Paar darn n stormy's erin en niemand heeft daar meer erg inquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Even getest en werkt prima. Weet alleen niet of het werkt voor 6 man maar komt goed
You. I like youquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben wel ooit met de trein geweest met alleen n jas aan en lingerie
Ik lashet terug en dacht: Kut, er staat darm n stormyquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Paar darn n stormy's erin en niemand heeft daar meer erg in
SAMZZ!quote:
dat was ook best leukquote:
Halloquote:
Heb ik ook eens gedaan. Niet de trein, de fiets. Of de bus met slecht weer.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat was ook best leuk
Volgens mij hadden n paar mensen t ook wel in de gaten in die coupé
is ook gewoon leuk.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gedaan. Niet de trein, de fiets. Of de bus met slecht weer.
Waar was je?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hallo.
In het bushokje tegenover mijn huis hangt een poster die een vakantie naar Malta aanprijst.
Wegquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar was je?
Malta is ook best een vakantie waard![]()
Omgquote:
Je werd gemistquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weg.
Is ook. Maar eerst Rome en Londen. En dan Auschwitz en binnenkort weer eens naar Brugge.
ik héb m, voel me echt ontzettend ongemakkelijk erin, dus heb m nooit aanquote:
I know, been there. Maar toch, opdat we niet vergeten en zo. Sowieso is WOII stontinteressant. Gisteren de bunkers hier in de buurt bekeken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je werd gemist
RomeAuschwitz is indrukwekkend, but depressing as fuck
Terecht. Hij is zo fout dat ie gewoon tof isquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daarom. Das leuk, m'n dochter zou jaloers zijn
Zelfs dat model in je OP heeft een blik van "Tis dat ik ervoor betaald krijg, maar wtf is DIT?!?"quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik héb m, voel me echt ontzettend ongemakkelijk erin, dus heb m nooit aan
wat wel raar is, is dat t nog best warm is, ondanks alle gatenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zelfs dat model in je OP heeft een blik van "Tis dat ik ervoor betaald krijg, maar wtf is DIT?!?"
ze mag die van mij wel n keer lenenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:41 schreef Fascination het volgende:
Hoe fout zo'n pakje in de OP ook is, ik zou m'n date/vriendin er heel graag in zien.
Dat komt door de schaamte denk ikquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat wel raar is, is dat t nog best warm is, ondanks alle gaten
Hoop dat ik dit nog herinner als de tijd rijp is.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze mag die van mij wel n keer lenen
Ach beter dan dat ze zegt, hoe wil je je zoontje gaan noemen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:15 schreef Barbusse het volgende:
Krijg ik net een berichtje van Francaise dat ze me mist.... Mijn humeur is kaputt nu...
Je bent gewoon een verrekte romanticus.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:15 schreef Barbusse het volgende:
Krijg ik net een berichtje van Francaise dat ze me mist.... Mijn humeur is kaputt nu...
I am and it will be the death of mequote:
Doe niet zo gekquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I am and it will be the death of meBetter stay alone.
It's the most non work related common sense remark I ever made. If I'd try to claim her I'd just hurt her. Like I did with other people. No, better stay alonequote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:15 schreef Barbusse het volgende:
Zoiets staat me echt niet, sorryquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:41 schreef Fascination het volgende:
Hoe fout zo'n pakje in de OP ook is, ik zou m'n date/vriendin er heel graag in zien.
quote:
Wanneer kom je nou langs met je board? Leuke surfdame enzoquote:
Skol enzo dude!quote:
I could use that. *pops open the Scotchquote:
Ik maak de fles Amaretto maar leeg en duik dan m'n koffer in.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I could use that. *pops open the Scotch
Surfdame?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wanneer kom je nou langs met je board? Leuke surfdame enzo
Bonne nuit, madamequote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik maak de fles Amaretto maar leeg en duik dan m'n koffer in.
Surfbuurvrouwquote:
Dankquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |