Maar 2 CL plekken?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:32 schreef Bolasie het volgende:
http://www.premierleague.(...)ew=CURRENT_STANDINGS
75
kutarsenalquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:33 schreef Toto69 het volgende:
37 wedstrijden, 3 nederlagen. Ongelooflijk.
We snappen dat dit een jaar of 10 voor je geboorte moet zijn geweest, maar enig inlezen magquote:
Hoogtepunt de eerste meeting met Arsenal, 2-5 ook gewoon..quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:34 schreef Kopsterk het volgende:
Gek om te bedenken dat Leicester in de eerste paar maanden van het seizoen nog de ene na de andere treffer om de oren kreeg.
Alles veranderde door die pizzabeloftequote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:34 schreef Kopsterk het volgende:
Gek om te bedenken dat Leicester in de eerste paar maanden van het seizoen nog de ene na de andere treffer om de oren kreeg.
Zal wel aan die luie stinkgrieken liggen danquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:36 schreef Bolasie het volgende:
Ongelooflijk, van een wanprestatie bij de Grieken naar dit.
Verliezen van Faroër, nooit kampioen met Chelsea, Juve, Inter. Echt bizarquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:36 schreef Bolasie het volgende:
Ongelooflijk, van een wanprestatie bij de Grieken naar dit.
Sowieso heeft Leicester opvallend weinig last gehad van blessures.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Schwarzer twee keer kampioen zonder een minuut gespeeld te hebben. Dan ben je groot.
Net zoals Ajax de halve finale van de EL haalde zonder de knock-out fase te spelen, ook knapquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Schwarzer twee keer kampioen zonder een minuut gespeeld te hebben. Dan ben je groot.
Logisch natuurlijk vanwege dat schema en de pech dat ze al vroeg in de FA Cup Tottenham lootten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:38 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Sowieso heeft Leicester opvallend weinig last gehad van blessures.
Hij was nog bijna te laet.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:38 schreef hhh38 het volgende:
De Laet is snel even komen aanrijden vanuit Middlesbrough
Nog meer reden om MOTD te kijkenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:41 schreef Bolasie het volgende:
Dit zien we volgend seizoen elke keer bij MOTD
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:41 schreef Bolasie het volgende:
Dit zien we volgend seizoen elke keer bij MOTD
En het Graydonmannetje niet te vergetenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:46 schreef opperkleurder het volgende:
Volgend jaar zien we dit soort taferelen in Den Haag met Wang
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:46 schreef opperkleurder het volgende:
Havenaar als Vardy.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:46 schreef opperkleurder het volgende:
Dat zou toch puur genot zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En het Graydonmannetje niet te vergeten
Uh okequote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
140 miljoen vind ik nou ook niet echt weinig.
okquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Schmeichelquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
54 miljoen pond voor de selectie, aldus ESPNquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schmeichel
Simpson - Morgan - Huth - Fuchs
Mahrez - Drinkwater/King - Kanté - Albrighton/Schlupp
Okazaki/Ulloa - Vardy
Waar zie jij 140 miljoen?
Dit jaar 50 miljoen euro, jaar er voor 22 miljoen en in 13/14 een half miljoen. Ik zie het ook niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schmeichel
Okazaki/Ulloa - Vardy
Rijkste, wat heeft dat in godsnaam te maken met een titel kopenquote:
Het gekke is dat de selectie op dit moment wel bijna zoiets waard isquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schmeichel
Okazaki/Ulloa - Vardy
Wel meer denk ik. Nu zit je gemiddeld op 10-15 per spelerquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:53 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het gekke is dat de selectie op dit moment wel bijna zoiets waard is.
Nu laat je wel buiten beschouwing dat een Inler/Kramaric etc die op de bank zitten voor redelijk veel geld zijn binnengehaald.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
54 miljoen pond voor de selectie, aldus ESPN
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu laat je wel buiten beschouwing dat een Inler/Kramaric etc die op de bank zitten voor redelijk veel geld zijn binnengehaald.
Kanté is nog de duurste geweest van de basiself.
Inclusief dusquote:Kasper Schmeichel - £2m
Danny Simpson - £2m
Robert Huth - £3m
Wes Morgan - £1m
Christian Fuchs - Free
Marcin Wasilewski - Free
Marc Albrighton - Free
Danny Drinkwater - £1m
N'Golo Kante - £5.6m
Riyad Mahrez - £400,000
Shinji Okazaki - £7m
Jamie Vardy - £1m
Mark Schwarzer - Free
Jeffrey Schlupp - Free
Demarai Gray - £3.8m
Andrej Kramaric - £7m
Yohan Benalouane - £5.6m
Andy King - Free
Gokhan Inler - £5m
Leonardo Ulloa - £10m
Transfermarkt.de zet ze op 127 miljoen euro. Met de hoogste marktwaarde voor Mahrez 20 miljoen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel meer denk ik. Nu zit je gemiddeld op 10-15 per speler
Dus de beste speler van de PL is 20 miljoen waard?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Transfermarkt.de zet ze op 127 miljoen euro. Met de hoogste marktwaarde voor Mahrez 20 miljoen.
Jaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dus de beste speler van de PL is 20 miljoen waard?
Wat heeft rijk zijn te maken met een titel kopen, laten we daar eens beginnenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:55 schreef Kopsterk het volgende:
Sowieso, wat stellen die bedragen voor?
Begroting? Eigen vermogen?
Typisch simpel RTL Late night plaatje.
1quote:
Plus dat het zo net lijkt alsof Leicester de zesde rijkste ploeg is, wat helemaal niet waar is.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:55 schreef Kopsterk het volgende:
Sowieso, wat stellen die bedragen voor?
Begroting? Eigen vermogen?
Typisch simpel RTL Late night plaatje.
Ja, dat snapt iedereen behalve Dj_Day-V wel, maar ik vind dat plaatje sowieso onduidelijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat heeft rijk zijn te maken met een titel kopen, laten we daar eens beginnen
Dat zekerquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja, dat snapt iedereen behalve Dj_Day-V wel, maar ik vind dat plaatje sowieso onduidelijk.
Ulloa nog 10quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inler, Benalouane en Kramaric kostten allemaal al 17,6 miljoen pond dus.
Ulloa is nog wel een regelmatige invaller dus die laat ik even buiten mijn bankzittersverhaaltje.quote:
Ze proberen allemaal goedkoop te scoren met deze actquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:57 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg de indruk dat veel mensen davy nogal dom vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |