Dat we dit ooit nog eens zouden zeggen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:34 schreef rowan634 het volgende:
Ik vind Ruud echt een verademing met die andere sukkels
ja dat denk ik ook echt, germquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:34 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Als Romy aan Cemal straks vertelt dat ze niet verder met hem wilt, dan blijft hij gewoon glimlachen, wat een lieverd is het toch ook
ik denk dat het een bittere pil voor hem word, maar we zullen zienquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:34 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Als Romy aan Cemal straks vertelt dat ze niet verder met hem wilt, dan blijft hij gewoon glimlachen, wat een lieverd is het toch ook
iddquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:34 schreef mootie het volgende:
Interessant dat Romy degene is die geknuffeld, getroost en vertroeteld wordt.
Komt meer doordat hij niet doorheeft wat er dan gezegd wordtquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:34 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Nu opeens vindt ze Cemal te leeg en te jong.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:31 schreef Bramenstruik het volgende:
als je alle avonden met iemand hebt geslapen, "verkering" hebt gehad, maak je het niet opeens uit om opeens ergens anders te slapen, zo werkt het ook niet
Sterker nog .. dat neuken is voor haar normaal ..de camera's nieuw..quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:32 schreef rowan634 het volgende:
ja romy je beseft je eindelijk dat je jezelf al weken laat neuken voor de camera's en nu die 23 cm wil
Echt zielig voor hemquote:
idd, ze ziet gewoon het '' type waar ze altijd voor gaat aka de klootzakken '' en wat ze heeft met cemal staat in de weg, dusja hoe oprecht was het, vind raar zo had niet verwacht.. ze heeft ook niet zichzelf geuit dat ze daar mee zatquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nu opeens vindt ze Cemal te leeg en te jong.
Daar maakte ze zich eerder ook geen zorgen over, toen had ze ook geen trek in een diepgaand gesprek
ik vind het naar, gewoon iemand inwisselen als je een voor jouw beter exemplaar tegenkomt. gisteren waren ze nog helemaal loveydoveyquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:36 schreef Bramenstruik het volgende:
lijkt me best moeilijk als je iemand heel lief vind pijn te doen, denk dat het zo voelt voor Romy
Als ik niet hoef te slapen liggen ze allemaal op bed, en als ik dat wel moet gaat het uren doorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:36 schreef mijntjexx het volgende:
ok langste streamavond voor mij sinds tijden, doen ze goed!
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:36 schreef Bramenstruik het volgende:
lijkt me best moeilijk als je iemand heel lief vind pijn te doen, denk dat het zo voelt voor Romy
Ruud zonder Billy is oke..quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:34 schreef rowan634 het volgende:
Ik vind Ruud echt een verademing met die andere sukkels
die is te bezopen om het door te hebben, houdt ogen open omdat ie anders gaat draaien. zo niet, dan wel zieligquote:
dan is het gewoon het beste, meteen afkappen vertellen waarom dan zo, dan aan het lijntje houdenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:37 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
Dat zegt ze ook steeds. Want hij is zo lief en hij is helemaal idolaat van mij. Ik ga hem zo'n pijn doen
is het ook, maar beter dan blijven fakenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:37 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik vind het naar, gewoon iemand inwisselen als je een voor jouw beter exemplaar tegenkomt. gisteren waren ze nog helemaal loveydovey
Stom wijf.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:37 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik vind het naar, gewoon iemand inwisselen als je een voor jouw beter exemplaar tegenkomt. gisteren waren ze nog helemaal loveydovey
Nou ik merkte het wel aan Romy afgelopen tijd, ze wilde ook minder vaak wippen met hemquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:37 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Ze is ook de enigste die daar echt kleutergedrag vertoont...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:34 schreef mootie het volgende:
Interessant dat Romy degene is die geknuffeld, getroost en vertroeteld wordt.
Dat klinkt dan weer heel vies, of ligt dat aan mij ?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:38 schreef LLgetikt het volgende:
vic op belerende toontje '' ga maar ff lekker bezig met jezelf he?!''
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer heel vies, of ligt dat aan mij ?
Cemal is te jong en Ruud is pas een echte man....quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Vic je kan ook terecht bij Moontje en Row.
Trek je niks aan van Cemal, want dat boeit niet.
Wat heeft Cemal verkeerd gedaan?
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Vic je kan ook terecht bij Moontje en Row.
Trek je niks aan van Cemal, want dat boeit niet.
Wat heeft Cemal verkeerd gedaan?
maar dan zo'n drama erbij maken en die jongen een nog groter kutgevoel geven. zeg het dan gewoon. er is niets ergers dan als je altijd close bent en de ander opeens huilend wegloopt met iedereen behalve jij. en dan wordt ie ook nog boos weggestuurd.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
is het ook, maar beter dan blijven faken
als je het hoorde, die dominante ondertoon word er echt helemaal naar vanquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
Euhu ..Romy en iemand liefhebben? Der nagels misschien..quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:36 schreef Bramenstruik het volgende:
Nee dat doen vrouwen ookquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
Jah, als ie morgen het uiteindelijk hoort van Romy gaat ie denken, wtf, ging het daar gisteren over...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:39 schreef rowan634 het volgende:
[..]
maar dan zo'n drama erbij maken en die jongen een nog groter kutgevoel geven. zeg het dan gewoon. er is niets ergers dan als je altijd close bent en de ander opeens huilend wegloopt met iedereen behalve jij. en dan wordt ie ook nog boos weggestuurd.
precies dat, zoveel vrouwen doen dat trouwensquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:39 schreef rowan634 het volgende:
[..]
maar dan zo'n drama erbij maken en die jongen een nog groter kutgevoel geven. zeg het dan gewoon. er is niets ergers dan als je altijd close bent en de ander opeens huilend wegloopt met iedereen behalve jij. en dan wordt ie ook nog boos weggestuurd.
en ook nog achter zijn rug om heel de avond hebben gezegd dat ie niet intelligent isquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:39 schreef rowan634 het volgende:
[..]
tsja, vaderfiguren, je lekker laten domineren, een man de baas laten zijn, weet inmiddels dat er niets beter is dan een gelijkwaardige relatie, maar ja dat heeft voor mij ook een tijd geduurd om dat te lerenquote:
sorry hoor, maar dat is toch Ginaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:38 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze is ook de enigste die daar echt kleutergedrag vertoont...
Daar heeft ze wel een punt. Op zich.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:40 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
en ook nog achter zijn rug om heel de avond hebben gezegd dat ie niet intelligent is
ja kan het ook wel snappen, je word er doodongelukkig van (de klootzakkenrelaties)quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
tsja, vaderfiguren, je lekker laten domineren, een man de baas laten zijn, weet inmiddels dat er niets beter is dan een gelijkwaardige relatie, maar ja dat heeft voor mij ook een tijd geduurd om dat te leren
Ik slaap nog liever in de stal dan bij vicquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Cemal is te jong en Ruud is pas een echte man....
Of die nepslierten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:39 schreef snetje het volgende:
[..]
Euhu ..Romy en iemand liefhebben? Der nagels misschien..
maar het is wel een beetje onbeschoft tegenover cemalquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:39 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Jah, als ie morgen het uiteindelijk hoort van Romy gaat ie denken, wtf, ging het daar gisteren over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |