Weiland en wind tegen. Ideaal.quote:Op maandag 9 mei 2016 07:58 schreef lipje het volgende:
[..]
kon je mooi naar het weiland kijken
Goedemorgen
WTF. België...quote:Op maandag 9 mei 2016 11:50 schreef Sounddragon het volgende:
Sow, kort verblijf in de Ardennen, nu weer thuis, 460 km op de klok. Planningen zouden minder faalkonijntjes in dienst moeten nemen.
Waarom zou ie niet teruggaanquote:Op maandag 9 mei 2016 11:58 schreef Freezer het volgende:
Ja uiteraard de "Nee ik kom niet terug om te werken" optie... de "Nee ik blijf op mijn werk" is voor mensen die leven om te werken en niet andersom.
Het is eigenlijk te warm voor op de motor zelfsquote:Op maandag 9 mei 2016 12:10 schreef Freezer het volgende:
Ooh hij ging heen om te werken...Iets met te snel lezen...
Heeft hij nu wel mooi tijd om de brommert uit te laten. Het is nu nog mooi weer.
paar hijsjes, oud ijzerbak en een snijbrander.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoor dat er in Kortrijk binnenkort het eea "opgeruimd" moet worden SD
http://nos.nl/artikel/210(...)ool-in-kortrijk.html
Ik weet niet of het bij jullie zand- of kleigrond is, maar anders word je ook nog es gezandstraald.quote:Op maandag 9 mei 2016 12:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Het is eigenlijk te warm voor op de motor zelfs![]()
. Ik zou met mijn bips in de zon gaan hangen
.
wij hebben alleen maar beton- en granietgrond. Als dat weg begint te waaien wil je sowieso niet in de tuin zijnquote:Op maandag 9 mei 2016 14:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik weet niet of het bij jullie zand- of kleigrond is, maar anders word je ook nog es gezandstraald.
Pa stuurde net wat plaatjes, bij hun is de lucht gewoon grijs. M'n ouders hebben vakantie en het is lekker weer maar buiten zitten is niet lekker
Ik heb vroeger in hoogspanningsmasten gewerkt en soms werden touwtjes van mast tot mast gebracht door een helicopter.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
wij hebben alleen maar beton- en granietgrond. Als dat weg begint te waaien wil je sowieso niet in de tuin zijn
Volgens mij doelde ie op het motorrijdenquote:Op maandag 9 mei 2016 15:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
wij hebben alleen maar beton- en granietgrond. Als dat weg begint te waaien wil je sowieso niet in de tuin zijn
Ligt er aan hoe droog het isquote:Op maandag 9 mei 2016 15:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb vroeger in hoogspanningsmasten gewerkt en soms werden touwtjes van mast tot mast gebracht door een helicopter.
Elke nieuwe hoogspanningsmast heeft een plak zand om zich heen aan de voet, dát is pas zandstralen als de heli gaat landen.
Niet bij mij voor de deur, ik vermoed in schieringen, Vuurdoornstraat en omstreken na mijn avondeten bij nader inzien bij Venetia voor de deur - toch?quote:
Yup. Delta ff leeg gekocht vandaagquote:Op maandag 9 mei 2016 19:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niet bij mij voor de deur, ik vermoed in schieringen, Vuurdoornstraat en omstreken na mijn avondeten bij nader inzien bij Venetia voor de deur - toch?
ze doen niet veel, die witte helmenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |