Het kan er heel snel zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 06:53 schreef annelotje het volgende:
Ik heb er geloof ik al 10 op mn wishlist gezet. Maar eerst maar afwachten of dit wat is. Beetje jammer dat je even geduld moet kweken als t uit China moet komen hihi
Ja dat zal dan. Gek dat je niets hoeft te bevestigen, want ik ben niet in een koop scherm of afhandel scherm geweest ofzo. Zag ook meer dingen staan die geannuleerd waren omdat ik niet betaald had. Serieus, ik werk in de ICT en ben dus niet gisteren begonnen met computeren, maar dit is me echt een raadsel haha.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:43 schreef FuchsiaGroen het volgende:
Ik gok dat je op kopen hebt gedrukt ipv winkelmandje of wishlist.
Ik heb ook niks met eBay, ik bestel alles via aliexpress.
Echt super raar. Heb ik nog nooit gehad. Toch al dingen besteld (diamond painting, kamsnap, borduren met alleen kralen).quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:52 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja dat zal dan. Gek dat je niets hoeft te bevestigen, want ik ben niet in een koop scherm of afhandel scherm geweest ofzo. Zag ook meer dingen staan die geannuleerd waren omdat ik niet betaald had. Serieus, ik werk in de ICT en ben dus niet gisteren begonnen met computeren, maar dit is me echt een raadsel haha.![]()
hahaha ik gebruik de app. Heel overzichtelijk en Nederlands. Misschien is dat het.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:52 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja dat zal dan. Gek dat je niets hoeft te bevestigen, want ik ben niet in een koop scherm of afhandel scherm geweest ofzo. Zag ook meer dingen staan die geannuleerd waren omdat ik niet betaald had. Serieus, ik werk in de ICT en ben dus niet gisteren begonnen met computeren, maar dit is me echt een raadsel haha.![]()
Same here. Moet wel zeggen dat het relatief gezien best vaak gebeurt dat iets niet geleverd wordt of dat je echt troep binnenkrijgt wat echt teveel verschilt van wat ze aanbieden. Tot dusver altijd mijn geld (deels) teruggekregen. Dat zorgt dat ik toch blijf bestellen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:43 schreef FuchsiaGroen het volgende:
Ik gok dat je op kopen hebt gedrukt ipv winkelmandje of wishlist.
Ik heb ook niks met eBay, ik bestel alles via aliexpress.
Ja eigenlijk wel. Alles wat je buiten de EU koopt. Maar als je van een particulier of eenmansbedrijfje koopt heb je bijna nooit controle. Ik heb behoorlijk wat van over de hele wereld gekocht en dat is altijd goed gegaan. (behalve een duur horloge wat door een postwerker gestolen is maar dat is iets anders). Binnen de EU is alles vrij. Als je op zoeken klikt kun je bij objectlocatie 'Europese unie' aanklikken.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:20 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
Dat wist ik ook niet.
Ik heb dan altijd weer moeite met ebay. Soms komen er ineens verzendkosten bij
Maar ze hebben inderdaad heel veel diamon painting. Zit je bij ebay ook met de invoerrecht? Dat je niet hoger moet gaan dan ¤22,=.
Het is geen elektronica dus misschien wat grotere kans dat het er door glipt. Blijft wel een risico ja.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:45 schreef FuchsiaGroen het volgende:
AH de echt grote werken gaan wel boven de ¤22. Dus dan wordt dat gokken of toch kleinere werken maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |