Heb je er nog steeds last van?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:09 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Maar wat zeg ik dan tegen de huisarts? Ik ben blijkbaar een kei om dingen niet goed uitgelegd te krijgen.
Misschien is het een idee om dingen op te schrijven?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:09 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Maar wat zeg ik dan tegen de huisarts? Ik ben blijkbaar een kei om dingen niet goed uitgelegd te krijgen.
Fijn dat het goed gegaan is!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ook namens mij welkom.![]()
Vragen om mee te mogen posten hoeft niet hoor, denk dat iedereen die hier post binnen is komen vallen zonder te kloppen.
Ik ben al een tijdje terug van mijn afspraak bij pijnbestrijding.
Het was maar de vraag of ze door al dat ijzer in mijn rug wel er bij zouden kunnen maar na lang gewurm, gefriemel en vooral geprik is het gelukt.
En dat is mooi, goed nieuws.![]()
Want dit was een proefbehandeling en er is niks geschroeid qua zenuwen zoals eerder.
Nu hebben ze eerst een contrastvloeistof ingespoten en die ging mooi naar beneden door het zenuwkanaal. Dus alles is bereikbaar!
Daarna een soort verdovingsvloeistof er in die de komende tijd z'n werk mag doen.
Vlak na de behandeling ging het lopen en zo prima, vrijwel geen krachtverlies gelukkig.
Plaatselijke verdoving is nu uitgewerkt en ik begin nu echt te voelen dat men aan het prikken is geweest, pijn neemt behoorlijk toe.
Maar daar was ik al voor gewaarschuwd dus dat is geen tegenvaller.
Behandeling zelf vond ik ook erg meevallen, sommige dingen waren natuurlijk wel vervelend maar mijn gevoel voor humor heb ik de hele tijd gehouden.
Nu moet ik een week lang mijn pijnscore bijhouden en die lijst opsturen.
Vandaag was het voor de behandeling een 7 en na de behandeling een 4, maar dat zal ook wel door de verdoving komen.
Zit nu op een 6 denk ik nu de verdoving is uitgewerkt en dat zal nog wel meer worden.
Maar nogmaals, dat hoort er bij en is dus geen tegenvaller.
Ben echt benieuwd naar de wat langere termijn.
Deel 1 zit erop. Mooi! Fijn om te horen dat ze erbij kunnen. Er gebeurt iets!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ook namens mij welkom.![]()
Vragen om mee te mogen posten hoeft niet hoor, denk dat iedereen die hier post binnen is komen vallen zonder te kloppen.
Ik ben al een tijdje terug van mijn afspraak bij pijnbestrijding.
Het was maar de vraag of ze door al dat ijzer in mijn rug wel er bij zouden kunnen maar na lang gewurm, gefriemel en vooral geprik is het gelukt.
En dat is mooi, goed nieuws.![]()
Want dit was een proefbehandeling en er is niks geschroeid qua zenuwen zoals eerder.
Nu hebben ze eerst een contrastvloeistof ingespoten en die ging mooi naar beneden door het zenuwkanaal. Dus alles is bereikbaar!
Daarna een soort verdovingsvloeistof er in die de komende tijd z'n werk mag doen.
Vlak na de behandeling ging het lopen en zo prima, vrijwel geen krachtverlies gelukkig.
Plaatselijke verdoving is nu uitgewerkt en ik begin nu echt te voelen dat men aan het prikken is geweest, pijn neemt behoorlijk toe.
Maar daar was ik al voor gewaarschuwd dus dat is geen tegenvaller.
Behandeling zelf vond ik ook erg meevallen, sommige dingen waren natuurlijk wel vervelend maar mijn gevoel voor humor heb ik de hele tijd gehouden.
Nu moet ik een week lang mijn pijnscore bijhouden en die lijst opsturen.
Vandaag was het voor de behandeling een 7 en na de behandeling een 4, maar dat zal ook wel door de verdoving komen.
Zit nu op een 6 denk ik nu de verdoving is uitgewerkt en dat zal nog wel meer worden.
Maar nogmaals, dat hoort er bij en is dus geen tegenvaller.
Ben echt benieuwd naar de wat langere termijn.
Welkom!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:56 schreef Persefoneia het volgende:
Dank voor de reacties. Ik had al eens een paar keer mee gelezen in dit topic en veel dingen zijn herkenbaar.
Ik wil in ieder geval vast iedereen sterkte wensen met alles wat zich op dit moment bij een ieder gaande is.
Fuck! Vergeten! Waar en wanneer was mijn sollicitatiegesprek ook alweer?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:47 schreef -sabine- het volgende:
Ik zou wel op iedereen apart willen reageren, maar dan ga ik vannelle succes wensen met de sollicitatie of welkom heten. Dus vanuit hier beterschap, sterkte, welkom en succes allemaal. Overmorgen is mijn intake afspraak voor de gymp (medische fitness).
Kee, duidelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:05 schreef vannelle het volgende:
Lijkt er op dat ik enige klant ben bij het UMCG, vanmorgen daar geweest, de 23e een belafspraak om het verloop te bespreken en net krijg ik een brief dat ik de 24e een afspraak heb met de hoofdbehandelaar....
Zal er zo eens over bellen, volgens mij gaan dingen langs elkaar nu.
Denk dat de belafspraak en de afspraak op de 24e hetzelfde doel hebben namelijk.
Hoe kan het dan dat je zo'n koppijn krijgt? Is dat "normaal"?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:14 schreef LPFAN het volgende:
Pffff mijn hoofd barst uit elkaar. Word er niet goed van... Stomme dialysekater
Nah ja normaal ;p Het is niet raar ofzo. Ze noemen het ook niks voor niks een dialysekater, Tijdens dialyse gebeurt er zo veel in je lichaam, alles wordt door elkaar gegooid, en daar reageert je lichaam op. In mijn geval met koppijn. Maar je kan ook misselijk zijn, duizelig, erg moe, etc. Ik ben nu bijvoorbeeld ook heel erg trillerig. Is vanavond over.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat je zo'n koppijn krijgt? Is dat "normaal"?
En dat elke keer?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:26 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nah ja normaal ;p Het is niet raar ofzo. Ze noemen het ook niks voor niks een dialysekater, Tijdens dialyse gebeurt er zo veel in je lichaam, alles wordt door elkaar gegooid, en daar reageert je lichaam op. In mijn geval met koppijn. Maar je kan ook misselijk zijn, duizelig, erg moe, etc. Ik ben nu bijvoorbeeld ook heel erg trillerig. Is vanavond over.
Al jaren. Lijkt heeeeeeeeeeeeeeel langzaam erger te worden. Maar dan ook echt heeeeeeeeeeeeeeel langzaam.quote:
Heb het elke dialyse tegenwoordig ja. Meestal is het wel over zodra ik mijn bloed terug heb maar soms zoals vandaag dus niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
En dat elke keer?
Mán wat ben ik blij dat ik alleen maar last van mijn rug en zenuwen heb.
Koppijn is echt veel erger.
Dus het is wel kortstondig, niet dat je er uren last van hebt?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:42 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Heb het elke dialyse tegenwoordig ja. Meestal is het wel over zodra ik mijn bloed terug heb maar soms zoals vandaag dus niet.
Vanavond trekt het wel weg gelukkig.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dus het is wel kortstondig, niet dat je er uren last van hebt?
Ben ook blij dat ze er bij kunnen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:55 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat goed om te horen vannelle!![]()
Ik ben plaatsvervangend opgelucht dat het zo goed heeft uitgepakt. Op naar de behandeling!
Ja is het ook. En ik ben koppijn gewend en kan dat wel handelen maar deze koppijn zit helemaal achter in mijn hoofd en is heel scherp. Kan me dan amper concenteren, of nadenken blegh. Donderdag maar weer ff aangeven dat hij weer heel erg was vandaag.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:10 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat hoop ik echt, koppijn is 1 van de ergste pijnen die je kunt hebben.
Goed te horen dat ze erbij kunnenquote:
Vind die pijnscore altijd lastig, ken zelfs iemand die een 10 gaf maar dat kan heul niet als je nog bij bewustzijn bent.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Goed te horen dat ze erbij kunnen. Nu op naar het vervolg!
Pijn score bijhouden ken ik, zijn mooie lijsten. Uiteindelijk zat ik structureel boven de 5 (lees: veel te hoog).
Ligt denk ik ook aan wat je gewend bent. Je kan iets ervaren als 10 als het de ergste pijn is die je ooit gehad hebt.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
Vind die pijnscore altijd lastig, ken zelfs iemand die een 10 gaf maar dat kan heul niet als je nog bij bewustzijn bent.
Voor nu geef ik mezelf een 7 maar ook een toekomst, het lijkt er op dat er wat aan te doen is.
Kee, snap ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:06 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ligt denk ik ook aan wat je gewend bent. Je kan iets ervaren als 10 als het de ergste pijn is die je ooit gehad hebt.
Ik zit met mijn migraine weleens richting de 10. Dan heb ik ook wel het gevoel dat ik mijn bewustzijn ga verliezen. Zoveel pijn dat ik mijn ademhaling niet meer onder controle kan krijgen.
Gelukkig zit ik ook vaak genoeg op 0 en dat waardeer ik dan zeer.
Toen ik mijn heup brak en op de grond lag had ik voor mijn gevoel pijnscore 8 a 9, ging ook bijna van mijn stokje en raakte in shock. Heb ik dat ook eens ervarenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
Vind die pijnscore altijd lastig, ken zelfs iemand die een 10 gaf maar dat kan heul niet als je nog bij bewustzijn bent.
Voor nu geef ik mezelf een 7 maar ook een toekomst, het lijkt er op dat er wat aan te doen is.
Als je bijna van je stokje gaat is een 8 of 9 ook wel terecht hoor!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Toen ik mijn heup brak en op de grond lag had ik voor mijn gevoel pijnscore 8 a 9, ging ook bijna van mijn stokje en raakte in shock. Heb ik dat ook eens ervaren
Ik heb laatst de video van de crash van Gernot Reinstadler gekeken... (skiën)quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Toen ik mijn heup brak en op de grond lag had ik voor mijn gevoel pijnscore 8 a 9, ging ook bijna van mijn stokje en raakte in shock. Heb ik dat ook eens ervaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:11 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik heb laatst de video van de crash van Gernot Reinstadler gekeken... (skiën) Die moet echt veel pijn hebben gehad.
Niet voor zwakke maagjes (geen foto, alleen tekst).AuuuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/
Beterschap. Dit is echt niet leuk.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:11 schreef LPFAN het volgende:
Ik ben totaal niet kleinzerig maar ik zit nu toch wel op een dikke 8 qua pijn.Ik ga zo maar een vette hap halen, helpt soms ook wel. Heb net al wat extra zout gegeten maar lijkt niet te helpen.
Blegh en ik had zo gehoopt dat het gewoon aan het vocht lag![]()
Hopelijk helpt de vette hap.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:11 schreef LPFAN het volgende:
Ik ben totaal niet kleinzerig maar ik zit nu toch wel op een dikke 8 qua pijn.Ik ga zo maar een vette hap halen, helpt soms ook wel. Heb net al wat extra zout gegeten maar lijkt niet te helpen.
Blegh en ik had zo gehoopt dat het gewoon aan het vocht lag![]()
Aan het vocht kan het niet liggen want er gaat niks uit. Het kan zijn dat ze er teveel zout uithalen, maar ik eet niks van te voren, ik ga om half 8 al van huis weg, dat lukt me dan niet, dus om half 9 eet ik voor het eerst wat als ik aangesloten ben.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:04 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Hopelijk helpt de vette hap.
Hoeveel vocht en zout neem je voordat je aangelegd wordt? (Noem je dat zo? Ik weet ff niet hoe het anders te zeggen.)
Neem aan dat het vroeg in de morgen is en je nog niet veel hebt kunnen drinken? Of ligt het daar niet echt aan?
Zou kunnen idd dat het dubbelop is.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:51 schreef Adriane het volgende:
Ik heb ook hoofdpijn, vanwege het drukkende weer. Kan dat met jou, LPFAN, ook meespelen?
De wandeling van vanmiddag was te ver. Eigen schuld, ik had de route bepaald. Ik lig nu plat op bed en ik hoop dat het zo wat beter wordt.
Ha, de helende werking van de kat. Ik hoop dat je je gauw wat beter voelt, maar het kan inderdaad deels aan de warmte en de luchtvochtigheid liggen, ik heb het met mijn slechte hart ook zwaar.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:40 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Zou kunnen idd dat het dubbelop is.
Net ff buiten gezeten met mijn grote vriend die mij gezelschap hield.( kat van de buurman, heb hem 1 keer wat lekkers gegeven en sindsdien komt ie altijd ff buurten, om iets lekkers te bietsen
) en het is wel minder geworden gelukkig maar voel het nog wel behoorlijk.
Fijn. Je bent echt een bikkel, keer op keer weer.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:40 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Zou kunnen idd dat het dubbelop is.
Net ff buiten gezeten met mijn grote vriend die mij gezelschap hield.( kat van de buurman, heb hem 1 keer wat lekkers gegeven en sindsdien komt ie altijd ff buurten, om iets lekkers te bietsen
) en het is wel minder geworden gelukkig maar voel het nog wel behoorlijk.
Ik vind van al mijn pijn die hartpijn het meest beangstigend. Je hart he. Doet die het niet, houdt het op.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha, de helende werking van de kat. Ik hoop dat je je gauw wat beter voelt, maar het kan inderdaad deels aan de warmte en de luchtvochtigheid liggen, ik heb het met mijn slechte hart ook zwaar.
En vannelle, ik hoop voor jou dat er verbetering optreedt na de ingreep van vandaag.
Dat ligt aan mij hoor, ik uit me niet snel over alles waar ik last van heb. Eigenlijk heb ik gewoon te veel om op te noemenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:02 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik vind van al mijn pijn die hartpijn het meest beangstigend. Je hart he. Doet die het niet, houdt het op.
Ik hoop voor jou dat het snel minder drukkend weer wordt. Ben je ook meer moe deze dagen? Soms wil jullie aan een kruisverhoor onderwerpen uit interesse, maar zelf vind ik dat niet prettig als een ander dat bij mij doet.
Jah alleen is mijn eigen kat nu boos op mequote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha, de helende werking van de kat. Ik hoop dat je je gauw wat beter voelt, maar het kan inderdaad deels aan de warmte en de luchtvochtigheid liggen, ik heb het met mijn slechte hart ook zwaar.
En vannelle, ik hoop voor jou dat er verbetering optreedt na de ingreep van vandaag.
Thanks jij ookquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:57 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Fijn. Je bent echt een bikkel, keer op keer weer.
Ja, en warmer dan vandaag.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:24 schreef Disana het volgende:
Oh, ik zie dat het morgen ook broeierig wordt. Afzien voor sommigen van ons dus. Nog even volhouden.
Ik ook, de tijd zal het leren.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel, maar laten we dus hopen dat er iets goeds uit komt.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:14 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik ook, de tijd zal het leren.
Maar op dit moment is het niet echt een feestje, dat geprik is duidelijk voelbaar.
Maar dat geeft niks, was al voorspeld. Doet alleen zo allejezus zeer en da;s wel jammer natuurlijk.
'Leuke' statistiekenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:23 schreef superkimmi het volgende:
Pff wat een rotweer. Die luchtvochtigheid zorgt ervoor dat ik eht bijna niks kan. Moest metde bus naar t station en die was rijkelijk laat. Niet fijn voor t stresslevel voor een sollicitatie. Sollicitatie zelf ging goed. Meer dan 250 mensen gereageerd op 27 plekken. 75 uitgenodigd dus dst was al best goed. Hoor begin juni meer..
Goed plan, sunny side up!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel, maar laten we dus hopen dat er iets goeds uit komt.
Ik heb vannacht zeer slecht geslapen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:29 schreef LPFAN het volgende:
Bah heb vannacht geen oog dicht gedaan was zo benauwd. Hoop dat het vannacht beter is.
Spannend...quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:23 schreef superkimmi het volgende:
Pff wat een rotweer. Die luchtvochtigheid zorgt ervoor dat ik eht bijna niks kan. Moest metde bus naar t station en die was rijkelijk laat. Niet fijn voor t stresslevel voor een sollicitatie. Sollicitatie zelf ging goed. Meer dan 250 mensen gereageerd op 27 plekken. 75 uitgenodigd dus dst was al best goed. Hoor begin juni meer..
Dat magquote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:42 schreef twiFight het volgende:
[..]
'Leuke' statistiekenMaar goed je mocht op gesprek en dat is al heel wat. Mag ik vragen welke sektor het om gaat en welke regio (randstad, noorden, etc.)?
Hoi misschien aanstaande collega bij rijksoverheidquote:Op woensdag 11 mei 2016 09:37 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Dat mag, het gaat om een traineeship bij de rijksoverheid
Dan is de regio gelijk al vrij duidelijk denk ik zo
getver sterkte!quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:37 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ik heb implanon,en nu heb ik een doorbraakbloeding. Fucking vervelend zeker omdat ik echt mega buikpijn erbij heb
Moest even glimlachen om jouw bericht, maar ik begrijp de adrenalinestoot.quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:51 schreef LPFAN het volgende:
[..]
getver sterkte!
Ik kreeg hier vanmorgen een hartverzakking, werd gebeld door het UMCG. Ging het om een onderzoek bij transplantatiepatienten of ik daar aan mee wil werken als ik een nieuwe nier krijg.
Ja hoor geen probleem.
Maar pfff hartslag is wel ff hoog nu hahah, was wel heel snel geweest( hij zei wel gelijk dat ik op de lijst stond al)
Balen! Ook omdat je niet weet wat het is.quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:50 schreef Sylvana het volgende:
Welkom Persefoneia!
Vannelle fijn dat ze er bij konden en hopelijk heeft het geholpen.
Superkimmi ik ga voor je duimen
Ik ben al bij de huisarts geweest. Heb al een paar weken last van mn (ik dacht kuiten) met lopen. Kon echt max 100m lopen en daarna verging ik van de pijn en traplopen kon ik al helemaal niet meer. Werd ook steeds erger dus nu toch maar ff naar laten kijken/voelen.
Blijkt het bij allebei mn benen bij de overgang van mn kuitspier naar de achillespees niet goed te zijn (pijnlijk en gezwollen). Maar hij heeft geen idee wat het is. Dus ben nu naar het zkh doorgestuurd voor een echo. Kan volgende week dinsdag terecht. Dan na 2 dagen uitslag en terug naar ha voor plan.
Het ging net zo lekker lichamelijk en dan nu dit weer. Tot die tijd dus ook rustig aan doen. Het houdt echt niet op hier dus
Lijkt me gekmakend! Dan heb ik liever pijn.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:00 schreef Persefoneia het volgende:
Goedemorgen.
Hoe mooi die zomerse dag ook is, door de warmte is het gesuis in mijn hoofd/oren sky high.
Het geluid wat ik hoor is het meest te vergelijken met een werkplaats van een garage waar voortdurend auto's stationair staan te draaien.
Ik schrok hoeveel pijn sommigen hier hebben. Ik heb wel pijnklachten zo nu en dan maar zo intens hoofd- rug- of andere pijn hebben lijkt me echt verschrikkelijk.
Op de vraag wat ik aan het haken ben, ik maak het liefst dekens. Ritmisch doorhaken en niet te ingewikkeld. Als ik me erg moet concentreren, gaat het niveau van het suizen omhoog.
En mocht het patroon toch wat lastig zijn, dan doe ik het in kleine stappen.
Momenteel maak ik vierkantjes die samen een deken vormen. Een grote lap op schoot is met deze temperaturen niet fijn.
Vandaag geen afspraken, dus ik ga in huis een beetje aan het rommelen.
Ik wens iedereen een rustige, prettige dag toe.
* Puala ontlurktquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:50 schreef Sylvana het volgende:
Welkom Persefoneia!
Vannelle fijn dat ze er bij konden en hopelijk heeft het geholpen.
Superkimmi ik ga voor je duimen
Ik ben al bij de huisarts geweest. Heb al een paar weken last van mn (ik dacht kuiten) met lopen. Kon echt max 100m lopen en daarna verging ik van de pijn en traplopen kon ik al helemaal niet meer. Werd ook steeds erger dus nu toch maar ff naar laten kijken/voelen.
Blijkt het bij allebei mn benen bij de overgang van mn kuitspier naar de achillespees niet goed te zijn (pijnlijk en gezwollen). Maar hij heeft geen idee wat het is. Dus ben nu naar het zkh doorgestuurd voor een echo. Kan volgende week dinsdag terecht. Dan na 2 dagen uitslag en terug naar ha voor plan.
Het ging net zo lekker lichamelijk en dan nu dit weer. Tot die tijd dus ook rustig aan doen. Het houdt echt niet op hier dus
Haha ja ;p is het eerste waar je aan denkt als je hoort dat ze van het ziekenhuis zijnquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:20 schreef Adriane het volgende:
[..]
Moest even glimlachen om jouw bericht, maar ik begrijp de adrenalinestoot.
Hoe hebben ze het lef om je zo te laten schrikken
Ik dacht dat je bij Implanon geen doorbraakbloedingen had? Er is geen menstruatie meer, toch, bij Implanon?quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:37 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ik heb implanon,en nu heb ik een doorbraakbloeding. Fucking vervelend zeker omdat ik echt mega buikpijn erbij heb
Goed dat je dit even schreef, ik was vergeten dat ik die formulieren nog moet invullen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:51 schreef LPFAN het volgende:
[..]
getver sterkte!
Ik kreeg hier vanmorgen een hartverzakking, werd gebeld door het UMCG. Ging het om een onderzoek bij transplantatiepatienten of ik daar aan mee wil werken als ik een nieuwe nier krijg.
Ja hoor geen probleem.
Maar pfff hartslag is wel ff hoog nu hahah, was wel heel snel geweest( hij zei wel gelijk dat ik op de lijst stond al)
Haha :pquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Goed dat je dit even schreef, ik was vergeten dat ik die formulieren nog moet invullen.
fijn dat het zo positief begonnen is!quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:24 schreef Fripsel het volgende:
Of die mensen kunnen heel goed acteren, of ik ben best een normaal meisje![]()
Ik had sowieso het gevoel op een rustig vakantieoord, of een Kamphuis ofzo te zijn, ipv de drukke gekte die ik in de medische wereld gewend ben. En dat was fijn. HAAAAH ik vind het spannend: rust. en dat ging door bij de receptie, heel uitgebreid uitleggen wat bedoeling was, me de weg gewezen. Een hele rustige man die vragenlijsten met me ging doen. een nog rustiger gebouw waar weer twee hele geduldige mensen zaten.
En ze noemde me dapper en slimIk ben helemaal van de kaart.
En nog beter, over 2 weken vervolgafspraak. Om te bespreken wat voor therapie hun denken dat goed is. Ze vroegen wel al hoe ik tegen over groepstherapie stond, dus dat zal sowieso wel onderdeel zijn.
Dat is een fijn begin.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:24 schreef Fripsel het volgende:
Ik had sowieso het gevoel op een rustig vakantieoord, of een Kamphuis ofzo te zijn, ipv de drukke gekte die ik in de medische wereld gewend ben. En dat was fijn. HAAAAH ik vind het spannend: rust. en dat ging door bij de receptie, heel uitgebreid uitleggen wat bedoeling was, me de weg gewezen. Een hele rustige man die vragenlijsten met me ging doen. een nog rustiger gebouw waar weer twee hele geduldige mensen zaten.
En nog beter, over 2 weken vervolgafspraak. Om te bespreken wat voor therapie hun denken dat goed is. Ze vroegen wel al hoe ik tegen over groepstherapie stond, dus dat zal sowieso wel onderdeel zijn.
Fijn dat het zo goed ging!quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:24 schreef Fripsel het volgende:
Ja dat adviseerde de huisarts idd ook al. Dus zo ff langs de schoenmaker om te vragen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:28 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala ontlurkt
Bij mij hielpen van die zooltjes fantastisch om van dat pijnlijke gevoel af te komen. Zijn gewoon bij de schoenmaker te koop. Soort hakjes en daarmee haal je net de druk wat van je pees af. En tot je de officiële uitslag hebt misschien net genoeg om wat verder te kunnen lopen.
Ik was trouwens zelf bewust matig kritisch op mijn huisarts omdat ik zoiets had van, eerst maar aftasten wat ik tegen over me had. Maar ze vroegen zelf al "heb je al een andere huisarts genomen".quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:34 schreef Sylvana het volgende:
Dankjulliewel allemaal
[..]
Ja dat adviseerde de huisarts idd ook al. Dus zo ff langs de schoenmaker om te vragen.
Fripsel wat fijn dat het zo goed ging en ze het zo rustig uitlegden etcKlinkt alsof je daar wel serieus genomen wordt
Hahaquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:12 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik was trouwens zelf bewust matig kritisch op mijn huisarts omdat ik zoiets had van, eerst maar aftasten wat ik tegen over me had. Maar ze vroegen zelf al "heb je al een andere huisarts genomen".
Hoop het voor je!quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:47 schreef Sylvana het volgende:
[..]
HahaZou snel achteraan gaan dan!
Ik heb bij de schoenmaker 2 van die halve inlegzooltjes (met kussentjes) gekocht. Die heeft hij onder mn eigen zolen gedaan, dus hopelijk geeft dat idd al wat verlichting
De 1e week kunnen de klachten verergeren dus ik neem aan dat na die week verbetering voelbaar moet zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je ook wanneer je iets kunt gaan merken? Lijkt me best spannend.
Weet je ook wanneer je iets kunt gaan merken? Lijkt me best spannend.quote:
Dan is het dus een kwestie van afwachten en ondertussen op je kiezen bijten. Ik wens je daar sterkte mee en hoop dat je gauw iets goeds gaat merken.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:06 schreef vannelle het volgende:
[..]
De 1e week kunnen de klachten verergeren dus ik neem aan dat na die week verbetering voelbaar moet zijn.
Vandaag heb ik de hele dag op bed gelegen iig, zag rechtop zitten niet zo zitten namelijk.
Maar ach, het was voorspeld en het trekt wel weer weg.
Hoe vervelend het ook is, het voelt niet als teleurstelling.
Goedzo. En net als met een bevalling: als je er wat moois voor krijgt, vergeet je de ellende zomaar.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:06 schreef vannelle het volgende:
[..]
De 1e week kunnen de klachten verergeren dus ik neem aan dat na die week verbetering voelbaar moet zijn.
Vandaag heb ik de hele dag op bed gelegen iig, zag rechtop zitten niet zo zitten namelijk.
Dit was je eerste afspraak bij de GGZ toch? Fijn dat de eerste indruk goed was.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:24 schreef Fripsel het volgende:
Ja was inderdaad mijn eerste afspraak.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:18 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Dit was je eerste afspraak bij de GGZ toch? Fijn dat de eerste indruk goed was.
Mijn ervaringen met de GGZ in mijn woonplaats zijn positief.
Hartstikke fijn. Zeker als je er gespannen voor was. Nu hopen dat het zo (goed) blijft gaan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:11 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja was inderdaad mijn eerste afspraak.
Ik ben door alle ellende van de laatste paar weken echt gewoon nog steeds verbaasd over hoe goed het ging. En hoe goed ik uit m'n woorden kwam. En dat ik ook gewoon even mezelf kon herpakken als het nodig was zonder opgejaagd te worden.
Alvast succes voor morgen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:48 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Goedzo. En net als met een bevalling: als je er wat moois voor krijgt, vergeet je de ellende zomaar.
Knus voor allen. Ik ga morgen gympen en leren, omdat onverwacht een tentamen heb as vrijdag. Draai de duimen maar, want ik weet nog niet veel.
Wat als het na die week niet verbetert?quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:06 schreef vannelle het volgende:
[..]
Knuffelquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:32 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik had gisteravond een flinke huilbui (waarin ik dan minutenlang geen adem haal omdat ik aan het huilen ben). Ik was het gewoon ff allemaal spuugzat. De diabetes, het feit dat ik al 2 dagen geen zin had in fietsen en het niet heb gedaan. Ik wil het gewoon niet meer hebben, zonder ervoor te moeten sporten.
Dat was mijn verdriet gisteravond.
Dank je.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:37 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Knuffel
Ik zit aan een boullionetje. Krijg dat nu elke dialyse sinds vandaag en kijken of dat helpt tegen de hoofdpijn.,
Herkenbaarquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:35 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Dat verdriet is dus omdat ik besef hoe ik ermee omga, en weet wat ik daarvan kan krijgen, maar het me gewoon niet lukt om er alles aan te doen om een lage bloedsuiker te krijgen/af te vallen.
Zou een medisch psycholoog misschien iets voor mij zijn?
Ik woon niet ver van Breda af. Ik heb geen rijbewijs maar als het helpt kan ik wel met je mee in het ov..quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:31 schreef Fripsel het volgende:
Ik ben alleen een beetje nerveus over het reizen. Veel stukken van Breda ben ik wel met een half uur met de scooter. Maar dit is echt het verste puntje van mij af. En ik denk dat het vermoeiend gaat zijn. Maar ik vind in het OV zitten, als m'n hoofd net helemaal overhoop is gehaald ook niet fijn denk ik.
Ik maak me druk om niks waarschijnlijkmaar reizen levert me altijd veel stress op ofzo. Ik kan altijd pas weer rustig ademhalen als ik ergens daadwerkelijk ben, en dat had ik eigenlijk altijd al wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |