abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 mei 2016 @ 19:53:59 #26
434262 Pixxie.
Embrace messy hair
pi_162128742
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 19:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Dat had jij ook kunnen wezen passieve lamlul.
Dit dus
“She’s got the whole dark forest living inside of her.” - Tom Waits
pi_162203591
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 19:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Dat had jij ook kunnen wezen passieve lamlul.
Zeker, maar ik durf het elke keer niet. Ik denk elke keer dat ik dan achterlijk overkom.

Ik heb genoeg sjans, maar nul resultaat. Om deze reden. En ik weet echt niet hoe ik het moet veranderen. Hoeveel moet je van iemand weten/kennen om iemand voor een date te vragen?
  zondag 15 mei 2016 @ 12:22:56 #28
270077 Triptamine2
Lux Aeterna
pi_162212335
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 00:15 schreef netchip het volgende:

[..]

Zeker, maar ik durf het elke keer niet. Ik denk elke keer dat ik dan achterlijk overkom.

Ik heb genoeg sjans, maar nul resultaat. Om deze reden. En ik weet echt niet hoe ik het moet veranderen. Hoeveel moet je van iemand weten/kennen om iemand voor een date te vragen?
Je moet weten dat je die persoon aantrekkelijk en/of interessant genoeg vind om te willen leren kennen op een date.
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
  maandag 16 mei 2016 @ 23:11:43 #29
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_162258726
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 00:15 schreef netchip het volgende:

[..]

Vind jij meiden die jou mee uit vragen dan ook achterlijk? Lijkt me niet toch? Als je wat wil, moet je er voor gaan. Niemand gaat het voor je doen. En ja dat is moeilijk, en je zal vast niet altijd te horen krijgen wat je wil horen, maar je hebt in ieder geval wat gedaan.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_162258789
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 23:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Vind jij meiden die jou mee uit vragen dan ook achterlijk? Lijkt me niet toch? Als je wat wil, moet je er voor gaan. Niemand gaat het voor je doen. En ja dat is moeilijk, en je zal vast niet altijd te horen krijgen wat je wil horen, maar je hebt in ieder geval wat gedaan.
Je hebt gelijk. En afgewezen worden went uiteindelijk ook wel.
De vraag omdraaien, zoals jij hebt gedaan, was trouwens een goede.
  maandag 16 mei 2016 @ 23:30:35 #31
396554 Spinosaurus
Spinosaurus aegyptiacus
pi_162259260
Het moment maakt niet echt uit. Het gaat meer om de manier hoe je het doet.
Learn how to eat in the jungle full of hyenas
pi_162272891
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 23:30 schreef Spinosaurus het volgende:
Het moment maakt niet echt uit. Het gaat meer om de manier hoe je het doet.
Hoe bedoel je? Zou je een voorbeeld kunnen geven van een goede en van een foute manier?
  dinsdag 17 mei 2016 @ 18:06:26 #33
396554 Spinosaurus
Spinosaurus aegyptiacus
pi_162274006
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 17:13 schreef netchip het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Zou je een voorbeeld kunnen geven van een goede en van een foute manier?
Ik vind het moeilijk om hier voorbeelden van te geven aangezien ik zelf hiermee niet erg succesvol ben. :P
pi_162274410
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 18:06 schreef Spinosaurus het volgende:

[..]

Ik vind het moeilijk om hier voorbeelden van te geven aangezien ik zelf hiermee niet erg succesvol ben. :P
Dan kan je toch wel de foute manier uitleggen? ;) :P
  dinsdag 17 mei 2016 @ 19:06:28 #35
396554 Spinosaurus
Spinosaurus aegyptiacus
pi_162275725
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 18:25 schreef netchip het volgende:

[..]

Dan kan je toch wel de foute manier uitleggen? ;) :P
In ieder geval moet je zelfverzekerd overkomen en een leuke activiteit voorstellen.
Wat misschien beter is dan Whatsapp is gewoon bellen.
pi_162275787
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 19:06 schreef Spinosaurus het volgende:

[..]

In ieder geval moet je zelfverzekerd overkomen en een leuke activiteit voorstellen.
Wat misschien beter is dan Whatsapp is gewoon bellen.
Het leek me leuk om koffie o.i.d. te drinken op een terrasje met haar, en het gewoon in het echt te vragen. Lijkt me prima toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door netchip op 17-05-2016 19:15:29 ]
  dinsdag 17 mei 2016 @ 19:13:40 #37
396554 Spinosaurus
Spinosaurus aegyptiacus
pi_162275973
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 19:08 schreef netchip het volgende:

[..]

Het leek me leuk om koffie o.i.d. te drinken op een terrasje met haar, en het gewoon in het echte te vragen. Lijkt me prima toch?
Ja, in het echt is waarschijnlijk nog beter.

Je geeft in de OP aan niet zeker te zijn of ze jou wel ziet zitten. Een date is een goede manier om daar achter te komen. Gaat ze in op je voorstel, dan weet je al dat ze je wel ziet zitten. ;)

Geen idee wat leuke dingen zijn haha. Ik ben weleens uiteten geweest met een meisje, dat was wel leuk en daarna nog rondgelopen in de stad. Tot zover mijn date-ervaring.
pi_162277873
Je moet het gewoon proberen idd, breng het op een zelfverzekerde wijze, dus niet met trillende handjes e.d. _O-
Maar wat bij mij hielp toen ik het nog niet zo goed durfde is kijken naar de mogelijke uitkomsten. Kijk of ze gaat erop in wat natuurlijk de gewenste uitkomst is, of ze zegt nee. Maar als ze nee zegt he, dan zal het contact waarschijnlijk niet zo goed meer zijn als eerst...maar is dat zo erg als het lijkt? Nee dus, want je einddoel van met haar praten is er iets uitkrijgen, en als ze niet wil dat hoef je opzich ook niet meer met haar te praten. Maar als jullie gewoon goed met elkaar omgaan is de kans sws groot dat ze ja zegt
pi_162277880
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 19:08 schreef netchip het volgende:

[..]

Het leek me leuk om koffie o.i.d. te drinken op een terrasje met haar, en het gewoon in het echt te vragen. Lijkt me prima toch?
Ik ben zelf nooit zo'n fan van etentjes/drankjes doen in het begin van de relatie omdat het erg geforceerd voelt en de kans dat er een stilte valt is groot als je weinig prikkels om je heen hebt. Wat ik je aan kan raden is samen een activiteit ondernemen. Om maar wat te noemen: kermis, karten, pretpark, klimmen, lasergamen, paintballen, snowboarden weet ik veel wat. Even peilen waar jullie interesses liggen en iets kiezen wat bij beiden in de smaak valt.

Dan heb je namelijk genoeg 'afleiding', want bij een etentje of drankje doen zit je eigenlijk geïsoleerd tegenover elkaar en dan kan je niks anders dan constant praten en dat maakt het allemaal erg geforceerd en de kans dat er een awkward silence valt is vrij groot. Als je een activiteit gaat ondernemen dan heb je gewoon genoeg om over te praten en dan kan je je aandacht snel elders focussen en je vergeet eigenlijk dat je aan het 'daten' bent omdat je gewoon plezier met elkaar hebt.

Hierdoor is het waarschijnlijk voor allebei leuk en dus een groot succes.
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_162277995
En het voelt waarschijnlijk voor haar ook chiller als ze nog niet zeker weet of ze geïnteresseerd in je is. Een koffie of etentje voelt echt zo geforceerd als date en misschien wel als een verplichting, als je gewoon een activiteit gaat ondernemen zoals ik hierboven zei is de kans groter dat je het gewoon naar jullie zin hebben. Is veel natuurlijker dan leer je elkaar wat beter kennen denk ik op die manier.
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_162278068
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:01 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Ik ben zelf nooit zo'n fan van etentjes/drankjes doen in het begin van de relatie omdat het erg geforceerd voelt en de kans dat er een stilte valt is groot als je weinig prikkels om je heen hebt. Wat ik je aan kan raden is samen een activiteit ondernemen. Om maar wat te noemen: kermis, karten, pretpark, weet ik veel wat. Even peilen waar jullie interesses liggen en iets kiezen dat bij beiden in de smaak valt.

Dan heb je namelijk genoeg 'afleiding', want bij een etentje of drankje doen zit je eigenlijk geïsoleerd tegenover elkaar en dan kan je niks anders dan constant praten en dat maakt het allemaal erg geforceerd en de kans dat er een awkward silence valt is vrij groot. Als je een activiteit gaat ondernemen dan heb je gewoon genoeg om over te praten en dan kan je je aandacht snel elders focussen en je vergeet eigenlijk dat je aan het 'daten' bent omdat je gewoon plezier met elkaar hebt.

Hierdoor is het waarschijnlijk voor allebei leuk en dus een groot succes.

Naja opzich als je iets met diegene wil is het wel handig als je er gewoon een gezellig gesprek mee kan voeren _O- Maar ligt er natuurlijk ook aan of je van nature een introvert of extravert persoon bent
pi_162278103
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:05 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Naja opzich als je iets met diegene wil is het wel handig als je er gewoon een gezellig gesprek mee kan voeren _O- Maar ligt er natuurlijk ook aan of je van nature een introvert of extravert persoon bent
Je kan nog steeds een gesprek voeren, alleen gaat het allemaal natuurlijker en je hebt meer gespreksonderwerpen en het gaat makkelijker als je gewoon iets aan het doen bent ipv tegenover elkaar zitten aan een tafeltje.

Tenminste dat is mijn ervaring
pi_162278244
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:06 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Je kan nog steeds een gesprek voeren, alleen gaat het allemaal natuurlijker en je hebt meer gespreksonderwerpen en het gaat makkelijker als je gewoon iets aan het doen bent ipv tegenover elkaar zitten aan een tafeltje.

Tenminste dat is mijn ervaring
Ligt ook wel grotendeels aan je gesprekspartner, ik heb eerste dates gehad in cafés waar ik de lol van mn leven had en dates waar ik na 20min wel door mn gespreksstof heen was
pi_162278286
Met een ander meisje dat ik eerst leuk vond, wilde ik misschien een uurtje gaan zeilen. Ik weet dat zij dat ook leuk vindt, maar ja, dat werd, zeg maar, een beetje afgeraden hier op FOK. Leek me een leuke activiteit.
pi_162278344
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:10 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ligt ook wel grotendeels aan je gesprekspartner, ik heb eerste dates gehad in cafés waar ik de lol van mn leven had en dates waar ik na 20min wel door mn gespreksstof heen was
Ja daar ben ik dus ook al bang voor. Zeker als het nog aan het begin is en je nog je best doet om echt indruk te maken. Later boeit het me niet meer dan ben ik voornamelijk bezig met vreten haha. Je tofste verhalen zijn al snel verteld. Als je gewoon samen door bijvoorbeeld een attractiepark loopt zijn er genoeg prikkels om over te beginnen en dan kan je tussendoor lekker je toffe verhalen vertellen. Tenzij je echt praatkampioen bent en echt urenlang interessant kan lullen maar zelfs dat gaat 9 van de 10 keer vervelen.
pi_162278481
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:12 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Ja daar ben ik dus ook al bang voor. Zeker als het nog aan het begin is en je nog je best doet om echt indruk te maken. Later boeit het me niet meer dan ben ik voornamelijk bezig met vreten haha. Je tofste verhalen zijn al snel verteld. Als je gewoon samen door bijvoorbeeld een attractiepark loopt zijn er genoeg prikkels om over te beginnen en dan kan je tussendoor lekker je toffe verhalen vertellen. Tenzij je echt praatkampioen bent en echt urenlang interessant kan lullen maar zelfs dat gaat 9 van de 10 keer vervelen.
Ja ik snap je punt wel, alleen pretpark ofzo is wel weer gelijk serieuzer dan keertje wat drinken ofzo naar mijn mening, niet dat dat per se slecht is ofzo hoor. Maar vaak is het zo'n awkward gesprek in een café ja, alleen heb 2x (2 verschillende dames) gehad dat we echt de grootste lol hadden om alles en niks, dat voelt dan wel gelijk weer heel goed.
pi_162278636
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:16 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ja ik snap je punt wel, alleen pretpark ofzo is wel weer gelijk serieuzer dan keertje wat drinken ofzo naar mijn mening, niet dat dat per se slecht is ofzo hoor. Maar vaak is het zo'n awkward gesprek in een café ja, alleen heb 2x (2 verschillende dames) gehad dat we echt de grootste lol hadden om alles en niks, dat voelt dan wel gelijk weer heel goed.
ja pretpark is misschien wel gelijk een lange dag, daarom ook kermis of zo

"hey ik heb 2 kaarten voor karten, heb je zin om mee te gaan? 2 heats van 20 minuten blabla"

of weet ik veel wat
pi_162281282
Wat vinden jullie van een uurtje zeilen als eerste date?
pi_162281734
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 21:43 schreef netchip het volgende:
Wat vinden jullie van een uurtje zeilen als eerste date?
Wel een goeie als je denkt dat ze dat op zn minst ook leuk vind
pi_162282115
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 21:57 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Wel een goeie als je denkt dat ze dat op zn minst ook leuk vind
Ze vindt zeilen erg leuk, hebben we wel eens gesprekjes over. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')