Mits ik je moeder mag neuken.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Fantastisch man! Gefeliciteerd. Mag ik jou nu aanraken?
Thanks, de WOII variant al meerdere malen gekeken deze nog nietquote:Op zondag 8 mei 2016 08:01 schreef HansvanOchten het volgende:
In kleur, makkelijk behapbaar maar prachtig verteld (de ww2 variant overigens ook)
Destijds gekeken en dan pas Realiseer je je eigenlijk hoe weinig dit aan bod is gekomen.
Waar in ww2 de gruweldaden vooral voorkwamen/plaatsvonden op de burgerbevolking is dat bij ww1 vooral bij de lage rank soldaat.
De eerste episode is vooral aanloop en politieke gebeurtenissen vooraf, maar vanaf deel 2 zie je meer van de oorlog zelf
Je hebt nog niks van de game gezien. Ik zou nog even wachten met een conclusie trekken.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:01 schreef Firewarrior het volgende:
Battlefield Hardline was kut en een WO1 setting is niet echt interessant, waarom zou ik deze game kopen? Denk dat ik hem niet koop.
Wel de trailer, graphics waren wel mooi maar dat is geen reden om een spel te kopen.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je hebt nog niks van de game gezien. Ik zou nog even wachten met een conclusie trekken.
De korea en vietnam oorlog zijn dan eigenlijk interessanter voor een game.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:48 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Ja wss. na veel moderne shooters, zal het nu wel ww1-ww2 tijd worden.... of zelfs eerder
Moet jij weten.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:09 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Wel de trailer, graphics waren wel mooi maar dat is geen reden om een spel te kopen.
Maar Battlefield 4 werkte bij na een paar maanden niet meer door één of andere glitch en Battlefield Hardline heb ik via Origin Access gespeeld en die was kut.
Ik denk dat ik nooit meer een Battlefield koop.
Mja. De battlefront praktijken waar ik me het meest aan stoorde waren destijds niet terug te zien in de (gelikte) gameplay.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:48 schreef wuuht het volgende:
Ben nu wat multiplayer gameplay aan het kijken en ben aangenaam verast. Ik zie geen battlefront praktijken.
Genoeg gameplay materiaal op YouTubequote:Op maandag 13 juni 2016 08:43 schreef So_Surreal het volgende:
Is die multiplayer stream van gisteren nog ergens terug te kijken ?
Je bedoelt dat je alle DLC dan krijgt? Want de rest hangt van van alles af, zoals winkel tot aan versie.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:40 schreef Rauw. het volgende:
Weet iemand hoe het zit als ik hem nu al preorder, krijg ik dan alle bonusdingen ook? Of kan ik beter wachten op een "gratis deluxe upgrade"oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |