Ben je lid van de anwb? Ik heb zo'n donker bruin vermoeden dat je ze dan nodig gaat hebben. Want dat gebeurd altijd op zulke dagenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:28 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nou, dan hoop ik niet dat dit maandag gebeurd.. Dan moet ik een kleine 400 kilometer rijden, dit kan ik niet afzeggen helaas, en in de auto van m`n moeder mag ik die afstand niet rijden..
Ik ben nog geen lid van de ANWB nee..quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ben je lid van de anwb? Ik heb zo'n donker bruin vermoeden dat je ze dan nodig gaat hebben. Want dat gebeurd altijd op zulke dagen
Domme opmerking, beetje jammer.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:38 schreef daNpy het volgende:
Ik zou maandag gelijk naar de sloop rijden (als je dat haalt) en vanaf daar lekker met de bus en trein gaan. Want auto rijden is niks voor jou, dat is wel duidelijk.
Ik heb geen verstand van auto's. Vind auto rijden super fijn om te doen. Heb weinig geld om een auto te onderhouden maar wil WEL graag gewoon kunnen rond rijden met de middelen die ik voorhanden heb.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:38 schreef daNpy het volgende:
Wil je aub stoppen met dit soort topics openen als je toch nergens naar luistert?
Dat er nog mensen hier serieus advies geven is al bewonderenswaardig maar wat je er telkens mee doet slaat helemaal nergens op.
Ik zou maandag gelijk naar de sloop rijden (als je dat haalt) en vanaf daar lekker met de bus en trein gaan. Want auto rijden is niks voor jou, dat is wel duidelijk.
Lijkt mij een verstandige investeringquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:30 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ben nog geen lid van de ANWB nee..
Check PoHi.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Domme opmerking, beetje jammer.
Mogen we dat ook tegen jou zeggen als je een vraag stelt over iets waar je niks van weet of minder verstand van hebt?
quote:Op zondag 8 mei 2016 00:01 schreef MrBradge het volgende:
Ik heb net een ANWB Europa Standaard abonnement afgesloten.
Ik luister nou dus blijkbaar WEL naar mensenquote:Op zondag 8 mei 2016 00:03 schreef daNpy het volgende:
[..]
Check PoHi.
Is niet het eerste topic en zeker het niet het laatste, daar TS geen geld heeft om zich een auto te veroorloven en niet luistert naar mensen die hem willen helpen.
Zelf slopen mag niet meer, das dan wel weer jammer...quote:Op zondag 8 mei 2016 00:15 schreef VTwelve het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lr
Deze ophalen, bak er uit, hoop onderdeeltjes, en door naar de sloop?
Daar heb ik niets over gehoord? Ik heb vorig jaar nog een auto geëxporteerd.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:18 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Zelf slopen mag niet meer, das dan wel weer jammer...
maar goed zolang er nog een motor in zit zal die wel door een erkende sloper ingenomen worden
slopen in eigen beheer ( en dan kenteken laten vernietigen ) mag niet meerquote:Op zondag 8 mei 2016 00:21 schreef VTwelve het volgende:
[..]
Daar heb ik niets over gehoord? Ik heb vorig jaar nog een auto geëxporteerd.
Ik ken zijn PoHi, maar ik zeik hem tenminste niet af.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:03 schreef daNpy het volgende:
[..]
Check PoHi.
Is niet het eerste topic en zeker het niet het laatste, daar TS geen geld heeft om zich een auto te veroorloven en niet luistert naar mensen die hem willen helpen.
Niet fijn, vind ik echt rot voor je.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:48 schreef MrBradge het volgende:
Dussssss op de een of andere manier is mijn vader er achter gekomen dat er over hem gesproken is hier.
Nu is het contact dus helemaal over, en ben ik van alles met k*nk*r en een m*g**l en weet ik veel wat allemaal uitgemaakt. Dus dat zal wel.
Nou hebben die man en ik vaker wel dan niet ruzie, maar dit had ik eigenlijk niet echt verwacht.
Ik kon met m`n k*n*e* troep wel naar iemand anders toe in vervolg want daar word ik genaaid waar ik bij sta maar dat zou ik niet door hebben want ik zou een m*ng**l zijn en hij vind het sneu, misselijk, laag en weet ik veel wat allemaal dat ik hem niet meer vertrouw terwijl hij zich de k*nk*r staat te werken voor niks om m`n autootje goed te krijgen.. Maar goed, toen ik begon over dat er sinds die distributieriem wissel alleen maar problemen bij zijn gekomen werd ik geblokkeerd, prima.
Dat gescheld zijn NIET mijn woorden trouwens.
Maar goed, dat word dus invervolg toch maar een uurloon betalen bij een garage.
Dan moet je wel geld hebben.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik lees dat je 25k (vooral privé ?) kilometers per jaar maakt. Is het dan niet handiger iets minder te rijden en met dat gespaarde geld een fatsoenlijke auto te kopen. Met die knakenbakken rijd je van reparatie naar reparatie.
MrBradge heeft geen woonwerk-verkeer...dan begrijp ik echt niet dat je 25k/jaar rijdt, zeker als je krap bij kas zit.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:51 schreef vannelle het volgende:
En als het noodzakelijke kilometers zijn dan is minder rijden zodat je kunt sparen ook niet echt een optie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |