Ohnee die zit hier niet bij, maar die hoort ook niet bij deze denk ik want het staat ook niet in de advertentie. Maar dit gaat prima!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:12 schreef FuchsiaGroen het volgende:
Als het goed is zit er ook een pennetje bij met een soort wax. Daarmee kan je de steentjes ook oppakken.
Leuk! Ziet er ook wel duidelijk uit met die lettersquote:
Ja het is heel duidelijk en alles in orde. Alleen jammer dat soms twee steentjes aan elkaar zitten. Als je ze dan breekt blijft er een stukje aan zitten, heb er maar een nagelvijltje bij gepakt. Maar dat waren maar 3 ofzo.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Leuk! Ziet er ook wel duidelijk uit met die letters
Foto? Of linkje??quote:Op zondag 22 mei 2016 11:59 schreef DonnaRush het volgende:
Nice Rewimo! Het is echt super verslavend en je kan ook zo weer eventjes verder.
Ik borduur zelf ook (dus gewoon met doek en naald en draad), maar dit pak je toch sneller even tevoorschijn en dan gauw even wat steentjes plakken. Heb ook een hele mooie plaat gevonden met paarse seringen in een vaas. Mijn moeder heeft paars als accent op de slaapkamer, dus ik denk dat ik die ook ga bestellen. Als ik zo doorga is dit test schilderijtje (20x25cm) zo klaar namelijk.
Vooral op een stukje afstand.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:31 schreef DonnaRush het volgende:
Jaaaaaa, mijn pakketje zat in de brievenbus. Binnen 10 dagen, whooo..
Wat zijn die steentjes klein!! Jemig haha, dan snap ik wel dat je met een redelijk klein formaat al een redelijk mooie plaat krijgt. Ben heel erg benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |