quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:24 schreef Hathor het volgende:
Nooit van gehoord...en alweer zo'n nikszeggend kutrappertje die zijn 5 minutes in the spotlights pakt.
Ja, want iedereen weet natuurlijk wie Steen is, wie kent hem niet...quote:
Incompetente faalhazen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Welke oen verzint het dan ook om Steen te laten optreden met bevrijdingsfestival?
Denk niet dat dat nou specifiek homofoob bedoeld is eerlijk gezegd. Eerder rapperfoob.quote:al die gay rappers zijn als paddestoelen gegaan! ik bouw nog wel een keer een concentratie kamp om meer dan 2/3 van de scene te vergassen!
— Steen! (@SteenDeVader) 13 september 2011
Nooit van gehoord...en alweer zo'n nikszeggend kutrappertje die zijn 5 minutes in the spotlights pakt.
Je zal daar voor straf de hele dag naar moeten luisteren zeg.quote:
Wat een proletenmuziek.quote:
Die christenen houden ook heus wel van dikke memmen en 2 dames die elkaar te lijf gaan met hun tong en dildo.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:12 schreef tong80 het volgende:
Alsof je Kim Holland laat spreken op het partijcongres van de SGP.
Heb jij onder een Steen geleefd?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, want iedereen weet natuurlijk wie Steen is, wie kent hem niet...
Begrijp jij 5 mei wel?quote:
Stop met het kapen van 5 mei voor je liberale agenda.quote:
Ok sorry man.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:50 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Stop met het kapen van 5 mei voor je liberale agenda.
Niemand in 1945 die bij de bevrijding dacht aan homorechten hoor...quote:
Gaat ook niet om 1945 maar hoe we nu tegen dit uiterst vieze blanke feestje aan kijken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:52 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Niemand in 1945 die bij de bevrijding dacht aan homorechten hoor...
Niet per se een blank feestje. Ik was gister in Wageningen en genoeg mensen van buitenlandse afkomst daar. Dan natuurlijk wel bepaalde soorten buitenlandse afkomst (anderen waren natuurlijk zeer afwezig).quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:53 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Gaat ook niet om 1945 maar hoe we nu tegen dit uiterst vieze blanke feestje aan kijken.
Shit kom je met een serieus antwoord, ik zat er net lekker in.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:55 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Niet per se een blank feestje. Ik was gister in Wageningen en genoeg mensen van buitenlandse afkomst daar. Dan natuurlijk wel bepaalde soorten buitenlandse afkomst (anderen waren natuurlijk zeer afwezig).
Waarom mag een homofoob niet de bevrijding van 1945 vieren?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:56 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Shit kom je met een serieus antwoord, ik zat er net lekker in.
Je hebt helemaal gelijk, het is zijn vrijheid om de vrijheid van een ander te willen beperken. Leve de vrijheid.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:58 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Waarom mag een homofoob niet de bevrijding van 1945 vieren?
Godver, iedereen probeert die gebeurtenis te kapen voor zijn eigen agenda.
Tong dus zeikt over Steen, Martin Bosma van de PVV die Twitter volspamt met Israel propaganda, grote reclameschermen met vluchtelingen propaganda bij het bevrijdingsfestival.
Flikker toch op.
Steen beperkt helemaal niemand zijn vrijheid.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:01 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, het is zijn vrijheid om de vrijheid van een ander te willen beperken. Leve de vrijheid.![]()
Ik vind een concentratiekamp voor homofiele rappers toch best wel vrijheidsbeperkend.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:03 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Steen beperkt helemaal niemand zijn vrijheid.
Maar Links wil vooral de vrijheid van meningsuiting beperken van iedereen die geen progressieve kosmopoliet is.
Alleen gaat hij dat niet doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:04 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik vind een concentratiekamp voor homofiele rappers toch best wel vrijheidsbeperkend.
niet onderontwikkeld zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:47 schreef MPC60 het volgende:
32 zijn en jezelf zo gedragen, ik vond het altijd al een mongool maar nu ik zijn leeftijd weet alleen maar nog meer.
32 en een beetje stoer doen met kanker.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, want iedereen weet natuurlijk wie Steen is, wie kent hem niet...
Wat een doorgesnoven kutwaus zeg.quote:
Godver wat een mongol, iq < 75?quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:19 schreef richolio het volgende:
Mijn god.. Steen uitnodigen op je bevrijdingsfestival![]()
quote:
Tineke Schouten en Henk Westbroek ook, misschien dat ze met hun drieën de Toppers kunnen vervangenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik vind m wel aandoenlijk, hij is natuurlijk wel Utrechts.
Lijkt me top!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:07 schreef dingeman het volgende:
[..]
Tineke Schouten en Henk Westbroek ook, misschien dat ze met hun drieën de Toppers kunnen vervangen
Waar denk je dat de roze driehoek vandaan komt?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:15 schreef FlyDutchMan het volgende:
Ik ben geen fan van steen, maar zijn muziek en persona draaien om absurdisme. Het is natuurlijk compleet idioot om op basis daarvan iemand homofoob te noemen. Dat is alsof je een acteur die hitler speelt om die reden van nazi-sympathieën beticht.
Dan is er natuurlijk ook nog de vraag of homofoob zijn reden zou zijn om iemand van de vrijheidsviering te mijden. 5 Mei draait niet om homo's, waarom zou een homofoob niet mee mogen doen? Ik denk dat er tussen de bevrijders en verzetsstrijders nogal wat mensen zaten die wij nu als homofoob zouden duiden, maar daar gaat het even helemaal niet om.
Er is geen enkele reden om te denken dat Steen een typetje is ... zoals één van de mensen in zijn omgeving ook zegt in die documentaire die iets eerder in het topic is geplaatst: "Sommige mensen vragen me, is Steen altijd zo gek, dan zeg ik 'ja'."quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:15 schreef FlyDutchMan het volgende:
Ik ben geen fan van steen, maar zijn muziek en persona draaien om absurdisme. Het is natuurlijk compleet idioot om op basis daarvan iemand homofoob te noemen. Dat is alsof je een acteur die hitler speelt om die reden van nazi-sympathieën beticht.
Een homofoob zorgt er voor dat anderen zich niet vrij voelen op dat moment. Sommige homo's hebben niet zo'n zin in een feestje als er iemand staat te rappen die het over kankerhomo's heeft die dood moeten.quote:Dan is er natuurlijk ook nog de vraag of homofoob zijn reden zou zijn om iemand van de vrijheidsviering te mijden. 5 Mei draait niet om homo's, waarom zou een homofoob niet mee mogen doen? Ik denk dat er tussen de bevrijders en verzetsstrijders nogal wat mensen zaten die wij nu als homofoob zouden duiden, maar daar gaat het even helemaal niet om.
Ja, en letterlijk de volgende scene zit hij op zijn werk in het callcenter heel normaal met mensen te ouwehoerenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:42 schreef dingeman het volgende:
[..]
Er is geen enkele reden om te denken dat Steen een typetje is ... zoals één van de mensen in zijn omgeving ook zegt in die documentaire die iets eerder in het topic is geplaatst: "Sommige mensen vragen me, is Steen altijd zo gek, dan zeg ik 'ja'."
Was dat niet toevallig zijn dealer? Daar ga je normaal gesproken heel sociaal mee om, je weet tenslotte nooit wat er aan de strijkstok blijft plakken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, en letterlijk de volgende scene zit hij op zijn werk in het callcenter heel normaal met mensen te ouwehoerenBeetje ongelukkige montage dat.
Wat vind jij van bevrijders die een hekel hadden aan homo's? Liever gehad dat die weg waren gebleven?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:38 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Waar denk je dat de roze driehoek vandaan komt?
Wat blijkt daaruit dan? Dat mensen om hem heen hem een mafketel vinden. Hij is ook een mafketel, moet wel als je die gekkigheid uit je pen wil krijgen, maar dat maakt nog niet dat het serieus is.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:42 schreef dingeman het volgende:
[..]
Er is geen enkele reden om te denken dat Steen een typetje is ... zoals één van de mensen in zijn omgeving ook zegt in die documentaire die iets eerder in het topic is geplaatst: "Sommige mensen vragen me, is Steen altijd zo gek, dan zeg ik 'ja'."
Dan moet je dus ook niet zeuren als er wel wordt gekozen voor het gezellige feestje, maar dat een artiest die weleens iets zegt dat je niet leuk vindt optreedt.quote:[..]
Een homofoob zorgt er voor dat anderen zich niet vrij voelen op dat moment. Sommige homo's hebben niet zo'n zin in een feestje als er iemand staat te rappen die het over kankerhomo's heeft die dood moeten.
Verder zijn die Bevrijdingsfestivals sowieso een beetje onzin ... "vrijheid" en "tolerantie" zijn helemaal niet gezellig ... Tolerantie gaat niet over elkaars handje vasthouden en rond een kampvuur liedjes zingen, maar dat je mensen die je niet kan luchten verder nog wel duldt als medeburger. Heel erg belangrijk, maar het klinkt niet echt als een feestje.
Dus Bevrijdingsdag moet óf gaan over dom feestvieren (zoals Koningsdag) óf iets heel serieus (zoals Dodenherdenking) met exposities en lezingen over de vrijheid van meningsuiting.
Waarom moet ik leuk feest gaan vieren met iemand als Steen?
Dan doen die anderen toch echt iets fout, dat ze zich daar zo door laten beďnvloeden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:42 schreef dingeman het volgende:
[..]
Een homofoob zorgt er voor dat anderen zich niet vrij voelen op dat moment.
Rare redenatie heb je.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:00 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Wat vind jij van bevrijders die een hekel hadden aan homo's? Liever gehad dat die weg waren gebleven?
Nou en, ik mag weren wie ik wil weren. Dat is ook vrijheid. Zo lang die ander gewoon een normaal leven kan leiden.quote:Dan moet je dus ook niet zeuren als er wel wordt gekozen voor het gezellige feestje, maar dat een artiest die weleens iets zegt dat je niet leuk vindt optreedt.
Ik voel mij beperkt in mijn vrijheid om een grapje te maken, of te zeggen dat iets gay is, als ik de activiteit niet leuk vind, door mensen die mij daarvoor uit de maatschappij willen verbannen. Zo kan je wel door blijven gaan. Toont ook wel aan wat een hol begrip 'vrijheid' eigenlijk is. "Iedereen heeft de vrijheid om zich precies zo te gedragen zoals ik wil, anders moeten ze geweerd worden."
Ga jij even lekker een feestje vieren met iemand die je in een kamp wil zetten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:08 schreef ems. het volgende:
[..]
Dan doen die anderen toch echt iets fout, dat ze zich daar zo door laten beďnvloeden.
Steen is een kei.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Steen is duidelijk zwakbegaafd. Kan hij ook niets aan doen.
Zolang er lekkere bitches zijn maakt het me niet zoveel uit wie wie in een kamp wilt zetten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:18 schreef dingeman het volgende:
[..]
Ga jij even lekker een feestje vieren met iemand die je in een kamp wil zetten.
Dat was een heel andere tijd. In de jaren vijftig werden er zelfs in Nederland nog homo's gecastreerd vanuit bepaalde katholieke instellingen. We zijn nu gelukkig een stukje verder.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:00 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Wat vind jij van bevrijders die een hekel hadden aan homo's? Liever gehad dat die weg waren gebleven?
Ik denk dat ze door alle andere B- en C-artiesten heen waren. Dus dan desnoods maar een doorgesnoven homofoob op het podium hijsen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:32 schreef Odaiba het volgende:
Ik weet niet wat er bij sommige in hun hoofd afspeelt als je zulke mensen gaat boeken...
Dan snap je het gewoon niet helemaal inderdaad. Ken je Steen? Weet je waarom het bevrijdingsfestival er is?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Vrijheid van meningsuiting is toch die vrijheid dat iemand ook een mening mag hebben die je niet welgevallig is?
Ik volg het niet meer.˛
Weet je wat het is. Ga je eens naar de stad om wat broeken te kopen kom je alleen maar onzin skinnyjeans en slimfit broeken tegen. Alsof ze je een bepaalde geaardheid willen opleggen. Het is niet heel relevant, maar ik wil het toch gezegd hebben.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:25 schreef richolio het volgende:
[..]
Dan snap je het gewoon niet helemaal inderdaad. Ken je Steen? Weet je waarom het bevrijdingsfestival er is?
Steen is typisch Nederlands, laten we het omarmen! Bovendien helpt hij ook wel eens oude vrouwtjes met oversteken dus waar lullen we over.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:25 schreef richolio het volgende:
[..]
Dan snap je het gewoon niet helemaal inderdaad. Ken je Steen? Weet je waarom het bevrijdingsfestival er is?
Als je dat nou misschien eerst even allemaal uitzoekt.
Dan loop je de verkeerde winkels binnen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Weet je wat het is. Ga je eens naar de stad om wat broeken te kopen kom je alleen maar onzin skinnyjeans en slimfit broeken tegen. Alsof ze je een bepaalde geaardheid willen opleggen. Het is niet heel relevant, maar ik wil het toch gezegd hebben.˛
Ik laat me graag adviseren in deze.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan loop je de verkeerde winkels binnen.
Dat is het Nederland van tegenwoordig. Als je in bent voor een gezellig pyamafeestje met Gordon en wijlen Jos Brink wordt je als vrij en modern gezien.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:03 schreef PSVCL het volgende:
Dus als je homofilie iets raars vind ben je tegenwoordig een homofoob/racist ?
Steen is wel gek en een redelijke simpele vent, maar het is idd allemaal expres overdreven vanuit zijn kant ;pquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:26 schreef tesssssssss het volgende:
Ik dacht dat dat nummer "kadaverrap" juist ironisch bedoeld was?
Ik bedoel "ik haat vrouwen, omdat ik altijd shit voor ze moet sjouwen?"
Ik ben zelf een vrouw, en ik moest er wel om lachen, hoor?
quote:Op zondag 8 mei 2016 00:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is het Nederland van tegenwoordig. Als je in bent voor een gezellig pyamafeestje met Gordon en wijlen Jos Brink wordt je als vrij en modern gezien.˛
Ik heb er al eens een essay over geschreven. Dat is mij nooit in dank afgenomen.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
![]()
ongelofelijk hoe ze deze mensen hebben gehersenspoeld.
Racist lijkt me een tikkie overdreven, homo's zijn nog steeds geen ras.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:03 schreef PSVCL het volgende:
Dus als je homofilie iets raars vind ben je tegenwoordig een homofoob/racist ?
Ik had em al doorgenomen en ben het 100% eens met jou.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb er al eens een essay over geschreven. Dat is mij nooit in dank afgenomen.
GC / Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"
Mijn conclusie is dat je alleen vrij bent als je "hun" gedachtegoed omarmt en propageert. Het bekende Bounty effect zeg maar.˛
Dat valt gelukkig nog heel erg tegen, dat je zou mogen weren wie je wil weren.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:17 schreef dingeman het volgende:
[..]
Rare redenatie heb je.
[..]
Nou en, ik mag weren wie ik wil weren. Dat is ook vrijheid. Zo lang die ander gewoon een normaal leven kan leiden.
Doen we toch ook met veteranen? Zolang ze het podium niet gebruiken om haat te spouwen hoeft er geen probleem te zijn, totdat een professionele lange tenen-organisatie erover begint te zeiken natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:14 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat was een heel andere tijd. In de jaren vijftig werden er zelfs in Nederland nog homo's gecastreerd vanuit bepaalde katholieke instellingen. We zijn nu gelukkig een stukje verder.
Dat iemand homofoob is moet hij zelf weten (ook vind ik dat anno nu onstellend dom, persoonlijke mening) maar ga alsjeblieft niet zo'n iemand op het podium hijsen tijdens een evenement waarbij vooral tolerantie en vrijheid gevierd wordt als je weet dat ook homo's vervolgd werden tijdens WO2.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |