden.
Maar nogmaals, dat hoort er bij en is dus geen tegenvaller.
Ben echt benieuwd naar de wat langere termijn. :Y
Fijn dat het goed gegaan is!
pi_162059250
Ik heb vandaag al heel wat bergen verzet of hoe zeggen ze dat ook alweer?

Met als gevolg dat ik nu knock out ben maar ga rusten.

Gelukkig was de hulp hier vanmorgen voor het onderhoud.

Lakens verschoond, gehakt gebakken plus afwas.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_162059581
quote:

[..]

Ook namens mij welkom. ^O^
Vragen om mee te mogen posten hoeft niet hoor, denk dat iedereen die hier post binnen is komen vallen zonder te kloppen. ;)

Ik ben al een tijdje terug van mijn afspraak bij pijnbestrijding.
Het was maar de vraag of ze door al dat ijzer in mijn rug wel er bij zouden kunnen maar na lang gewurm, gefriemel en vooral geprik is het gelukt.
En dat is mooi, goed nieuws. ^O^
Want dit was een proefbehandeling en er is niks geschroeid qua zenuwen zoals eerder.
Nu hebben ze eerst een contrastvloeistof ingespoten en die ging mooi naar beneden door het zenuwkanaal. Dus alles is bereikbaar! :)
Daarna een soort verdovingsvloeistof er in die de komende tijd z'n werk mag doen.
Vlak na de behandeling ging het lopen en zo prima, vrijwel geen krachtverlies gelukkig.

Plaatselijke verdoving is nu uitgewerkt en ik begin nu echt te voelen dat men aan het prikken is geweest, pijn neemt behoorlijk toe.
Maar daar was ik al voor gewaarschuwd dus dat is geen tegenvaller.
Behandeling zelf vond ik ook erg meevallen, sommige dingen waren natuurlijk wel vervelend maar mijn gevoel voor humor heb ik de hele tijd gehouden. :)

Nu moet ik een week lang mijn pijnscore bijhouden en die lijst opsturen.
Vandaag was het voor de behandeling een 7 en na de behandeling een 4, maar dat zal ook wel door de verdoving komen.
Zit nu op een 6 denk ik nu de verdoving is uitgewerkt en dat zal nog wel meer worden.
Maar nogmaals, dat hoort er bij en is dus geen tegenvaller.
Ben echt benieuwd naar de wat langere termijn. :Y
Deel 1 zit erop. Mooi! Fijn om te horen dat ze erbij kunnen. Er gebeurt iets!
pi_162059632
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 10:56 schreef Persefoneia het volgende:
Dank voor de reacties. Ik had al eens een paar keer mee gelezen in dit topic en veel dingen zijn herkenbaar.

Ik wil in ieder geval vast iedereen sterkte wensen met alles wat zich op dit moment bij een ieder gaande is.
Welkom!
pi_162059775
Welkom Persefoneia :*
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_162059868
Ik zou wel op iedereen apart willen reageren, maar dan ga ik vannelle succes wensen met de sollicitatie of welkom heten. Dus vanuit hier beterschap, sterkte, welkom en succes allemaal. Overmorgen is mijn intake afspraak voor de gymp (medische fitness).

Wat ben je nu aan het haken Persefoneia? Hier meetikken heeft mij geholpen alles omtrent mijn ziektes beter op orde te krijgen EN toch bv psychische hulp te accepteren EN toch te gaan gympen.
pi_162060096
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:47 schreef -sabine- het volgende:
Ik zou wel op iedereen apart willen reageren, maar dan ga ik vannelle succes wensen met de sollicitatie of welkom heten. Dus vanuit hier beterschap, sterkte, welkom en succes allemaal. Overmorgen is mijn intake afspraak voor de gymp (medische fitness).

Fuck! Vergeten! Waar en wanneer was mijn sollicitatiegesprek ook alweer? :+

Succes bij de fitness, hopelijk heb je er baat bij.
pi_162060231
Lijkt er op dat ik enige klant ben bij het UMCG, vanmorgen daar geweest, de 23e een belafspraak om het verloop te bespreken en net krijg ik een brief dat ik de 24e een afspraak heb met de hoofdbehandelaar....
Zal er zo eens over bellen, volgens mij gaan dingen langs elkaar nu.
Denk dat de belafspraak en de afspraak op de 24e hetzelfde doel hebben namelijk.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 14:14:09 #113
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162060465
Pffff mijn hoofd barst uit elkaar. Word er niet goed van... Stomme dialysekater :'(
pi_162060505
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 14:05 schreef vannelle het volgende:
Lijkt er op dat ik enige klant ben bij het UMCG, vanmorgen daar geweest, de 23e een belafspraak om het verloop te bespreken en net krijg ik een brief dat ik de 24e een afspraak heb met de hoofdbehandelaar....
Zal er zo eens over bellen, volgens mij gaan dingen langs elkaar nu.
Denk dat de belafspraak en de afspraak op de 24e hetzelfde doel hebben namelijk.
Kee, duidelijk.
Zijn dus 2 verschillende afdeling en het telefoontje van de 23e zal gaan over pijnbestrijding en de afspraak van de 24e gaat over revalidatie.
Man, ben er maar druk mee. :P

En nu stop ik met dit topic als dagboek te gebruiken. :Y
pi_162060525
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 14:14 schreef LPFAN het volgende:
Pffff mijn hoofd barst uit elkaar. Word er niet goed van... Stomme dialysekater :'(
Hoe kan het dan dat je zo'n koppijn krijgt? Is dat "normaal"?
  dinsdag 10 mei 2016 @ 14:26:37 #116
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162060773
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 14:16 schreef vannelle het volgende:

[..]

Hoe kan het dan dat je zo'n koppijn krijgt? Is dat "normaal"?
Nah ja normaal ;p Het is niet raar ofzo. Ze noemen het ook niks voor niks een dialysekater, Tijdens dialyse gebeurt er zo veel in je lichaam, alles wordt door elkaar gegooid, en daar reageert je lichaam op. In mijn geval met koppijn. Maar je kan ook misselijk zijn, duizelig, erg moe, etc. Ik ben nu bijvoorbeeld ook heel erg trillerig. Is vanavond over.
pi_162061020
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 14:26 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nah ja normaal ;p Het is niet raar ofzo. Ze noemen het ook niks voor niks een dialysekater, Tijdens dialyse gebeurt er zo veel in je lichaam, alles wordt door elkaar gegooid, en daar reageert je lichaam op. In mijn geval met koppijn. Maar je kan ook misselijk zijn, duizelig, erg moe, etc. Ik ben nu bijvoorbeeld ook heel erg trillerig. Is vanavond over.
En dat elke keer?
Mán wat ben ik blij dat ik alleen maar last van mijn rug en zenuwen heb.
Koppijn is echt veel erger. :(
pi_162061043
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Heb je er nog steeds last van?
Al jaren. Lijkt heeeeeeeeeeeeeeel langzaam erger te worden. Maar dan ook echt heeeeeeeeeeeeeeel langzaam.

Dus weet niet of ze überhaupt al iets kan ontdekken, of dat ik moet wachten tot er echt duidelijke dingen zijn (bijvoorbeeld meer van die dagen waarop ik haast niet kan lopen, is tot nu toe maar 1 keer voorgekomen), maar dat kan nog jaaaren duren.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 14:42:12 #119
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162061108
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 14:38 schreef vannelle het volgende:

[..]

En dat elke keer?
Mán wat ben ik blij dat ik alleen maar last van mijn rug en zenuwen heb.
Koppijn is echt veel erger. :(
Heb het elke dialyse tegenwoordig ja. Meestal is het wel over zodra ik mijn bloed terug heb maar soms zoals vandaag dus niet.
pi_162061146
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 14:42 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Heb het elke dialyse tegenwoordig ja. Meestal is het wel over zodra ik mijn bloed terug heb maar soms zoals vandaag dus niet.
Dus het is wel kortstondig, niet dat je er uren last van hebt?
pi_162061405
Wat goed om te horen vannelle! *O*
Ik ben plaatsvervangend opgelucht dat het zo goed heeft uitgepakt. Op naar de behandeling!
  dinsdag 10 mei 2016 @ 14:58:38 #122
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162061493
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 14:43 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dus het is wel kortstondig, niet dat je er uren last van hebt?
Vanavond trekt het wel weg gelukkig.
pi_162061754
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 14:55 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat goed om te horen vannelle! *O*
Ik ben plaatsvervangend opgelucht dat het zo goed heeft uitgepakt. Op naar de behandeling!
Ben ook blij dat ze er bij kunnen. :)
Alleen is de verdoving nu echt uitgewerkt en begint de pijnlijke week, ik ga dus maar even achter de pc weg om in een andere stoel te gaan zitten.
Pijnlevel schiet aardig omhoog namelijk maar zoals ik al zei was dat voorspeld. Is ook niet erg.
Tenminste: De pijn wel maar het is geen tegenvaller.
pi_162061771
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 14:58 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Vanavond trekt het wel weg gelukkig.
Dat hoop ik echt, koppijn is 1 van de ergste pijnen die je kunt hebben.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 15:45:28 #125
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162062656
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:10 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dat hoop ik echt, koppijn is 1 van de ergste pijnen die je kunt hebben.
Ja is het ook. En ik ben koppijn gewend en kan dat wel handelen maar deze koppijn zit helemaal achter in mijn hoofd en is heel scherp. Kan me dan amper concenteren, of nadenken blegh. Donderdag maar weer ff aangeven dat hij weer heel erg was vandaag.
pi_162062789
quote:

[..]

1ste stap pijnbestrijding.
Goed te horen dat ze erbij kunnen *O*. Nu op naar het vervolg!

Pijn score bijhouden ken ik, zijn mooie lijsten. Uiteindelijk zat ik structureel boven de 5 (lees: veel te hoog).
pi_162063074
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Goed te horen dat ze erbij kunnen *O*. Nu op naar het vervolg!

Pijn score bijhouden ken ik, zijn mooie lijsten. Uiteindelijk zat ik structureel boven de 5 (lees: veel te hoog).
Vind die pijnscore altijd lastig, ken zelfs iemand die een 10 gaf maar dat kan heul niet als je nog bij bewustzijn bent.
Voor nu geef ik mezelf een 7 maar ook een toekomst, het lijkt er op dat er wat aan te doen is. :)
pi_162063244
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:58 schreef vannelle het volgende:

[..]

Vind die pijnscore altijd lastig, ken zelfs iemand die een 10 gaf maar dat kan heul niet als je nog bij bewustzijn bent.
Voor nu geef ik mezelf een 7 maar ook een toekomst, het lijkt er op dat er wat aan te doen is. :)
Ligt denk ik ook aan wat je gewend bent. Je kan iets ervaren als 10 als het de ergste pijn is die je ooit gehad hebt.

Ik zit met mijn migraine weleens richting de 10. Dan heb ik ook wel het gevoel dat ik mijn bewustzijn ga verliezen. Zoveel pijn dat ik mijn ademhaling niet meer onder controle kan krijgen.

Gelukkig zit ik ook vaak genoeg op 0 en dat waardeer ik dan zeer. :)
pi_162063359
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 16:06 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Ligt denk ik ook aan wat je gewend bent. Je kan iets ervaren als 10 als het de ergste pijn is die je ooit gehad hebt.

Ik zit met mijn migraine weleens richting de 10. Dan heb ik ook wel het gevoel dat ik mijn bewustzijn ga verliezen. Zoveel pijn dat ik mijn ademhaling niet meer onder controle kan krijgen.

Gelukkig zit ik ook vaak genoeg op 0 en dat waardeer ik dan zeer. :)
Kee, snap ik.
Maar het is lastig een cijfer te geven als je het ultieme niet kent.
Het gaat er denk ik meer om hoe je het ervaart, om je geestelijke gesteldheid te meten zeg maar.
Een 10 lijkt mij vrij onmogelijk, dan ga je bijna dood of zo.

Maar zoals jij het zegt snap ik wel dat je richting 10 neigt.
Godsamme, lijkt mij echt vreselijk. Daarom ook dikke knuf!
pi_162064287
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:58 schreef vannelle het volgende:

[..]

Toen ik mijn heup brak en op de grond lag had ik voor mijn gevoel pijnscore 8 a 9, ging ook bijna van mijn stokje en raakte in shock. Heb ik dat ook eens ervaren :+
pi_162064437
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 16:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Toen ik mijn heup brak en op de grond lag had ik voor mijn gevoel pijnscore 8 a 9, ging ook bijna van mijn stokje en raakte in shock. Heb ik dat ook eens ervaren :+
Als je bijna van je stokje gaat is een 8 of 9 ook wel terecht hoor!
Maar mooi kut iig, da's niet fijn. :N
En zelf moet ik echt een andere stoel op gaan zoeken, verdoving doet het al een tijdje niet meer maar dat geroer in mijn zenuwen wordt nu wel voelbaar.
pi_162064695
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 16:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik heb laatst de video van de crash van Gernot Reinstadler gekeken... (skiën)

Niet voor zwakke maagjes (geen foto, alleen tekst).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 17:11:58 #133
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162064725
Ik ben totaal niet kleinzerig maar ik zit nu toch wel op een dikke 8 qua pijn. :{ Ik ga zo maar een vette hap halen, helpt soms ook wel. Heb net al wat extra zout gegeten maar lijkt niet te helpen.

Blegh en ik had zo gehoopt dat het gewoon aan het vocht lag ;(
  dinsdag 10 mei 2016 @ 17:12:23 #134
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162064738
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 17:11 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik heb laatst de video van de crash van Gernot Reinstadler gekeken... (skiën) Die moet echt veel pijn hebben gehad. :o

Niet voor zwakke maagjes (geen foto, alleen tekst).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Auuuw
pi_162065378
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 17:11 schreef LPFAN het volgende:
Ik ben totaal niet kleinzerig maar ik zit nu toch wel op een dikke 8 qua pijn. :{ Ik ga zo maar een vette hap halen, helpt soms ook wel. Heb net al wat extra zout gegeten maar lijkt niet te helpen.

Beterschap. Dit is echt niet leuk. :*
pi_162065994
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 17:11 schreef LPFAN het volgende:

Hopelijk helpt de vette hap.

Hoeveel vocht en zout neem je voordat je aangelegd wordt? (Noem je dat zo? Ik weet ff niet hoe het anders te zeggen.)

Neem aan dat het vroeg in de morgen is en je nog niet veel hebt kunnen drinken? Of ligt het daar niet echt aan?
pi_162066123
Bah LP, sterkte! Hopelijk helpt het eten wat. :)

Ik ben weer dwarsdoor :') Vanmorgen het gras gemaaid, vanmiddag bij de fysio zat ik alweer net zo vast als vorige week.
Kon vanmiddag gelukkig even een uurtje liggen, altijd fijn.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 18:16:45 #138
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162066206
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 18:04 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Hopelijk helpt de vette hap.

Hoeveel vocht en zout neem je voordat je aangelegd wordt? (Noem je dat zo? Ik weet ff niet hoe het anders te zeggen.)

Neem aan dat het vroeg in de morgen is en je nog niet veel hebt kunnen drinken? Of ligt het daar niet echt aan?
Aan het vocht kan het niet liggen want er gaat niks uit. Het kan zijn dat ze er teveel zout uithalen, maar ik eet niks van te voren, ik ga om half 8 al van huis weg, dat lukt me dan niet, dus om half 9 eet ik voor het eerst wat als ik aangesloten ben.

Maar goed ik krijg al extra zout bij het aansluiten dus ik weet het niet. Baal er goed van iig.
pi_162066938
Ik heb ook hoofdpijn, vanwege het drukkende weer. Kan dat met jou, LPFAN, ook meespelen?

De wandeling van vanmiddag was te ver. Eigen schuld, ik had de route bepaald. Ik lig nu plat op bed en ik hoop dat het zo wat beter wordt.
pi_162066983
Ik vind het lastig om pijn te duiden. Je mag dat net zo als verdriet niet vergelijken.
Vorige week had ik door het reizen zo veel pijn dat ik er hartkramp door kreeg. Dat gebeurt vaker en ik heb altijd spray in mijn bh zitten. Ik moet dus ook echt minder wegen (10kg) en meer proberen te bewegen omdat dat goed voor mijn hart is.

Pijn is naar, sterkte LPFAN en CO.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 19:40:39 #141
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162068221
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 18:51 schreef Adriane het volgende:
Ik heb ook hoofdpijn, vanwege het drukkende weer. Kan dat met jou, LPFAN, ook meespelen?

De wandeling van vanmiddag was te ver. Eigen schuld, ik had de route bepaald. Ik lig nu plat op bed en ik hoop dat het zo wat beter wordt.
Zou kunnen idd dat het dubbelop is.

Net ff buiten gezeten met mijn grote vriend die mij gezelschap hield. O+ ( kat van de buurman, heb hem 1 keer wat lekkers gegeven en sindsdien komt ie altijd ff buurten, om iets lekkers te bietsen O+ ) en het is wel minder geworden gelukkig maar voel het nog wel behoorlijk.
  † In Memoriam † dinsdag 10 mei 2016 @ 19:44:58 #142
137949 Disana
pi_162068320
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:40 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Net ff buiten gezeten met mijn grote vriend die mij gezelschap hield. O+ ( kat van de buurman, heb hem 1 keer wat lekkers gegeven en sindsdien komt ie altijd ff buurten, om iets lekkers te bietsen O+ ) en het is wel minder geworden gelukkig maar voel het nog wel behoorlijk.
Ha, de helende werking van de kat. Ik hoop dat je je gauw wat beter voelt, maar het kan inderdaad deels aan de warmte en de luchtvochtigheid liggen, ik heb het met mijn slechte hart ook zwaar.

En vannelle, ik hoop voor jou dat er verbetering optreedt na de ingreep van vandaag.
pi_162068694
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:40 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Fijn. Je bent echt een bikkel, keer op keer weer.
pi_162068884
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:44 schreef Disana het volgende:

[..]

Ha, de helende werking van de kat. Ik hoop dat je je gauw wat beter voelt, maar het kan inderdaad deels aan de warmte en de luchtvochtigheid liggen, ik heb het met mijn slechte hart ook zwaar.

En vannelle, ik hoop voor jou dat er verbetering optreedt na de ingreep van vandaag.
Ik vind van al mijn pijn die hartpijn het meest beangstigend. Je hart he. Doet die het niet, houdt het op.

Ik hoop voor jou dat het snel minder drukkend weer wordt. Ben je ook meer moe deze dagen? Soms wil jullie aan een kruisverhoor onderwerpen uit interesse, maar zelf vind ik dat niet prettig als een ander dat bij mij doet.
  † In Memoriam † dinsdag 10 mei 2016 @ 20:05:41 #145
137949 Disana
pi_162068984
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:02 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Ik vind van al mijn pijn die hartpijn het meest beangstigend. Je hart he. Doet die het niet, houdt het op.

Ik hoop voor jou dat het snel minder drukkend weer wordt. Ben je ook meer moe deze dagen? Soms wil jullie aan een kruisverhoor onderwerpen uit interesse, maar zelf vind ik dat niet prettig als een ander dat bij mij doet.
Dat ligt aan mij hoor, ik uit me niet snel over alles waar ik last van heb. Eigenlijk heb ik gewoon te veel om op te noemen :D

Je hoeft je denk ik geen zorgen te maken, want het hart kan wel wat hebben. Maar als je je zorgen maakt om die pijn op je borst, dan zou ik toch eens naar de dokter gaan.

Gisteren heb ik een paar uur op een terras in de volle zon gezeten, vandaag ben ik daar de hele dag al moe en duf van. En mijn voeten zijn totaal opgezwollen. Dus ja, van mij mag het wel een onsje minder worden, al ben ik wel blij dat het eindelijk mooi weer werd.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 20:19:28 #146
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162069447
quote:

[..]

Jah alleen is mijn eigen kat nu boos op me _O-

quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:57 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Fijn. Je bent echt een bikkel, keer op keer weer.
Thanks jij ook O+
  † In Memoriam † dinsdag 10 mei 2016 @ 20:24:59 #147
137949 Disana
pi_162069635
Oh, ik zie dat het morgen ook broeierig wordt. Afzien voor sommigen van ons dus. Nog even volhouden.
pi_162069791
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:24 schreef Disana het volgende:
Oh, ik zie dat het morgen ook broeierig wordt. Afzien voor sommigen van ons dus. Nog even volhouden.
Ja, en warmer dan vandaag. ;(
  dinsdag 10 mei 2016 @ 20:29:55 #149
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162069835
Bah heb vannacht geen oog dicht gedaan was zo benauwd. Hoop dat het vannacht beter is.
  † In Memoriam † dinsdag 10 mei 2016 @ 20:31:54 #150
137949 Disana
pi_162069907
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:28 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Ja, en warmer dan vandaag. ;(
Ik zag het. Maar vrijdag vinden we het vast weer spijtig dat de warmte voorbij is.
pi_162072069
quote:

[..]

Ik ook, de tijd zal het leren. ;)
Maar op dit moment is het niet echt een feestje, dat geprik is duidelijk voelbaar.
Maar dat geeft niks, was al voorspeld. Doet alleen zo allejezus zeer en da;s wel jammer natuurlijk.
  † In Memoriam † dinsdag 10 mei 2016 @ 21:39:46 #152
137949 Disana
pi_162073912
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 21:14 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik ook, de tijd zal het leren. ;)
Maar op dit moment is het niet echt een feestje, dat geprik is duidelijk voelbaar.
Maar dat geeft niks, was al voorspeld. Doet alleen zo allejezus zeer en da;s wel jammer natuurlijk.
Ja, dat zal wel, maar laten we dus hopen dat er iets goeds uit komt.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 22:23:02 #153
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162076765
Pff wat een rotweer. Die luchtvochtigheid zorgt ervoor dat ik eht bijna niks kan. Moest metde bus naar t station en die was rijkelijk laat. Niet fijn voor t stresslevel voor een sollicitatie. Sollicitatie zelf ging goed. Meer dan 250 mensen gereageerd op 27 plekken. 75 uitgenodigd dus dst was al best goed. Hoor begin juni meer..

Heb de hele dag het gevoel dat er slijm tussen mn neus en keel vastzit. Kan alleen weg door keihard te schrapen maar das 1 niet goed voor nn keel en 2 niet smakelijk in t openbaar.

Ik heb ook eigenlijk al mn hele leven geregeld steken in mn hartstreek. Maar denk dat t mn longen zijn. Ng nooit tegen een dokter gezegd. Eigenlijk voornamelijk uit angst dat t wel iets is en dat ze ineens zeggen van: t is een wonder dat dit zo lang goed ging, je moet heel anders leven/operatie of zoiets. Totaal onnozele angst ik weet het.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 23:42:11 #154
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_162080820
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 22:23 schreef superkimmi het volgende:
Pff wat een rotweer. Die luchtvochtigheid zorgt ervoor dat ik eht bijna niks kan. Moest metde bus naar t station en die was rijkelijk laat. Niet fijn voor t stresslevel voor een sollicitatie. Sollicitatie zelf ging goed. Meer dan 250 mensen gereageerd op 27 plekken. 75 uitgenodigd dus dst was al best goed. Hoor begin juni meer..
'Leuke' statistieken :P Maar goed je mocht op gesprek en dat is al heel wat. Mag ik vragen welke sektor het om gaat en welke regio (randstad, noorden, etc.)?
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_162083216
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 21:39 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, dat zal wel, maar laten we dus hopen dat er iets goeds uit komt.
Goed plan, sunny side up! :)
pi_162083261
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:29 schreef LPFAN het volgende:
Bah heb vannacht geen oog dicht gedaan was zo benauwd. Hoop dat het vannacht beter is.
Ik heb vannacht zeer slecht geslapen. :{ En vriend naast me maar ronken. Hoop zo nog even te slapen, als ie weg is.
pi_162083263
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 22:23 schreef superkimmi het volgende:
Spannend...
pi_162084024
Welkom Persefoneia!
Vannelle fijn dat ze er bij konden en hopelijk heeft het geholpen.
Superkimmi ik ga voor je duimen ^O^

Ik ben al bij de huisarts geweest. Heb al een paar weken last van mn (ik dacht kuiten) met lopen. Kon echt max 100m lopen en daarna verging ik van de pijn en traplopen kon ik al helemaal niet meer. Werd ook steeds erger dus nu toch maar ff naar laten kijken/voelen.

Blijkt het bij allebei mn benen bij de overgang van mn kuitspier naar de achillespees niet goed te zijn (pijnlijk en gezwollen). Maar hij heeft geen idee wat het is. Dus ben nu naar het zkh doorgestuurd voor een echo. Kan volgende week dinsdag terecht. Dan na 2 dagen uitslag en terug naar ha voor plan.

Het ging net zo lekker lichamelijk en dan nu dit weer. Tot die tijd dus ook rustig aan doen. Het houdt echt niet op hier dus -O-

[ Bericht 1% gewijzigd door _Hestia_ op 11-05-2016 09:01:38 ]
pi_162084173
Goedemorgen.
Hoe mooi die zomerse dag ook is, door de warmte is het gesuis in mijn hoofd/oren sky high.
Het geluid wat ik hoor is het meest te vergelijken met een werkplaats van een garage waar voortdurend auto's stationair staan te draaien.

Ik schrok hoeveel pijn sommigen hier hebben. Ik heb wel pijnklachten zo nu en dan maar zo intens hoofd- rug- of andere pijn hebben lijkt me echt verschrikkelijk.

Op de vraag wat ik aan het haken ben, ik maak het liefst dekens. Ritmisch doorhaken en niet te ingewikkeld. Als ik me erg moet concentreren, gaat het niveau van het suizen omhoog.
En mocht het patroon toch wat lastig zijn, dan doe ik het in kleine stappen.
Momenteel maak ik vierkantjes die samen een deken vormen. Een grote lap op schoot is met deze temperaturen niet fijn.

Vandaag geen afspraken, dus ik ga in huis een beetje aan het rommelen.
Ik wens iedereen een rustige, prettige dag toe.
  woensdag 11 mei 2016 @ 09:37:49 #160
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162084663
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 23:42 schreef twiFight het volgende:

[..]

'Leuke' statistieken :P Maar goed je mocht op gesprek en dat is al heel wat. Mag ik vragen welke sektor het om gaat en welke regio (randstad, noorden, etc.)?
Dat mag ;) , het gaat om een traineeship bij de rijksoverheid :) Dan is de regio gelijk al vrij duidelijk denk ik zo O-)
  woensdag 11 mei 2016 @ 10:35:30 #161
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162085597
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 09:37 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Dat mag ;) , het gaat om een traineeship bij de rijksoverheid :) Dan is de regio gelijk al vrij duidelijk denk ik zo O-)
Hoi misschien aanstaande collega bij rijksoverheid :9
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  woensdag 11 mei 2016 @ 10:37:18 #162
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162085639
Ik heb implanon,en nu heb ik een doorbraakbloeding. Fucking vervelend zeker omdat ik echt mega buikpijn erbij heb :'(
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  † In Memoriam † woensdag 11 mei 2016 @ 10:54:04 #163
137949 Disana
pi_162085933
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 03:59 schreef vannelle het volgende:

[..]

Weet je ook wanneer je iets kunt gaan merken? Lijkt me best spannend.
  woensdag 11 mei 2016 @ 11:51:30 #164
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162086848
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 10:37 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ik heb implanon,en nu heb ik een doorbraakbloeding. Fucking vervelend zeker omdat ik echt mega buikpijn erbij heb :'(
getver sterkte!

Ik kreeg hier vanmorgen een hartverzakking, werd gebeld door het UMCG. Ging het om een onderzoek bij transplantatiepatienten of ik daar aan mee wil werken als ik een nieuwe nier krijg.

Ja hoor geen probleem.

Maar pfff hartslag is wel ff hoog nu hahah, was wel heel snel geweest :P ( hij zei wel gelijk dat ik op de lijst stond al)
pi_162087464
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 11:51 schreef LPFAN het volgende:

[..]

getver sterkte!

Ik kreeg hier vanmorgen een hartverzakking, werd gebeld door het UMCG. Ging het om een onderzoek bij transplantatiepatienten of ik daar aan mee wil werken als ik een nieuwe nier krijg.

Ja hoor geen probleem.

Maar pfff hartslag is wel ff hoog nu hahah, was wel heel snel geweest :P ( hij zei wel gelijk dat ik op de lijst stond al)
Moest even glimlachen om jouw bericht, maar ik begrijp de adrenalinestoot.
Hoe hebben ze het lef om je zo te laten schrikken :*
pi_162087483
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 08:50 schreef Sylvana het volgende:
Welkom Persefoneia!

Ik ben al bij de huisarts geweest. Heb al een paar weken last van mn (ik dacht kuiten) met lopen. Kon echt max 100m lopen en daarna verging ik van de pijn en traplopen kon ik al helemaal niet meer. Werd ook steeds erger dus nu toch maar ff naar laten kijken/voelen.

Blijkt het bij allebei mn benen bij de overgang van mn kuitspier naar de achillespees niet goed te zijn (pijnlijk en gezwollen). Maar hij heeft geen idee wat het is. Dus ben nu naar het zkh doorgestuurd voor een echo. Kan volgende week dinsdag terecht. Dan na 2 dagen uitslag en terug naar ha voor plan.

Het ging net zo lekker lichamelijk en dan nu dit weer. Tot die tijd dus ook rustig aan doen. Het houdt echt niet op hier dus -O-
Balen! Ook omdat je niet weet wat het is.
pi_162087529
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 09:00 schreef Persefoneia het volgende:
Goedemorgen.
Hoe mooi die zomerse dag ook is, door de warmte is het gesuis in mijn hoofd/oren sky high.
Het geluid wat ik hoor is het meest te vergelijken met een werkplaats van een garage waar voortdurend auto's stationair staan te draaien.

Ik schrok hoeveel pijn sommigen hier hebben. Ik heb wel pijnklachten zo nu en dan maar zo intens hoofd- rug- of andere pijn hebben lijkt me echt verschrikkelijk.

Op de vraag wat ik aan het haken ben, ik maak het liefst dekens. Ritmisch doorhaken en niet te ingewikkeld. Als ik me erg moet concentreren, gaat het niveau van het suizen omhoog.
En mocht het patroon toch wat lastig zijn, dan doe ik het in kleine stappen.
Momenteel maak ik vierkantjes die samen een deken vormen. Een grote lap op schoot is met deze temperaturen niet fijn.

Vandaag geen afspraken, dus ik ga in huis een beetje aan het rommelen.
Ik wens iedereen een rustige, prettige dag toe.
Lijkt me gekmakend! Dan heb ik liever pijn.

Vannacht heel slecht geslapen door de pijn :( lijkt wel of het steeds erger wordt.
pi_162087651
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 08:50 schreef Sylvana het volgende:
Welkom Persefoneia!

* Puala ontlurkt

Bij mij hielpen van die zooltjes fantastisch om van dat pijnlijke gevoel af te komen. Zijn gewoon bij de schoenmaker te koop. Soort hakjes en daarmee haal je net de druk wat van je pees af. En tot je de officiële uitslag hebt misschien net genoeg om wat verder te kunnen lopen.
  woensdag 11 mei 2016 @ 12:34:57 #169
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162087801
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 12:20 schreef Adriane het volgende:

[..]

Moest even glimlachen om jouw bericht, maar ik begrijp de adrenalinestoot.
Hoe hebben ze het lef om je zo te laten schrikken :*
Haha ja ;p is het eerste waar je aan denkt als je hoort dat ze van het ziekenhuis zijn :P
pi_162087965
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 10:37 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ik dacht dat je bij Implanon geen doorbraakbloedingen had? Er is geen menstruatie meer, toch, bij Implanon?

Ik ben aan de prikpil en vind niet meer ongesteld zijn zo fijn. Heb nog geen doorbraakbloeding gehad.
pi_162088828
Of die mensen kunnen heel goed acteren, of ik ben best een normaal meisje :{

Ik had sowieso het gevoel op een rustig vakantieoord, of een Kamphuis ofzo te zijn, ipv de drukke gekte die ik in de medische wereld gewend ben. En dat was fijn. HAAAAH ik vind het spannend: rust. en dat ging door bij de receptie, heel uitgebreid uitleggen wat bedoeling was, me de weg gewezen. Een hele rustige man die vragenlijsten met me ging doen. een nog rustiger gebouw waar weer twee hele geduldige mensen zaten.

En ze noemde me dapper en slim 8)7 Ik ben helemaal van de kaart.

En nog beter, over 2 weken vervolgafspraak. Om te bespreken wat voor therapie hun denken dat goed is. Ze vroegen wel al hoe ik tegen over groepstherapie stond, dus dat zal sowieso wel onderdeel zijn.
pi_162088894
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 11:51 schreef LPFAN het volgende:

[..]

getver sterkte!

Ja hoor geen probleem.

Goed dat je dit even schreef, ik was vergeten dat ik die formulieren nog moet invullen.
  woensdag 11 mei 2016 @ 13:28:30 #173
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162088917
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 13:27 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Goed dat je dit even schreef, ik was vergeten dat ik die formulieren nog moet invullen.
Haha :p
  woensdag 11 mei 2016 @ 13:58:31 #174
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162089462
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 13:24 schreef Fripsel het volgende:

Ik had sowieso het gevoel op een rustig vakantieoord, of een Kamphuis ofzo te zijn, ipv de drukke gekte die ik in de medische wereld gewend ben. En dat was fijn. HAAAAH ik vind het spannend: rust. en dat ging door bij de receptie, heel uitgebreid uitleggen wat bedoeling was, me de weg gewezen. Een hele rustige man die vragenlijsten met me ging doen. een nog rustiger gebouw waar weer twee hele geduldige mensen zaten.

En nog beter, over 2 weken vervolgafspraak. Om te bespreken wat voor therapie hun denken dat goed is. Ze vroegen wel al hoe ik tegen over groepstherapie stond, dus dat zal sowieso wel onderdeel zijn.
fijn dat het zo positief begonnen is! ^O^
pi_162091243
quote:

Dat is een fijn begin. :)
  woensdag 11 mei 2016 @ 15:27:45 #176
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162091398
quote:

Fijn dat het zo goed ging!
pi_162091606
Dankjulliewel allemaal :*

quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 12:28 schreef Puala het volgende:

[..]

* Puala ontlurkt

Bij mij hielpen van die zooltjes fantastisch om van dat pijnlijke gevoel af te komen. Zijn gewoon bij de schoenmaker te koop. Soort hakjes en daarmee haal je net de druk wat van je pees af. En tot je de officiële uitslag hebt misschien net genoeg om wat verder te kunnen lopen.
Ja dat adviseerde de huisarts idd ook al. Dus zo ff langs de schoenmaker om te vragen.

Fripsel wat fijn dat het zo goed ging en ze het zo rustig uitlegden etc ^O^ Klinkt alsof je daar wel serieus genomen wordt ^O^
pi_162095024
Ik was vrolijk dus ik dacht, zonnetje ik ga in eventjes in de tuin werken.

Eventjes werd veeeeeel langer. Heb de kleigrond (grmbl ;( ) om staan spitten en m'n aardbeienplantjes verplant zodat ze meer ruimte hebben. Heb nu 13 bloeiende.

Alleen nu ga ik zitten en voel ik meteen m'n knie en rug weer. ;(
pi_162095103
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:34 schreef Sylvana het volgende:
Dankjulliewel allemaal :*

[..]

Ja dat adviseerde de huisarts idd ook al. Dus zo ff langs de schoenmaker om te vragen.

Fripsel wat fijn dat het zo goed ging en ze het zo rustig uitlegden etc ^O^ Klinkt alsof je daar wel serieus genomen wordt ^O^
Ik was trouwens zelf bewust matig kritisch op mijn huisarts omdat ik zoiets had van, eerst maar aftasten wat ik tegen over me had. Maar ze vroegen zelf al "heb je al een andere huisarts genomen". _O-
pi_162095894
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 18:12 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik was trouwens zelf bewust matig kritisch op mijn huisarts omdat ik zoiets had van, eerst maar aftasten wat ik tegen over me had. Maar ze vroegen zelf al "heb je al een andere huisarts genomen". _O-
Haha _O- Zou snel achteraan gaan dan!

Ik heb bij de schoenmaker 2 van die halve inlegzooltjes (met kussentjes) gekocht. Die heeft hij onder mn eigen zolen gedaan, dus hopelijk geeft dat idd al wat verlichting :)
  woensdag 11 mei 2016 @ 19:14:23 #181
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162096560
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 18:47 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Haha _O- Zou snel achteraan gaan dan!

Ik heb bij de schoenmaker 2 van die halve inlegzooltjes (met kussentjes) gekocht. Die heeft hij onder mn eigen zolen gedaan, dus hopelijk geeft dat idd al wat verlichting :)
Hoop het voor je!
pi_162096939
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 19:14 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Hoop het voor je!
Dankje! :*
pi_162102781
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 10:54 schreef Disana het volgende:

[..]

De 1e week kunnen de klachten verergeren dus ik neem aan dat na die week verbetering voelbaar moet zijn.
Vandaag heb ik de hele dag op bed gelegen iig, zag rechtop zitten niet zo zitten namelijk.
Maar ach, het was voorspeld en het trekt wel weer weg.
Hoe vervelend het ook is, het voelt niet als teleurstelling.
  † In Memoriam † woensdag 11 mei 2016 @ 22:33:03 #184
137949 Disana
pi_162104118
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 03:59 schreef vannelle het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 22:06 schreef vannelle het volgende:

[..]

De 1e week kunnen de klachten verergeren dus ik neem aan dat na die week verbetering voelbaar moet zijn.
Vandaag heb ik de hele dag op bed gelegen iig, zag rechtop zitten niet zo zitten namelijk.
Dan is het dus een kwestie van afwachten en ondertussen op je kiezen bijten. Ik wens je daar sterkte mee en hoop dat je gauw iets goeds gaat merken.
pi_162104900
quote:

[..]

Goedzo. En net als met een bevalling: als je er wat moois voor krijgt, vergeet je de ellende zomaar.

Knus voor allen. Ik ga morgen gympen en leren, omdat onverwacht een tentamen heb as vrijdag. Draai de duimen maar, want ik weet nog niet veel. :D
pi_162109942
quote:

Dit was je eerste afspraak bij de GGZ toch? Fijn dat de eerste indruk goed was.
Mijn ervaringen met de GGZ in mijn woonplaats zijn positief.
pi_162111802
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 08:18 schreef Persefoneia het volgende:

[..]

Dit was je eerste afspraak bij de GGZ toch? Fijn dat de eerste indruk goed was.
Mijn ervaringen met de GGZ in mijn woonplaats zijn positief.
Ja was inderdaad mijn eerste afspraak.

Ik ben door alle ellende van de laatste paar weken echt gewoon nog steeds verbaasd over hoe goed het ging. En hoe goed ik uit m'n woorden kwam. En dat ik ook gewoon even mezelf kon herpakken als het nodig was zonder opgejaagd te worden.
pi_162112198
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 10:11 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja was inderdaad mijn eerste afspraak.

Ik ben door alle ellende van de laatste paar weken echt gewoon nog steeds verbaasd over hoe goed het ging. En hoe goed ik uit m'n woorden kwam. En dat ik ook gewoon even mezelf kon herpakken als het nodig was zonder opgejaagd te worden.
Hartstikke fijn. Zeker als je er gespannen voor was. Nu hopen dat het zo (goed) blijft gaan.
pi_162112213
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 22:48 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Goedzo. En net als met een bevalling: als je er wat moois voor krijgt, vergeet je de ellende zomaar.

Knus voor allen. Ik ga morgen gympen en leren, omdat onverwacht een tentamen heb as vrijdag. Draai de duimen maar, want ik weet nog niet veel. :D
Alvast succes voor morgen.
pi_162112266
quote:

[..]

Wat als het na die week niet verbetert?
pi_162112331
Ik ben alleen een beetje nerveus over het reizen. Veel stukken van Breda ben ik wel met een half uur met de scooter. Maar dit is echt het verste puntje van mij af. En ik denk dat het vermoeiend gaat zijn. Maar ik vind in het OV zitten, als m'n hoofd net helemaal overhoop is gehaald ook niet fijn denk ik.

Ik maak me druk om niks waarschijnlijk :') maar reizen levert me altijd veel stress op ofzo. Ik kan altijd pas weer rustig ademhalen als ik ergens daadwerkelijk ben, en dat had ik eigenlijk altijd al wel.
pi_162112343
Ik had gisteravond een flinke huilbui (waarin ik dan minutenlang geen adem haal omdat ik aan het huilen ben). Ik was het gewoon ff allemaal spuugzat. De diabetes, het feit dat ik al 2 dagen geen zin had in fietsen en het niet heb gedaan. Ik wil het gewoon niet meer hebben, zonder ervoor te moeten sporten.

Dat was mijn verdriet gisteravond.
pi_162112444
Dat verdriet is dus omdat ik besef hoe ik ermee omga, en weet wat ik daarvan kan krijgen, maar het me gewoon niet lukt om er alles aan te doen om een lage bloedsuiker te krijgen/af te vallen.

Zou een medisch psycholoog misschien iets voor mij zijn?
  donderdag 12 mei 2016 @ 10:37:04 #194
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162112470
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 10:32 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik had gisteravond een flinke huilbui (waarin ik dan minutenlang geen adem haal omdat ik aan het huilen ben). Ik was het gewoon ff allemaal spuugzat. De diabetes, het feit dat ik al 2 dagen geen zin had in fietsen en het niet heb gedaan. Ik wil het gewoon niet meer hebben, zonder ervoor te moeten sporten.

Dat was mijn verdriet gisteravond.
Knuffel

Ik zit aan een boullionetje. Krijg dat nu elke dialyse sinds vandaag en kijken of dat helpt tegen de hoofdpijn.,
pi_162112712
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 10:37 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Knuffel

Ik zit aan een boullionetje. Krijg dat nu elke dialyse sinds vandaag en kijken of dat helpt tegen de hoofdpijn.,
Dank je.

Ik hoop het! Hoofdpijn sucks.
pi_162112741
quote:
9s.gif Op donderdag 12 mei 2016 10:35 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Dat verdriet is dus omdat ik besef hoe ik ermee omga, en weet wat ik daarvan kan krijgen, maar het me gewoon niet lukt om er alles aan te doen om een lage bloedsuiker te krijgen/af te vallen.

Zou een medisch psycholoog misschien iets voor mij zijn?
Herkenbaar :@

En dat zou zeker een optie zijn. Je hebt soms ook eerste lijns psychologen die niet in het ziekenhuis werken, maar die zich wel gespecialiseerd hebben in chronische ziektes. Tenminste in het dorp hier verderop zit er een waar ik geweest ben, dus zo iemand moet bij jou in de buurt ook goed te vinden zijn. :Y
  donderdag 12 mei 2016 @ 11:08:41 #197
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162113260
Lijkt me een goed idee idd!
  donderdag 12 mei 2016 @ 11:10:50 #198
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162113310
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 10:31 schreef Fripsel het volgende:
Ik ben alleen een beetje nerveus over het reizen. Veel stukken van Breda ben ik wel met een half uur met de scooter. Maar dit is echt het verste puntje van mij af. En ik denk dat het vermoeiend gaat zijn. Maar ik vind in het OV zitten, als m'n hoofd net helemaal overhoop is gehaald ook niet fijn denk ik.

Ik maak me druk om niks waarschijnlijk :') maar reizen levert me altijd veel stress op ofzo. Ik kan altijd pas weer rustig ademhalen als ik ergens daadwerkelijk ben, en dat had ik eigenlijk altijd al wel.
Ik woon niet ver van Breda af. Ik heb geen rijbewijs maar als het helpt kan ik wel met je mee in het ov..
  donderdag 12 mei 2016 @ 11:12:51 #199
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162113367
Fosfaat is bij mij nog steeds te hoog. Snap er niks van..
  donderdag 12 mei 2016 @ 11:23:53 #200
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162113680
ik heb vandaag een angst overwonnen: de tandarts! Zit een lange voorgeschiedenis aan met hele nare ervaringen, dus in de periode dat ik van hot naar her verhuisde heb ik dankbaar gebruik gemaakt van dat excuus om niet te gaan. Tot de in 2010 gingen samenwonen, toen had ik een gruwelijke kiespijn. dus ik moest echt en het was goed raak: een wortelkanaalbehandeling. Dat heb ik laten doen bij de tandarts waar mijn man ook zit, want ik kende verder nog helemaal niks in Roosendaal, kom hier niet vandaan. Grote fout, want zijn tandartsenpraktijk is echt een fabriek, je weet nooit bij wie je komt, het moet allemaal snel snel en ze hebben geen tijd voor je.

Daar nog een tijdje aangemodderd, totdat mijn bovenste verstandskiezen eruit moesten. Dat heb ik daar laten doen, maar ondanks dat ik bijna huilend binnenkwam was het hup snel de spuit erin en trekken. Dat vond ik zo erg dat ik wederom ruim drie jaar niet gegaan ben. en toen was het weer raak met helse kiespijnen, twee jaar geleden..Toen heb ik maar op facebook gevraagd of iemand een advies had qua tandarts want ik wilde echt niet terug naar die fabriek.. Vriendinnetje kwam met een tandarts gespecialiseerd in bange mensen. Dus me daar aangemeld, mocht 2 dagen later terecht (want helse kiespijn) en de diagnose was wederom een wortelkanaalbehandeling.. Hij heeft me heel rustig uitgelegd hoelang dingen zouden gaan duren, wat ik wel en niet zou voelen en van elk dingetje uitgelegd wat het was (en dat deed die andere dus ook niet, wat niet fijn is als ze vlakbij je gezicht een gasbrander aanzetten). Dus dat voelde gelijk fijn. De behandeling zelf bleef kut maar hij was gewoon heel betrokken en als ik even wilde stoppen was dat geen probleem.

Daarna bij deze tandarts gebleven en wel netjes elk halfjaar gegaan. Vandaag moest ik voor het eerst weer gaatjes laten vullen en hij heeft een laserapparaat en verzekerde me dat je dat zonder verdoving prima kan hebben, maar dat ik ook gewoon verdoving mocht. Ik besloot zonder te proberen en wat een verademing! Geen vervelende spuit vooraf en mond op half 7 achteraf en ik heb er he-le-maal niks van gevoeld. En zelfs nu nog netjes uitleggen wat ik ga voelen en waar hij ging prutsen enzo.

Heeft niks met mn longen te maken dit, maar wel met mn fobieën en oh wat is het fijn om er van een af te zijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')