Die christenen houden ook heus wel van dikke memmen en 2 dames die elkaar te lijf gaan met hun tong en dildo.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:12 schreef tong80 het volgende:
Alsof je Kim Holland laat spreken op het partijcongres van de SGP.
Heb jij onder een Steen geleefd?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, want iedereen weet natuurlijk wie Steen is, wie kent hem niet...
Begrijp jij 5 mei wel?quote:
Stop met het kapen van 5 mei voor je liberale agenda.quote:
Ok sorry man.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:50 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Stop met het kapen van 5 mei voor je liberale agenda.
Niemand in 1945 die bij de bevrijding dacht aan homorechten hoor...quote:
Gaat ook niet om 1945 maar hoe we nu tegen dit uiterst vieze blanke feestje aan kijken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:52 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Niemand in 1945 die bij de bevrijding dacht aan homorechten hoor...
Niet per se een blank feestje. Ik was gister in Wageningen en genoeg mensen van buitenlandse afkomst daar. Dan natuurlijk wel bepaalde soorten buitenlandse afkomst (anderen waren natuurlijk zeer afwezig).quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:53 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Gaat ook niet om 1945 maar hoe we nu tegen dit uiterst vieze blanke feestje aan kijken.
Shit kom je met een serieus antwoord, ik zat er net lekker in.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:55 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Niet per se een blank feestje. Ik was gister in Wageningen en genoeg mensen van buitenlandse afkomst daar. Dan natuurlijk wel bepaalde soorten buitenlandse afkomst (anderen waren natuurlijk zeer afwezig).
Waarom mag een homofoob niet de bevrijding van 1945 vieren?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:56 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Shit kom je met een serieus antwoord, ik zat er net lekker in.
Je hebt helemaal gelijk, het is zijn vrijheid om de vrijheid van een ander te willen beperken. Leve de vrijheid.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:58 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Waarom mag een homofoob niet de bevrijding van 1945 vieren?
Godver, iedereen probeert die gebeurtenis te kapen voor zijn eigen agenda.
Tong dus zeikt over Steen, Martin Bosma van de PVV die Twitter volspamt met Israel propaganda, grote reclameschermen met vluchtelingen propaganda bij het bevrijdingsfestival.
Flikker toch op.
Steen beperkt helemaal niemand zijn vrijheid.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:01 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, het is zijn vrijheid om de vrijheid van een ander te willen beperken. Leve de vrijheid.![]()
Ik vind een concentratiekamp voor homofiele rappers toch best wel vrijheidsbeperkend.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:03 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Steen beperkt helemaal niemand zijn vrijheid.
Maar Links wil vooral de vrijheid van meningsuiting beperken van iedereen die geen progressieve kosmopoliet is.
Alleen gaat hij dat niet doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:04 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik vind een concentratiekamp voor homofiele rappers toch best wel vrijheidsbeperkend.
niet onderontwikkeld zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:47 schreef MPC60 het volgende:
32 zijn en jezelf zo gedragen, ik vond het altijd al een mongool maar nu ik zijn leeftijd weet alleen maar nog meer.
32 en een beetje stoer doen met kanker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |