anders heb ik nog wel een calippo liggenquote:
Hmm.. lekker softijsje.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Als je bij mij in de buurt woonde wou ik wel met je naar de ijscoman
We hebben totaal verschillende ijs-smaak :squote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
anders heb ik nog wel een calippo liggen
Het is dat Willoow weer eens dwars wil doen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind dat Remqo een prima ijskeuze heeft gemaakt
Helemaal niet buiten geweest vandaag.quote:
Welke magnums? Toch wel almond he?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb raketjes, magnums en cornetto's in ijskast liggen
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:00 schreef xcachet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb niet iets groots nodig.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is dat Willoow weer eens dwars wil doen.
Maar wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd
quote:
Ohquote:
behalve eerste likje framboos, dan komen ze met die mandarijn en die gele whateverquote:
Gele is citroen, dat is juist het lekkerstequote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:16 schreef Drug het volgende:
[..]
behalve eerste likje framboos, dan komen ze met die mandarijn en die gele whatever
Niemand wil mandarijn en gele whatever
Oranje staat voor sinaasappelquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:16 schreef Drug het volgende:
[..]
behalve eerste likje framboos, dan komen ze met die mandarijn en die gele whatever
Niemand wil mandarijn en gele whatever
Dit zijn verwerpelijke leugens waar een politici van schrikt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:17 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gele is citroen, dat is juist het lekkerste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |