SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De favorieten volgens de bookmakers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Voor)spellen:
FOK!-subleague: https://www.scorito.com/c(...)ff-8042-ab8f0d0b2845 of zoeken op FOK subpoule
FOK!-subleague
Wachtwoord: bananito
FOK! Wielerprono:
SPT / Wielerprono 2016 #3 - Naar de Ardennen
Poll: Wie wint de Giro d'Italia 2016?
• Vincenzo Nibali
• Mikel Landa
• Steven Kruijswijk
• Domenico Pozzovivo
• Jean-Christophe Peraud
• Jakob Fuglsang
• Przemysław Niemiec
• Maxime Monfort
• Alejandro Valverde
• Andrey Amador
• Johan Esteban Chaves
• Rigoberto Urán Urán
• Tom Dumoulin
• Ilnur Zakarin
• Primo¸ Roglič
• Twan Castelijns
• Leopold König
• Rafał Majka
• Ryder Hesjedal
• Sergey Firsanov
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Zeg het maar jongons!
Met Tom in het roze:![]()
die kwam weer van achter, zat eerst andere lotto voorin...quote:
Misschien nog roze ook danquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Kittel bijna een seconde los gereden van het peloton
Dat was Van Emden. Die kwam Hofland nog ophalen, maar die haalde het wiel van Van Emden niet omdat ie opgesloten zat.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:17 schreef franklop het volgende:
[..]
die kwam weer van achter, zat eerst andere lotto voorin...
Dit dusquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Amador
Die heb ik natuurlijk niet opgesteld.
heb hem er vandaag wel ingezetquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:18 schreef Max23 het volgende:
Amador 9e, die hebben veel mensen als Sportpools kluns
Die had ik ook in scoritoquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Mani zoekt ondertussen nog even door naar Pelloekie.
Op het laatste moment gisteren ingewisseld voor Sbaragli.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had ik ook in scorito
DOM DOM DOM DEER dat ik ben.
Zoals verwachtquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Erger is gewoon dat Greipel totaal nergens was
De absolute topfavoriet van cyclingmaster belandt ergens in de kelder van het klassement.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Mani zoekt ondertussen nog even door naar Pelloekie.
gebeurt hem vaak.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Erger is gewoon dat Greipel totaal nergens was
Een seconde is 17 meter. Dat was het natuurlijk ook niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als het een Fransman was in de Tour, dan hadden ze hier wel een secondje verschil van gemaakt.
Heb hem gewoon opgesteld in Scorito. Alleen met Greipel als kopman kom ik niet van dei 90e plek afquote:
Cavendish Renshaw in Parijsquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:21 schreef DeeBee het volgende:
Zelden zo een vernederende sprint gezien, mijn god.
Amador is een leuke grappenmaker.
Kittel gewoon van z'n fiets trekken in Arnhem.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:22 schreef Mykonos het volgende:
Nu is Tom morgen zijn trui kwijt als Kittel top-3 sprint. Dus Tom is zijn trui kwijt.
Jammer dat je de waarde van het kilo's verliezen onderschatquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:21 schreef DeeBee het volgende:
Zelden zo een vernederende sprint gezien, mijn god.
Amador is een leuke grappenmaker.
Ach ja, hij bleef wel op z'n fiets zitten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Demaré is echt een vreselijke sprinter, verschrikkelijk dat zoiets op de erelijst staat van SanRemo.
Maar dat blijft nog maanden zitten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:25 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Die gebruikt ie al niet meer sinds hij is overgeslagen voor de tour vorig jaar.
Bij Hamburg past ie welquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Demaré is echt een vreselijke sprinter, verschrikkelijk dat zoiets op de erelijst staat van SanRemo.
Nogal altijd beter dan dat varken Bouhanni.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Die jongen heeft alleen nog maar b-koersjes gereden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
De door Koffieplanter opgehemelde Mareczko was ook nergens
Vandaag ook weer.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:30 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die jongen heeft alleen nog maar b-koersjes gereden.
Dan is het evident.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Alsof het evident was dat Kittel ging winnen. Hij had ook gewoon paupers in het wiel vandaag.
Leek gewoon de snelheid niet te hebben. Had moeite om het wiel van nota bene Ruffoni te volgen.quote:
Goh, een Koffieplanter hype-train die niet presteert...je verwacht het niet!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
De door Koffieplanter opgehemelde Mareczko was ook nergens
Mareczko heeft inderdaad nog niets gepresteerd dit jaar. Dit is een domme opmerking.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Goh, een Koffieplanter hype-train die niet presteert...je verwacht het niet!
42equote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mareczko knap 180e, niks mis mee. Da's al 18 plaatsen beter dan gisteren.
Oh, ik keek verkeerd. Lekker dan.quote:
Dit is een domme opmerking lees ik net.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh, ik keek verkeerd. Lekker dan.
42e alsnog wel vrij matig. Dan ga je toch inderdaad aan een nieuwe Guardini denken.
Mani is 34 plekken gedaald. Prutser.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik moet de eer van onze subleague weer hoog houden... Kom op jongens, wat meer inzet graag.
[ afbeelding ]
Hij mag die gouden ster wel inleveren nu.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mani is 34 plekken gedaald. Prutser.
Hoe krijg je het voor elkaar zoveel plaatsen te dalen als je überhaupt al vreselijk laag in het klassement stond?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:04 schreef Mani89 het volgende:
Misschien ben ik nog in de running voor de gouden fietsbel.
Pelloekie was de doodsteek waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar zoveel plaatsen te dalen als je überhaupt al vreselijk laag in het klassement stond?
Als het Voetbalzone Forum ons inhaalt is Mani de eerste schuldige.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pelloekie was de doodsteek waarschijnlijk.
Pelucchi en Jakub.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar zoveel plaatsen te dalen als je überhaupt al vreselijk laag in het klassement stond?
Dan DM'en we Wimderon om hem eruit te kicken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als het Voetbalzone Forum ons inhaalt is Mani de eerste schuldige.
Van 92 naar 93 hierquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verwacht wel gestegen te zijn in Scorito natuurlijk
Ja idem hier. Slechte keuzes. Maar had ik ook maar niet half uur voor de deadline een team in elkaar moeten flansen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik heb uit tactisch oogpunt Kittel en Dumoulin niet in mijn team opgenomen. Dit wordt hem niet meer![]()
Die heeft niet veel bereikt vandaag.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft Pozzato gedaan? In de uitslag staat hij laatste met 00:00
Dumoulin niet opnemen vind ik logisch, Kittel niet snap ik niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik heb uit tactisch oogpunt Kittel en Dumoulin niet in mijn team opgenomen. Dit wordt hem niet meer![]()
Ik heb ook geen Kittel. Hopelijk stapt ie snel af, zodat ik in de sprintetappes niet teveel verlies en in de bergen het verschil kan maken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dumoulin niet opnemen vind ik logisch, Kittel niet snap ik niet.
Ik verwachtte eigenlijk niet dat hij nu weer TOP TOP zou zijn. En volgende week zal hij wel afstappen om in de Tour te kunnen vlammen. Al met al dus een foute keuze.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dumoulin niet opnemen vind ik logisch, Kittel niet snap ik niet.
Nouja liever een sprinter die een paar keer eerste wordt dan een Uran die in de bergen al moeilijk mee gaat komen denk ikquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen Kittel. Hopelijk stapt ie snel af, zodat ik in de sprintetappes niet teveel verlies en in de bergen het verschil kan maken.
Mijn bergteam is wel baas. Alleen met sprinters verkeerd gedaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja liever een sprinter die een paar keer eerste wordt dan een Uran die in de bergen al moeilijk mee gaat komen denk ik
Zoveel pure sprintetappes zijn er niet natuurlijk. Er zijn al gauw 11 etappes waarin Uran punten kan scoren, tegenover 7 voor Kittel (en 5 als ie maar tot etappe 12 in koers blijft).quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja liever een sprinter die een paar keer eerste wordt dan een Uran die in de bergen al moeilijk mee gaat komen denk ik
moet Uran wel eerst maar even net zo goed rijden als Kittelquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zoveel pure sprintetappes zijn er niet natuurlijk. Er zijn al gauw 11 etappes waarin Uran punten kan scoren, tegenover 7 voor Kittel (en 5 als ie maar tot etappe 12 in koers blijft).
Gewoon bazen als Landa, Amador, Pozzovivoquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sprintetappes: 2, 3, 5, 7, 12, 17 en 21
Bergetappes: 6, 10, 16, 19, 20
En verder is Uran volledig ruk
Pozzovivo reed al zo'n lekkere tijdrit namelijkquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon bazen als Landa, Amador, PozzovivoDan haal je punten.
En anders gaat Peraud het doenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Pozzovivo reed al zo'n lekkere tijdrit namelijk
Hij hoeft maar 75% van Kittels punten te halen, want hij was 1 miljoen goedkoper. Dat lijkt me te doen als ie uitrijdt en top 5 van het klassement haalt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
moet Uran wel eerst maar even net zo goed rijden als Kittel
Ga je vanuit dat Uran enkele ritten gaat winnen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij hoeft maar 75% van Kittels punten te halen, want hij was 1 miljoen goedkoper. Dat lijkt me te doen als ie uitrijdt en top 5 van het klassement haalt.
Het was geen treintje, het was voorin houden van Kruijswijk en Hofland. Moreno heeft het niet zo op treintjes al had hij best Van Emden bij zich mogen hebbenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:37 schreef TargaFlorio het volgende:
Vanmiddag ook naar de Giro geweest. Ondanks meer dan 2 uur wachten blijft koers live bezoeken toch altijd wel leuk.
Als ik ploegleider van een ploeg was die niet Etixx-QS is dan zou ik morgen een groep laten wegrijden en het dan aan Etixx-QS laten om de achtervolging in te zetten. Sprinten tegen deze Kittel heeft volgens mij geen zin.
Goed resultaat voor Hofland maar het treintje was weer 3 keer niks. Van voren zitten als het nog nergens om gaat maar als het wel moet dan zit Hofland meteen alleen.
Het verleden leert ons dat iedereen zich keer op keer naar de slachtbank zal laten rijden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:37 schreef TargaFlorio het volgende:
Vanmiddag ook naar de Giro geweest. Ondanks meer dan 2 uur wachten blijft koers live bezoeken toch altijd wel leuk.
Als ik ploegleider van een ploeg was die niet Etixx-QS is dan zou ik morgen een groep laten wegrijden en het dan aan Etixx-QS laten om de achtervolging in te zetten. Sprinten tegen deze Kittel heeft volgens mij geen zin.
Goed resultaat voor Hofland maar het treintje was weer 3 keer niks. Van voren zitten als het nog nergens om gaat maar als het wel moet dan zit Hofland meteen alleen.
Ok dan heb ik het niet goed gezien (geluid te zacht en zonlicht op het scherm).quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het was geen treintje, het was voorin houden van Kruijswijk en Hofland. Moreno heeft het niet zo op treintjes al had hij best Van Emden bij zich mogen hebben
Iedere ploeg met een soort van sprinter gaat toch weer voor een ereplaats ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het verleden leert ons dat iedereen zich keer op keer naar de slachtbank zal laten rijden.
Snap ik op zich ook wel maar iets meer de druk Etixx-QS leggen zou toch wel mogen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iedere ploeg met een soort van sprinter gaat toch weer voor een ereplaats ja.
En toch zou je zeggen als mannen als Greipel en Demare eens wat goede ploeggenoten mee naar voren sturen dat ze dan aan alle kanten profiteren.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het verleden leert ons dat iedereen zich keer op keer naar de slachtbank zal laten rijden.
Deze man weet.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Oh wacht, dan zit een club als Katusha niet mee en die gaan dan alles dichtrijden voor Porchev of zo.
Als er morgen weer een groepje met 3 of 4 nobuddies wegrijdt, dan kan Etixx dat makkelijk zelf controleren...en dat zullen ze ook wel doen. Het probleem is vooral dat niemand probeert om in de vluchtersgroep te zitten. Met 8 a 10 goede renners kun je er best wat leuks van maken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Snap ik op zich ook wel maar iets meer de druk Etixx-QS leggen zou toch wel mogen.
Hoeft niet eens, andere ploegen gaan het koste wat kost ook wel dichtrijden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als er morgen weer een groepje met 3 of 4 nobuddies wegrijdt, dan kan Etixx dat makkelijk zelf controleren...en dat zullen ze ook wel doen.
Tuurlijk niet, maar stel dat Kittel 5 ritten wint, 10 etappes in het rood en een paar etappes in het roze rijdt en dan afstapt, dan zijn dat ~340 punten. Dat zijn dus 255 punten die Uran moet halen om zijn geld waard te zijn, dat is 7x top 6 in een etappe en een 5e plaats in het eindklassement. Dat lijkt me goed haalbaar.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga je vanuit dat Uran enkele ritten gaat winnen?
Als je Kittel neemt, dan is hij ook automatisch kopman...dan zijn het dus al 700 punten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar stel dat Kittel 5 ritten wint, 10 etappes in het rood en een paar etappes in het roze rijdt en dan afstapt, dan zijn dat ~340 punten. Dat zijn dus 255 punten die Uran moet halen om zijn geld waard te zijn, dat is 7x top 6 in een etappe en een 5e plaats in het eindklassement. Dat lijkt me goed haalbaar.
Teampunten nog even buiten beschouwing gelaten. Het natuurlijk ook geen geïsoleerde keuze, wat doe je met de miljoen die je overhoudt als je Kittel inwisselt voor Uran?
En de reden is zo logisch. Etixx of iedere andere ploeg die dan niet meezit, gaat dan volle bak er achter rijden omdat het anders helemaal niet te controleren is. Vervolgens is iedereen de harde aanvangsfase zat en rijdt en een groepje van 4 man weg.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met andermaal Maarten Tjallingiiquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
En de reden is zo logisch. Etixx of iedere andere ploeg die dan niet meezit, gaat dan volle bak er achter rijden omdat het anders helemaal niet te controleren is. Vervolgens is iedereen de harde aanvangsfase zat en rijdt en een groepje van 4 man weg.
Kortom, morgen zal de 1e of 2e aanval raak zijn.
En zonder Omar.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met andermaal Maarten Tjallingii
Kittel rijdt maximaal 1 dag in het roze, normaal gesproken. Dinsdag is te zwaar, zelfs als Kittel in topvorm is.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar stel dat Kittel 5 ritten wint, 10 etappes in het rood en een paar etappes in het roze rijdt en dan afstapt, dan zijn dat ~340 punten. Dat zijn dus 255 punten die Uran moet halen om zijn geld waard te zijn, dat is 7x top 6 in een etappe en een 5e plaats in het eindklassement. Dat lijkt me goed haalbaar.
Teampunten nog even buiten beschouwing gelaten. Het natuurlijk ook geen geïsoleerde keuze, wat doe je met de miljoen die je overhoudt als je Kittel inwisselt voor Uran?
Ze hebben hem wel goed geprepareerd bij Etixx, dus ik durf niks meer te zeggen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kittel rijdt maximaal 1 dag in het roze rijdt, normaal gesproken. Dinsdag is te zwaar, zelfs als Kittel in topvorm is.
Ik twijfel nog of ie dinsdag niet gewoon mee kan sprinten. Natuurlijk gaat het peloton breken op dat laatste klimmetje, maar er is dan nog 8,5 km om terug te komen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kittel rijdt maximaal 1 dag in het roze, normaal gesproken. Dinsdag is te zwaar, zelfs als Kittel in topvorm is.
Uran Uran is al 2 seizoenen uit vorm en dan laat je nog buiten beschouwing dat er meerdere bergetappes kunnen zijn waar een kopgroep van 20 man voor de ritzege gaat strijden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een Kittel in topvorm (en dat is hij) kan heel veel. Ik durf het niet te voorspellen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ie dinsdag niet gewoon mee kan sprinten. Natuurlijk gaat het peloton breken op dat laatste klimmetje, maar er is dan nog 8,5 km om terug te komen.
Niet dat het nou alles zegt, maar ik vond hem die 4e rit in Romandië wel goed.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Uran Uran is al 2 seizoenen uit vorm en dan laat je nog buiten beschouwing dat er meerdere bergetappes kunnen zijn weer een kopgroep van 20 man voor de ritzege gaat strijden.
Ik denk dat hij dat heuveltje wel aan kan. In Romandie bleef hij er ook knap aanhangen in de 1e etappe.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een Kittel in topvorm (en dat is hij) kan heel veel. Ik durf het niet te voorspellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
thanks voor de complimenten. De tour op's. Klinkt leuk. Wat moet er gebeuren?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Sjoerd = baas.
Sjoerd en Lollende Rotscholier zouden een goede combi zijn voor de Tour-OPs
Snap ik wel. Ik werd wel erg afgeleid door die schrammen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:56 schreef TheArt het volgende:
Blijf maar eens met een strak gezicht voor je uit kijken zo![]()
[ afbeelding ]
Ja die twee leiden wel af...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Snap ik wel. Ik werd wel erg afgeleid door die schrammen.
Dat heuveltje was wel veel verder van de finish en ook minder zwaar dan die van dinsdag. Als daar geen ploegen vol gaan koersen om de "echte" sprinters te lossen, weet ik het ook niet meer.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat heuveltje wel aan kan. In Romandie bleef hij er ook knap aanhangen in de 1e etappe.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:56 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
man, wat een tease, hopen dat ze vanavond ook beschikbaar is.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:56 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
En dat hij ook niet meer kan tijdrijden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Uran Uran is al 2 seizoenen uit vorm en dan laat je nog buiten beschouwing dat er meerdere bergetappes kunnen zijn waar een kopgroep van 20 man voor de ritzege gaat strijden.
Die gaat dus geen vijf ritten winnenquote:Op zondag 8 mei 2016 11:00 schreef Max23 het volgende:
Lefevre: Kittel rijdt hier maximaal een week of 10 dagen
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:32 schreef Sjoerd102 het volgende:
Inmiddels ook alweer even terug van een Dagje Giro.
Dit keer maar op 2 locatie’s gestaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed bevallen dus.
quote:Op zondag 8 mei 2016 12:28 schreef Slobeend het volgende:
Windkracht 5 ZO. Ze gaan de laatste 80km (grofweg) naar west en daarna zuidwest. Dat moet haast wel w-w-w-w-waaiers opleveren. Hoewel ze rond de Posbank wel beschut zitten natuurlijk.
quote:Op zondag 8 mei 2016 12:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, ik zit nog te wachten tot Sunfield wakker wordt.
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 08-05-2016 om 12:49:24Windkracht 4 à 5, veel in de flank, open stukken zat. Nu nog een ploeg die het aandurft om de koers te laten ontploffen. #waaiers reageer retweet
quote:Op zondag 8 mei 2016 12:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 08-05-2016 om 12:49:24Windkracht 4 à 5, veel in de flank, open stukken zat. Nu nog een ploeg die het aandurft om de koers te laten ontploffen. #waaiers reageer retweet
Zit daar een renner bij met klimmersbenen?quote:Op zondag 8 mei 2016 12:48 schreef TheArt het volgende:
Kopgroep van 4 met wie? Ja hoor, Tjallingii en Berlato. Verder ook Van Zyl en Amezqueta.
Amezqueta ja, maar het zal op zo'n Nederlandse puist gewoon gaan om wie het rapste is.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zit daar een renner bij met klimmersbenen?
Amezqueta is een Baskische klimmer. Een echte god dus.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zit daar een renner bij met klimmersbenen?
Als Tjallingii minimaal 2e wordt én Berlato voorblijft, dan heeft hij de bergtruiquote:Op zondag 8 mei 2016 13:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Amezqueta ja, maar het zal op zo'n Nederlandse puist gewoon gaan om wie het rapste is.
2e worden achter Berlato is ook voldoende. Dan is het AK namelijk doorslaggevend en dat is in het voordeel van Tjallingii.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als Tjallingii minimaal 2e wordt én Berlato voorblijft, dan heeft hij de bergtrui
Ik vind het verbazend dat Fraile er niet bijzit.
quote:Op zondag 8 mei 2016 13:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Amezqueta ja, maar het zal op zo'n Nederlandse puist gewoon gaan om wie het rapste is.
Bedankt jongens. Maarten gaat tot op het bot gemotiveerd zijn.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Amezqueta is een Baskische klimmer. Een echte god dus.
Dit gaat voor D&D een hel worden. Als Maarten straks als 2de bovenkomt gaan die tot aan de finish overhoop liggen over wie nou in godsnaam die blauwe trui krijgt.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
2e worden achter Berlato is ook voldoende. Dan is het AK namelijk doorslaggevend en dat is in het voordeel van Tjallingii.
quote:Op zondag 8 mei 2016 13:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit gaat voor D&D een hel worden. Als Maarten straks als 2de bovenkomt gaan die tot aan de finish overhoop liggen over wie nou in godsnaam die blauwe trui krijgt.
Nouja, Tjallinghi moet dan geen tijd verliezenquote:Op zondag 8 mei 2016 13:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit gaat voor D&D een hel worden. Als Maarten straks als 2de bovenkomt gaan die tot aan de finish overhoop liggen over wie nou in godsnaam die blauwe trui krijgt.
Tjallingii heeft gisteren 1:48 verloren en staat in het AK achter zowel Fraille als Berlato.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
2e worden achter Berlato is ook voldoende. Dan is het AK namelijk doorslaggevend en dat is in het voordeel van Tjallingii.
In een tijdrit zijn ook punten te verdienenquote:Op zondag 8 mei 2016 13:33 schreef Wombcat het volgende:
Hoe komt Kittel trouwens aan 56 punten voor de puntentrui? Het is toch 50 punten bij de finish en tussendoor heeft 'ie geen punten gepakt.
Proloog ?quote:Op zondag 8 mei 2016 13:33 schreef Wombcat het volgende:
Hoe komt Kittel trouwens aan 56 punten voor de puntentrui? Het is toch 50 punten bij de finish en tussendoor heeft 'ie geen punten gepakt.
Oh verrek, dat was me even ontgaan ja.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
Tjallingii heeft gisteren 1:48 verloren en staat in het AK achter zowel Fraille als Berlato.
geen enkele ploeg heeft belang bij waaiers vandaag dus dat kan je wel vergetenquote:Op zondag 8 mei 2016 12:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 08-05-2016 om 12:49:24Windkracht 4 à 5, veel in de flank, open stukken zat. Nu nog een ploeg die het aandurft om de koers te laten ontploffen. #waaiers reageer retweet
Mwah. Als je ergens tijdswinst kunt boeken, moet je dat niet nalaten.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
geen enkele ploeg heeft belang bij waaiers vandaag dus dat kan je wel vergeten
Totdat ze zien dat een concurrent niet op zit te lettenquote:Op zondag 8 mei 2016 13:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
En je dunt het sprintersveld ook lekker uit.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mwah. Als je ergens tijdswinst kunt boeken, moet je dat niet nalaten.
ga je niet je hele ploeg naar de klote laten rijden vandaag. De Movistars en de Tinkoffs die pakken de winst toch wel in het hooggebergtequote:Op zondag 8 mei 2016 13:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mwah. Als je ergens tijdswinst kunt boeken, moet je dat niet nalaten.
Etixx heeft er idd helaas niets bij te winnen, anders zouden ze het wel proberen.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Als er een concurrent op achterstand komt, gaan ook Movistar en Tinkoff gewoon meerijden, lijkt me. Gaat er dan vooral om dat er een ploeg is die ermee wil beginnen, dat zou dan BMC, Etixx of 1 van beide Lotto's moeten zijn, denk ik.. Zou wel mooi zijnquote:Op zondag 8 mei 2016 13:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ga je niet je hele ploeg naar de klote laten rijden vandaag. De Movistars en de Tinkoffs die pakken de winst toch wel in het hooggebergte
thijs mag ook wel een keer ontploffenquote:Op zondag 8 mei 2016 12:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom werden er vorig jaar in de 2e etappe van de Tour dan wel waaiers getrokken? Toen gold toch hetzelfde?quote:Op zondag 8 mei 2016 13:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ga je niet je hele ploeg naar de klote laten rijden vandaag. De Movistars en de Tinkoffs die pakken de winst toch wel in het hooggebergte
en Roglic in het rozequote:Op zondag 8 mei 2016 13:40 schreef DeeBee het volgende:
DjumboGoden lossen het complete peloton wanneer het op de kant gaat. #droomplan
BMC heeft niemand, Etixx gaat het niet doen vanwege Kittel en Rabobank heeft eigenlijk ook niemand.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als er een concurrent op achterstand komt, gaan ook Movistar en Tinkoff gewoon meerijden, lijkt me. Gaat er dan vooral om dat er een ploeg is die ermee wil beginnen, dat zou dan BMC, Etixx of 1 van beide Lotto's moeten zijn, denk ik.. Zou wel mooi zijn
Toen had Etixx er belang bij om wat sprinters te lossen. Dat is vandaag niet nodig. Met een compleet peloton wint Kittel ook wel.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarom werden er vorig jaar in de 2e etappe van de Tour dan wel waaiers getrokken? Toen gold toch hetzelfde?
Sterke nog: Rabobank doet helemaal niet mee!!quote:Op zondag 8 mei 2016 13:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Rabobank heeft eigenlijk ook niemand.
Lotto?quote:Op zondag 8 mei 2016 13:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen had Etixx er belang bij om wat sprinters te lossen. Dat is vandaag niet nodig. Met een compleet peloton wint Kittel ook wel.
quote:Op zondag 8 mei 2016 13:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Sterke nog: Rabobank doet helemaal niet mee!!
Dus die hebben inderdaad niemand.
BMC heeft met Dillier, Oss en Quinziato 3 renners die dit absoluut wel moeten kunnen, LottoNL ook met Tankink, Keizer, van Emden o.a... Etixx zal er wat minder baat bij hebben, maar als er minder sprinters overblijven voorin, is de kans in ieder geval een stuk kleiner dat Kittel ergens ingesloten raakt.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
BMC heeft niemand, Etixx gaat het niet doen vanwege Kittel en Rabobank heeft eigenlijk ook niemand.
Lotto zou kunnen inderdaad. Vorige week in Turkije hebben ze ook een aardig nummer opgevoerd met de complete ploeg in een groep van 20 man ofzo.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Lotto?
FDJ?
Niet dat ik het direct zie gebeuren, maar als er ff iemand niet oplet, kan het snel gebeuren.
En het is best stevig aan het waaien hier.
Toen had Etixx (op papier in ieder geval) met Cavendish ook de snelste renner van het pelotonquote:Op zondag 8 mei 2016 13:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen had Etixx er belang bij om wat sprinters te lossen. Dat is vandaag niet nodig. Met een compleet peloton wint Kittel ook wel.
Op zich is de beste manier om in de goede waaier te zitten de waaier zelf opzetten. Dan moet Kittel ook wel mee kunnen.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toen had Etixx (op papier in ieder geval) met Cavendish ook de snelste renner van het peloton
Cavendish rijdt toch bij Rabobank tegenwoordig?quote:Op zondag 8 mei 2016 13:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toen had Etixx (op papier in ieder geval) met Cavendish ook de snelste renner van het peloton
Dat is McEwen.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Cavendish rijdt toch bij Rabobank tegenwoordig?
Etixx doet dat soms gewoon omdat ze het kunnen.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
BMC heeft niemand, Etixx gaat het niet doen vanwege Kittel en Rabobank heeft eigenlijk ook niemand.
Beide kopman hoor.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:51 schreef Doevelaer het volgende:
Herbert moet zn mond houden. Kopman Peraud.. Pozzo. Ik ga naar de Belg.![]()
Dat is voor de buhne, er is natuurlijk helemaal niemand die dat serieus neemt.quote:
Haten op Peraudquote:Op zondag 8 mei 2016 14:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is voor de buhne, er is natuurlijk helemaal niemand die dat serieus neemt.
Nee hoor.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Beetje met z'n lul uit de broek fietsen.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is voor de buhne, er is natuurlijk helemaal niemand die dat serieus neemt.
Lijkt me wel ja. Ze kunnen moeilijk alle ambus van Gelderland-Midden/-Zuid pakken. En bij RR hebben ze er toch wel genoegquote:Op zondag 8 mei 2016 14:57 schreef Bolasie het volgende:
Waarom zag ik een ambulance van Rotterdam-Rijnmond bij de valpartij? Steunen ze de korps in deze regio of wat?
Na pizzakoeriers op elektrische scooters wel de gevaarlijkste weggebruikersquote:Op zondag 8 mei 2016 15:09 schreef noodgang het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk die dingen, die duiken echt uit het niets op
Veel plezier Sked.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:14 schreef Sked het volgende:
Ik ga maar eens bij de finish kijken, hopelijk is er nog wat ruimte
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 08-05-2016 om 15:29:47Wwwwwwwwwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiirrrrrrrrrrrrrrrrssssssss!!!!!!! reageer retweet
twitter:
Flikker opquote:Op zondag 8 mei 2016 15:30 schreef Koffieplanter het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 08-05-2016 om 15:29:47Wwwwwwwwwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiirrrrrrrrrrrrrrrrssssssss!!!!!!! reageer retweet
twitter:
Doe weg die idiootquote:Op zondag 8 mei 2016 15:30 schreef Koffieplanter het volgende:
twitter:
quote:Op zondag 8 mei 2016 15:30 schreef Koffieplanter het volgende:
twitter:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |