Gelukkig is NAC het voorbeeld van een goeie organisatie en hoe het wel moetquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze moeten nog een nieuwe technisch directeur én een nieuwe hoofdtrainer voor het volgende seizoen. Zal wel afhangen van nog een jaar de Eredivisie of niet, maar dan kan je beter gewoon verdwijnen als je dat vanaf 22 mei in krap twee maanden moet opbouwen.

Ze hebben een prima technisch directeur met prima contacten, mogelijke samenwerking met Man City, prima manager, prima stadionquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gelukkig is NAC het voorbeeld van een goeie organisatie en hoe het wel moet![]()

Dat zou het aantal lelijke steden wel in stand houden inderdaad. Al is Tilburg wellicht nog wel net iets mooier dan Almere.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:25 schreef almere036 het volgende:
Waarom praten over NAC en Willem II als Almere promoveert?

Satellietclub van Ajax?quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Eens. Dat satellietclubje van Ajax voegt echt niets toe.

Er zijn al kandidaten. Maar zal daar uiteraard vanaf hangen. Logisch toch?quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze moeten nog een nieuwe technisch directeur én een nieuwe hoofdtrainer voor het volgende seizoen. Zal wel afhangen van nog een jaar de Eredivisie of niet, maar dan kan je beter gewoon verdwijnen als je dat vanaf 22 mei in krap twee maanden moet opbouwen.

Zo is dat.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:25 schreef almere036 het volgende:
Waarom praten over NAC en Willem II als Almere promoveert?

Zolang het niet om je eigen clubje gaat kan ik me er wat bij voorstellenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:06 schreef hafcfan het volgende:
Degradatie voetbal is het mooiste ter wereld. Bruggink heeft gelijk

Lijkt me geen genot voor je hart. Wat duren die minuten dan lang zeg.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zolang het niet om je eigen clubje gaat kan ik me er wat bij voorstellen

Kan niet goed zijn nee. Hopen dat Drizzt het komende jaar overleeft danquote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lijkt me geen genot voor je hart. Wat duren die minuten dan lang zeg.

Drizzt is geen supporter. Die zal het een worst wezen vanachter zijn stream. Eerder Ties danquote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan niet goed zijn nee. Hopen dat Drizzt het komende jaar overleeft dan

Ik overweeg een lokquotejequote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Drizzt is geen supporter. Die zal het een worst wezen vanachter zijn stream. Eerder Ties dan

Tja, je moet toch een beetje begrip hebben voor het tijdsverschil of niet danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |