Fijn dat het zo goed ging!quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:24 schreef Fripsel het volgende:
Of die mensen kunnen heel goed acteren, of ik ben best een normaal meisje![]()
Ik had sowieso het gevoel op een rustig vakantieoord, of een Kamphuis ofzo te zijn, ipv de drukke gekte die ik in de medische wereld gewend ben. En dat was fijn. HAAAAH ik vind het spannend: rust. en dat ging door bij de receptie, heel uitgebreid uitleggen wat bedoeling was, me de weg gewezen. Een hele rustige man die vragenlijsten met me ging doen. een nog rustiger gebouw waar weer twee hele geduldige mensen zaten.
En ze noemde me dapper en slimIk ben helemaal van de kaart.
En nog beter, over 2 weken vervolgafspraak. Om te bespreken wat voor therapie hun denken dat goed is. Ze vroegen wel al hoe ik tegen over groepstherapie stond, dus dat zal sowieso wel onderdeel zijn.
Ja dat adviseerde de huisarts idd ook al. Dus zo ff langs de schoenmaker om te vragen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:28 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala ontlurkt
Bij mij hielpen van die zooltjes fantastisch om van dat pijnlijke gevoel af te komen. Zijn gewoon bij de schoenmaker te koop. Soort hakjes en daarmee haal je net de druk wat van je pees af. En tot je de officiële uitslag hebt misschien net genoeg om wat verder te kunnen lopen.
Ik was trouwens zelf bewust matig kritisch op mijn huisarts omdat ik zoiets had van, eerst maar aftasten wat ik tegen over me had. Maar ze vroegen zelf al "heb je al een andere huisarts genomen".quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:34 schreef Sylvana het volgende:
Dankjulliewel allemaal
[..]
Ja dat adviseerde de huisarts idd ook al. Dus zo ff langs de schoenmaker om te vragen.
Fripsel wat fijn dat het zo goed ging en ze het zo rustig uitlegden etcKlinkt alsof je daar wel serieus genomen wordt
Hahaquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:12 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik was trouwens zelf bewust matig kritisch op mijn huisarts omdat ik zoiets had van, eerst maar aftasten wat ik tegen over me had. Maar ze vroegen zelf al "heb je al een andere huisarts genomen".
Hoop het voor je!quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:47 schreef Sylvana het volgende:
[..]
HahaZou snel achteraan gaan dan!
Ik heb bij de schoenmaker 2 van die halve inlegzooltjes (met kussentjes) gekocht. Die heeft hij onder mn eigen zolen gedaan, dus hopelijk geeft dat idd al wat verlichting
De 1e week kunnen de klachten verergeren dus ik neem aan dat na die week verbetering voelbaar moet zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je ook wanneer je iets kunt gaan merken? Lijkt me best spannend.
Weet je ook wanneer je iets kunt gaan merken? Lijkt me best spannend.quote:
Dan is het dus een kwestie van afwachten en ondertussen op je kiezen bijten. Ik wens je daar sterkte mee en hoop dat je gauw iets goeds gaat merken.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:06 schreef vannelle het volgende:
[..]
De 1e week kunnen de klachten verergeren dus ik neem aan dat na die week verbetering voelbaar moet zijn.
Vandaag heb ik de hele dag op bed gelegen iig, zag rechtop zitten niet zo zitten namelijk.
Maar ach, het was voorspeld en het trekt wel weer weg.
Hoe vervelend het ook is, het voelt niet als teleurstelling.
Goedzo. En net als met een bevalling: als je er wat moois voor krijgt, vergeet je de ellende zomaar.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:06 schreef vannelle het volgende:
[..]
De 1e week kunnen de klachten verergeren dus ik neem aan dat na die week verbetering voelbaar moet zijn.
Vandaag heb ik de hele dag op bed gelegen iig, zag rechtop zitten niet zo zitten namelijk.
Dit was je eerste afspraak bij de GGZ toch? Fijn dat de eerste indruk goed was.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:24 schreef Fripsel het volgende:
Of die mensen kunnen heel goed acteren, of ik ben best een normaal meisje![]()
Ik had sowieso het gevoel op een rustig vakantieoord, of een Kamphuis ofzo te zijn, ipv de drukke gekte die ik in de medische wereld gewend ben. En dat was fijn. HAAAAH ik vind het spannend: rust. en dat ging door bij de receptie, heel uitgebreid uitleggen wat bedoeling was, me de weg gewezen. Een hele rustige man die vragenlijsten met me ging doen. een nog rustiger gebouw waar weer twee hele geduldige mensen zaten.
En ze noemde me dapper en slimIk ben helemaal van de kaart.
En nog beter, over 2 weken vervolgafspraak. Om te bespreken wat voor therapie hun denken dat goed is. Ze vroegen wel al hoe ik tegen over groepstherapie stond, dus dat zal sowieso wel onderdeel zijn.
Ja was inderdaad mijn eerste afspraak.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:18 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Dit was je eerste afspraak bij de GGZ toch? Fijn dat de eerste indruk goed was.
Mijn ervaringen met de GGZ in mijn woonplaats zijn positief.
Hartstikke fijn. Zeker als je er gespannen voor was. Nu hopen dat het zo (goed) blijft gaan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:11 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja was inderdaad mijn eerste afspraak.
Ik ben door alle ellende van de laatste paar weken echt gewoon nog steeds verbaasd over hoe goed het ging. En hoe goed ik uit m'n woorden kwam. En dat ik ook gewoon even mezelf kon herpakken als het nodig was zonder opgejaagd te worden.
Alvast succes voor morgen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:48 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Goedzo. En net als met een bevalling: als je er wat moois voor krijgt, vergeet je de ellende zomaar.
Knus voor allen. Ik ga morgen gympen en leren, omdat onverwacht een tentamen heb as vrijdag. Draai de duimen maar, want ik weet nog niet veel.
Wat als het na die week niet verbetert?quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:06 schreef vannelle het volgende:
[..]
Knuffelquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:32 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik had gisteravond een flinke huilbui (waarin ik dan minutenlang geen adem haal omdat ik aan het huilen ben). Ik was het gewoon ff allemaal spuugzat. De diabetes, het feit dat ik al 2 dagen geen zin had in fietsen en het niet heb gedaan. Ik wil het gewoon niet meer hebben, zonder ervoor te moeten sporten.
Dat was mijn verdriet gisteravond.
Dank je.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:37 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Knuffel
Ik zit aan een boullionetje. Krijg dat nu elke dialyse sinds vandaag en kijken of dat helpt tegen de hoofdpijn.,
Herkenbaarquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:35 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Dat verdriet is dus omdat ik besef hoe ik ermee omga, en weet wat ik daarvan kan krijgen, maar het me gewoon niet lukt om er alles aan te doen om een lage bloedsuiker te krijgen/af te vallen.
Zou een medisch psycholoog misschien iets voor mij zijn?
Ik woon niet ver van Breda af. Ik heb geen rijbewijs maar als het helpt kan ik wel met je mee in het ov..quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:31 schreef Fripsel het volgende:
Ik ben alleen een beetje nerveus over het reizen. Veel stukken van Breda ben ik wel met een half uur met de scooter. Maar dit is echt het verste puntje van mij af. En ik denk dat het vermoeiend gaat zijn. Maar ik vind in het OV zitten, als m'n hoofd net helemaal overhoop is gehaald ook niet fijn denk ik.
Ik maak me druk om niks waarschijnlijkmaar reizen levert me altijd veel stress op ofzo. Ik kan altijd pas weer rustig ademhalen als ik ergens daadwerkelijk ben, en dat had ik eigenlijk altijd al wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |