Dat verschiltquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Oranje staat voor sinaasappel
Gele is ananas
quote:Meestal is de bovenste laag roze-rood (frambozen- of aardbeiensmaak), de middelste oranje (sinaasappel) en de onderste geel (ananas, citroen of peer).
Wil je 'ns niet van die moeilijke woorden gebruiken?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:18 schreef Drug het volgende:
[..]
Dit zijn verwerpelijke leugens waar een politici van schrikt.
Owh, nooit geweten.quote:
O kan ook, vieze smaken. Ik wil gewoon paars. Of die rood wit blauwe lijken me ook wel sexyquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Oranje staat voor sinaasappel
Gele is ananas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:21 schreef Drug het volgende:
[..]
O kan ook, vieze smaken. Ik wil gewoon paars. Of die rood wit blauwe lijken me ook wel sexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is ananas jijquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:17 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gele is citroen, dat is juist het lekkerste
ja bedoelde ik, ik heb altijd van die cheapy opladers paraat liggen voor als mn originele dood gaat.quote:
Jaaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:30 schreef Crip het volgende:
[..]
ja das wel altijd zo. Maar je krijgt ze daar wel? o;
Zolang ze door kinderhandjes in elkaar zijn gezet wil ik er best te veel voor betalen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:29 schreef Crip het volgende:
[..]
ja bedoelde ik, ik heb altijd van die cheapy opladers paraat liggen voor als mn originele dood gaat.
Watquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zolang ze door kinderhandjes in elkaar zijn gezet wil ik er best te veel voor betalen.
Klassieke quote weer opgeslagen, ik dank uquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zolang ze door kinderhandjes in elkaar zijn gezet wil ik er best te veel voor betalen.
Dat je er meer voor betaald betekent nog niet dat die kinderen meer verdienenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Die kinderen blijven gewoon 1 cent per uur verdienen. Weet niet in welk droomwereld jij leeftquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja ziek he. Het is wel hoe het werkt.
Mn werkshirtjes komen ook uit Bangladesh vandaanquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja ziek he. Het is wel hoe het werkt.
Hey poppeledijntjequote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Klassieke quote weer opgeslagen, ik dank u
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |