Welke is het geworden?quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:31 schreef karr-1 het volgende:
Ik heb me ook laten verleiden om er 1 te kopen. voor die 5 dollar kon ik het niet laten. Het zal mij benieuwen wat er uiteindelijk binnen gaat komen.
Crystal cross stitching heb ik nog nooit ergens zien staan. Altijd diamond painting of daimond embroidery.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:04 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
Diamond painting of crystal cross stitching?
Op floss tube.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:37 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Crystal cross stitching heb ik nog nooit ergens zien staan. Altijd diamond painting of daimond embroidery.
Een mandala van 20 bij 20 gewoon om het te proberen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:35 schreef FuchsiaGroen het volgende:
[..]
Welke is het geworden?
Alle namen zijn stuk voor stuk beter dan die van mij. Haha
Glitterplakkenquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:08 schreef FuchsiaGroen het volgende:
Mochten we ooit aan een deel 2 komen kunnen we misschien een andere term bedenken voor diamant schilderen. Ik kon op dat moment niks beters verzinnen in het Nederlands. Misschien hebben jullie een idee?
Yes!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 08:56 schreef Patapon het volgende:
Of net als bij het borduurtopic eerst de titel en dan een subtitel?
Bijvoorbeeld:
Daimond painting # 2 - gepriegel met steentjes
Ohhh die lijkt me erg leuk met al die kleurtjes!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:11 schreef Rewimo het volgende:
Deze besteld, lijkt me wel leuk om dit priegelwerk ook eens te proberen voor die paar euro
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:32 schreef DonnaRush het volgende:
Ohhh die lijkt me erg leuk met al die kleurtjes!
Ik vond hem ook erg leuk, heb 30 x 30 besteld, ben benieuwdquote:
Jaaaaaaaah je mag beginnen! Ben zo benieuwd!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:31 schreef DonnaRush het volgende:
Jaaaaaa, mijn pakketje zat in de brievenbus. Binnen 10 dagen, whooo..
Wat zijn die steentjes klein!! Jemig haha, dan snap ik wel dat je met een redelijk klein formaat al een redelijk mooie plaat krijgt. Ben heel erg benieuwd.
Tip voor iedereen die 'm nog krijgt; Check de verpakking heel goed. Bij mijne zaten 2 witte bakjes om de steentjes in te doen en die zaten zo goed verpakt in bubbel plastic dat ik eerst niet door had dat er echt iets in zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |