Hard to get trappen wij niet in!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:28 schreef BlueFeather het volgende:
Ff een vraagje aan de jongens onder onder ons. Wat is dat met jongens die in een meisje geïnteresseerd zijn en je laat ze heel duidelijk weten dat je zelf geen interesse hebt, dat ze dan toch dagen lang blijven proberen en als het niet lukt facking irritant gaan doen. Serieus, waarom gewoon?
Als ik hard to get had willen spelen had ik hem nooit wijs proberen te maken dat ik op vrouwen val en een vriendin hebquote:
Dat is gewoon de ontkenningsfasequote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:35 schreef BlueFeather het volgende:
[..]
Als ik hard to get had willen spelen had ik hem nooit wijs proberen te maken dat ik op vrouwen val en een vriendin heb
Het was op de app. Hij had mij nog nooit in een rokje gezienquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:34 schreef deadprez het volgende:
moet je het maar niet uitlokken met je korte rokjes
ja dan gedraag je je daar blijkbaar ook als een hoerquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:37 schreef BlueFeather het volgende:
[..]
Het was op de app. Hij had mij nog nooit in een rokje gezien
Gelijk al piccies zonder rokje sturen? Gewaagdquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:37 schreef BlueFeather het volgende:
[..]
Het was op de app. Hij had mij nog nooit in een rokje gezien
Laat maar, je snapt het nietquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dan gedraag je je daar blijkbaar ook als een hoer
dit gelooft niemand natuurlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:39 schreef BlueFeather het volgende:
Oke laat ik nou eens zeggen dat ik hem nooit heb uitgedaagd en hij me nooit in uitdagende kleding heeft gezien
En wat is dan de reden dat hij irritant gaan doen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:39 schreef Faxie het volgende:
Maar om je vraag te beantwoorden:
Bij vrouwen is een ja eigenlijk nee, een misschien een ja, en een nee een misschien. Dus hij gaat ervan uit dat hij nog een goede kans maakt
Bij mij is meisjes plagen, naar de dokter vragenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:40 schreef PandaDrop het volgende:
Ik denk omdat sommige mannen dolgraag aandacht van een vrouw willen.
Hij probeert dat vaker, want meisjes plagen is kusjes vragen.
Je misschien is nog geen jaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:40 schreef BlueFeather het volgende:
[..]
En wat is dan de reden dat hij irritant gaan doen?
Je deel klappen uit?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:42 schreef BlueFeather het volgende:
[..]
Bij mij is meisjes plagen, naar de dokter vragen
jaja, alsof mannen achter jou aanzitten. Ik wordt al moe als ik jouw topic lees laat staan dat ik iedere avond jouw gezeik aan moet horen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:28 schreef BlueFeather het volgende:
Ff een vraagje aan de jongens onder onder ons. Wat is dat met jongens die in een meisje geïnteresseerd zijn en je laat ze heel duidelijk weten dat je zelf geen interesse hebt, dat ze dan toch dagen lang blijven proberen en als het niet lukt facking irritant gaan doen. Serieus, waarom gewoon?
Sommige mannen vinden dat best geil.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:35 schreef BlueFeather het volgende:
[..]
Als ik hard to get had willen spelen had ik hem nooit wijs proberen te maken dat ik op vrouwen val en een vriendin heb
Niet echt, snap gewoon soms echt geen flikker van jongens, zoals jongens soms geen flikker van meisjes snappen. Niet stoer doen jijquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:42 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Je deel klappen uit?![]()
Ik ga weg uit je buurt.
Jawel, want dan ben je er vanafquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:43 schreef BlueFeather het volgende:
[..]
Van irritant doen word het ook nooit een ja
Houd je grote bek eens. Ik spoot al zaad op de muur toen jij nog niet geboren was.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:44 schreef BlueFeather het volgende:
[..]
Niet echt, snap gewoon soms echt geen flikker van jongens, zoals jongens soms geen flikker van meisjes snappen. Niet stoer doen jij
Lesbie zijn is geen keuzequote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:47 schreef BlueFeather het volgende:
Ik blokkeer die gast wel en word lesbie
doe dat meidquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:47 schreef BlueFeather het volgende:
Ik blokkeer die gast wel en word lesbie
Gefeliciteerd joh, wil je nu een medaille?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:46 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Houd je grote bek eens. Ik spoot al zaad op de muur toen jij nog niet geboren was.
Succesquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:48 schreef BlueFeather het volgende:
[..]
Helaas niet, maar ga toch mn best doen
Bi is ook mogelijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:48 schreef BlueFeather het volgende:
[..]
Helaas niet, maar ga toch mn best doen
Laat me gewoon hypnotiserenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:49 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Bi is ook mogelijk.
Misschien moet je trainen om iets in te zien van zachte babyhuid van een vrouw. Veel zachte dan een harde mannenhuid.
Geen dankquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:59 schreef BlueFeather het volgende:
Oke sommige van jullie bedankt voor de reacties, en de rest, plant je alsjeblieft niet voort
Gatver, puberquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:46 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Houd je grote bek eens. Ik spoot al zaad op de muur toen jij nog niet geboren was.
hem aangeven bij de politie voor sexuele intimidatie!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:28 schreef BlueFeather het volgende:
Ah, maar er is dus wel iets wat hij kan doen om het een ja te maken. Daarom gaat hij door.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:43 schreef BlueFeather het volgende:
[..]
Van irritant doen word het ook nooit een ja
Walgelijk. Geen excuus om mensen lastig te vallen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:34 schreef deadprez het volgende:
moet je het maar niet uitlokken met je korte rokjes
"Jongen" uit OP gespotquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dan gedraag je je daar blijkbaar ook als een hoer
Nee eigenlijk nietquote:Op zaterdag 7 mei 2016 06:00 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ah, maar er is dus wel iets wat hij kan doen om het een ja te maken. Daarom gaat hij door.
Stel dat hij nog een ja kan worden, helpt het niet om irritant te gaan doen. Maar het word toch nooit een ja dus...quote:
Tenzij het echt een vreselijk irritant type is. Ken iemand die daar ook vreselijk last van had. Ze vertelde recht in zijn gezicht dat ze hem lelijk vond en zelfs al was hij de laatste man op aarde...dan zou ze niet met hem gaan.. Waarop die jongen antwoord met 'youre just doing hard-to-getquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:34 schreef Myrr het volgende:
En wat let je precies om er nog aandacht aan te schenken? Duidelijk maken op een normale manier dat je geen interesse hebt, gaat hij door, dan blokkeer je hem in plaats van dingen als 'Ik ben pot' wat bij jongens alleen maar meer interesse wekt te zeggen.
Het kan zo simpel zijn...
Ja naja, dan loop je weg en negeer je die persoon voor de rest toch?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:43 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Tenzij het echt een vreselijk irritant type is. Ken iemand die daar ook vreselijk last van had. Ze vertelde recht in zijn gezicht dat ze hem lelijk vond en zelfs al was hij de laatste man op aarde...dan zou ze niet met hem gaan.. Waarop die jongen antwoord met 'youre just doing hard-to-get'
Dat dus!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:39 schreef Faxie het volgende:
Maar om je vraag te beantwoorden:
Bij vrouwen is een ja eigenlijk nee, een misschien een ja, en een nee een misschien. Dus hij gaat ervan uit dat hij nog een goede kans maakt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |