Nou wat houdt je tegen dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:09 schreef netchip het volgende:
[..]
Ze vindt zeilen erg leuk, hebben we wel eens gesprekjes over.
NIet. Je moet lef hebben. Jezelf een schop onder je reet geven en niet zo schijterig doen.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:15 schreef netchip het volgende:
[..]
Zeker, maar ik durf het elke keer niet. Ik denk elke keer dat ik dan achterlijk overkom.
Ik heb genoeg sjans, maar nul resultaat. Om deze reden. En ik weet echt niet hoe ik het moet veranderen. Hoeveel moet je van iemand weten/kennen om iemand voor een date te vragen?
Heb er vooral niet zo'n zin in dat dat soort dingen evt. de hele jaarlaag door kunnen gaan, gezien ik haar buiten de lessen om niet echt spreek, en er nogal irritante jongens voor me zitten. Roddels enzo, niet eens omdat zij het aan anderen vertelt, maar omdat anderen het zouden kunnen horen. Ik houd graag grip op wat mensen over mij zeggen, en dat heb ik in dit geval niet...quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:22 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
NIet. Je moet lef hebben. Jezelf een schop onder je reet geven en niet zo schijterig doen.
Natuurlijk is het best spannend en kun j efalen. Maar hey, die meisjes vinden dat echt niet zo erg . En ben je afgewezen ga je gewoon door. Als je niets blijft doen, gebeurt er ook niets. Zie het als oefening, je moet het proberen en ga er maar vanuit dat je regelmatig afgewezne wordt. TOch meot je ervoor gaan als je iemand leuk vindt. En dan ... een keer... ineens... wil ze wel... en sleurt ze je haar hol in...
Je moet gewoon schijt hebben daaraan, dat is tevens een goede eigenschap, zelfverzekerd zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:32 schreef netchip het volgende:
[..]
Heb er vooral niet zo'n zin in dat dat soort dingen evt. de hele jaarlaag door kunnen gaan, gezien ik haar buiten de lessen om niet echt spreek, en er nogal irritante jongens voor me zitten. Roddels enzo, niet eens omdat zij het aan anderen vertelt, maar omdat anderen het zouden kunnen horen. Ik houd graag grip op wat mensen over mij zeggen, en dat heb ik in dit geval niet...
Verder klopt het natuurlijk wat je zegt.
Nou, ik kan je alvast vertellen dat je nooit grip hebt op wat anderen over je zeggen. Daar zul je mee moeten leren omgaan. Sowieso kun je het leven niet controleren, je kunt je uitermate goed voorbereiden, goedbeslagen ten ijs gaan, maar dan... moet je gewoon met de stroom meegaan en het ermee doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:32 schreef netchip het volgende:
[..]
Heb er vooral niet zo'n zin in dat dat soort dingen evt. de hele jaarlaag door kunnen gaan, gezien ik haar buiten de lessen om niet echt spreek, en er nogal irritante jongens voor me zitten. Roddels enzo, niet eens omdat zij het aan anderen vertelt, maar omdat anderen het zouden kunnen horen. Ik houd graag grip op wat mensen over mij zeggen, en dat heb ik in dit geval niet...
Verder klopt het natuurlijk wat je zegt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |